Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

f22z2 nie pali na drugim cylindrze

V v gen f22z2 nie pali silnik

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#16 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:16, 27.06.2015

prąd jest na wtryskiwaczu ? sygnał wtrysku sterowany z ECU chyba w twoim też jest masą ?. Spróbuj jak sięgnie podłączyć na drugi wtyczkę z pierwszego lub trzeciego .....zobaczysz czy zagada 2 cylinder lub wyciągnij go i zobacz czy podaje paliwo ........ a świeca sucha po wykręceniu ?

Użytkownik Wlodar edytował ten post 12:55, 28.06.2015

  • 0
                       

#17 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 06:58, 28.06.2015

A drugie pytanie, na wyzszych obrotach (powyzej 3k) podczas jazdy tez 3 gary?
  • 0

#18 Wieczór

Wieczór
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE85
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:47, 28.06.2015

on juz nigdzie nie pojedzie :) jak dodaje mu sie gazu, to zaczynaja obroty falowac, jak przy uszkodzonym krokowym.. 


  • 0

#19 Wieczór

Wieczór
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE85
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:16, 28.06.2015

Panowie, a zalozmy, ze chodzi na 4  garach, dlaczego chodzi nierowno, buja obrotami i troche "przerywa"? czy spotkal sie ktos z np. czujnikiem, ktory powoduje taki stan rzeczy? 

sprawdzalem przed chwila wtryskiwacz poraz kolejny tylko tym razem majac w reku wtryskiwacz podpialem go pod kostke jak silnik pracowal i wtryskiwacz cyka, wiec wnioskuje, ze prad jest. napiecia pomieze pozniej.

dodam, ze silnik nie ma jakichs wiekszych problemow z odpaleniem. 

 

any ideas? byc moze jest ktos z Was z Warszawy i moglby mi pomoc w ocenie na zywo.. ? co dwie glowy to nie jedna, chociaz siedza przy tym juz 3 :P 


  • 0

#20 gvader

gvader
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:inąd
  • Silnik:4.6
  • Wersja:Type-R/Exe
  • KM:a ze 400 w sumie będzie :D
  • Paliwo:PB
  • Rok:4008
  • Nadwozie:CH1/CW2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:25, 29.06.2015

Miałem podobne objawy przy padniętym, a właściwie urwanym czujniku spalania stukowego. Komputer myśląc, że występuje spalanie stukowe cofał zapłon, co powodowało falowanie obrotów i wypadanie zapłonu. 


Użytkownik gvader edytował ten post 08:26, 29.06.2015

  • 0

#21 Wieczór

Wieczór
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE85
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:41, 29.06.2015

A gdzie on sie dokladnie znajduje? Albo jakis numer tego czujnika? Chetnie sprawdze i to, bo nie wyglada to na jakas usterke mechaniczna..
  • 0

#22 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 09:25, 29.06.2015

F22Z2 nie ma czujnika spalania stukowego......

 

To w kończu chodzi na wszystkie cylindry czy nie bo się pogubiłem?


Użytkownik h1tman edytował ten post 09:27, 29.06.2015

  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#23 Wieczór

Wieczór
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE85
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:42, 29.06.2015

Wydawało mi sie wlasnie, ze nie ma, bo f serie znam dosc dobrze, dlatego wolalem zapytac.. To co zatem podpowiecie?
  • 0

#24 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 11:23, 29.06.2015

ponawiam pytanie - sprawdzałeś oporności kabli?


  • 0

#25 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 11:24, 29.06.2015

A czy oprócz oporu kabli sprawdzałeś z manualem czy cewka ma właściwy opór uzwojenia wtórnego (styk kopułki do zasilania) ?

 

Jeżeli opór jest zbyt niski to wypadają zapłony i przy próbie przyśpieszania auto się dławi, falują obroty itd.

 

Wogóle możesz zaprosić kogoś z 5.gen'em poliftem na podmianę aparatu zapłonowego ;)


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#26 Wieczór

Wieczór
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE85
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:03, 29.06.2015

Podmienialem aparat, na drugim jest to samo.. A u kumpla problemu nie ma.
Jeslo chodzi o opornosci, to co jesli sa niewlasciwe? Gdzie szukac przyczyny?
  • 0

#27 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 13:28, 29.06.2015

Jeżeli podmieniałeś aparat to nie ma tematu cewki ale kable od kolegi też zakładałeś ?

 

Może być problem z głupimi kablami (mają mieć oporność poniżej 25 kohm'ów ) a Ty pół silnika już demontowałeś ;)


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#28 Wieczór

Wieczór
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE85
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:34, 29.06.2015

Z kablami przelozylem
  • 0

#29 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 13:52, 29.06.2015

Może masz nieszczelną uszczelkę kolektora ssącego i jest lewe powietrze i brak zapłonu (spróbuj popryskać Plakiem na pracującym silniku) ?

 

W dalszej kolejności spróbowałbym jeszcze odpiąć sondę lambda i później czujnik położenia przepustnicy (TPS).


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#30 Wieczór

Wieczór
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE85
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:27, 29.06.2015

a czy w jakikolwiek sposob moze tu bokowac cos zawor vteca?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, v gen, f22z2, nie pali, silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq