Użytkownik Wlodar edytował ten post 12:55, 28.06.2015
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
f22z2 nie pali na drugim cylindrze
#16
Napisano 19:16, 27.06.2015
#17
Napisano 06:58, 28.06.2015
#18
Napisano 09:47, 28.06.2015
on juz nigdzie nie pojedzie jak dodaje mu sie gazu, to zaczynaja obroty falowac, jak przy uszkodzonym krokowym..
#19
Napisano 12:16, 28.06.2015
Panowie, a zalozmy, ze chodzi na 4 garach, dlaczego chodzi nierowno, buja obrotami i troche "przerywa"? czy spotkal sie ktos z np. czujnikiem, ktory powoduje taki stan rzeczy?
sprawdzalem przed chwila wtryskiwacz poraz kolejny tylko tym razem majac w reku wtryskiwacz podpialem go pod kostke jak silnik pracowal i wtryskiwacz cyka, wiec wnioskuje, ze prad jest. napiecia pomieze pozniej.
dodam, ze silnik nie ma jakichs wiekszych problemow z odpaleniem.
any ideas? byc moze jest ktos z Was z Warszawy i moglby mi pomoc w ocenie na zywo.. ? co dwie glowy to nie jedna, chociaz siedza przy tym juz 3 :P
#20
Napisano 08:25, 29.06.2015
Miałem podobne objawy przy padniętym, a właściwie urwanym czujniku spalania stukowego. Komputer myśląc, że występuje spalanie stukowe cofał zapłon, co powodowało falowanie obrotów i wypadanie zapłonu.
Użytkownik gvader edytował ten post 08:26, 29.06.2015
#21
Napisano 08:41, 29.06.2015
#22
Napisano 09:25, 29.06.2015
F22Z2 nie ma czujnika spalania stukowego......
To w kończu chodzi na wszystkie cylindry czy nie bo się pogubiłem?
Użytkownik h1tman edytował ten post 09:27, 29.06.2015
#23
Napisano 09:42, 29.06.2015
#24
Napisano 11:23, 29.06.2015
ponawiam pytanie - sprawdzałeś oporności kabli?
#25
Napisano 11:24, 29.06.2015
A czy oprócz oporu kabli sprawdzałeś z manualem czy cewka ma właściwy opór uzwojenia wtórnego (styk kopułki do zasilania) ?
Jeżeli opór jest zbyt niski to wypadają zapłony i przy próbie przyśpieszania auto się dławi, falują obroty itd.
Wogóle możesz zaprosić kogoś z 5.gen'em poliftem na podmianę aparatu zapłonowego
Happy Owner Never Drives Anything else.
#26
Napisano 12:03, 29.06.2015
Jeslo chodzi o opornosci, to co jesli sa niewlasciwe? Gdzie szukac przyczyny?
#27
Napisano 13:28, 29.06.2015
Jeżeli podmieniałeś aparat to nie ma tematu cewki ale kable od kolegi też zakładałeś ?
Może być problem z głupimi kablami (mają mieć oporność poniżej 25 kohm'ów ) a Ty pół silnika już demontowałeś
Happy Owner Never Drives Anything else.
#28
Napisano 13:34, 29.06.2015
#29
Napisano 13:52, 29.06.2015
Może masz nieszczelną uszczelkę kolektora ssącego i jest lewe powietrze i brak zapłonu (spróbuj popryskać Plakiem na pracującym silniku) ?
W dalszej kolejności spróbowałbym jeszcze odpiąć sondę lambda i później czujnik położenia przepustnicy (TPS).
Happy Owner Never Drives Anything else.
#30
Napisano 15:27, 29.06.2015
a czy w jakikolwiek sposob moze tu bokowac cos zawor vteca?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, v gen, f22z2, nie pali, silnik
V
Mechanik →
Silniki →
Schemat instalacji elektrycznej do Accord VNapisany przez Monster96 , 03 lut 2024 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ wydechowy →
Wydech Accord V CC7Napisany przez RestomodAccord , 12 wrz 2023 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
dziwne odgłosy F22B5Napisany przez Rzymeg , 04 sie 2023 V, f22b5, accord, panewki |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
Wałek rozrządu do F22Z2 - z czego pasuje?Napisany przez Dave8888 , 25 lip 2023 V, wałek rozrządu, f22z2, f20b6 i 1 więcej |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ elektryczny →
Accord V Aerodeck - dolozenie centralki zamka centralnego na pilotNapisany przez gti69 , 19 lip 2023 V, centralny zamek pilot |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych