Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

f22z2 nie pali na drugim cylindrze

V v gen f22z2 nie pali silnik

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wieczór

Wieczór
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE85
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:15, 27.06.2015

Potrzebuje malej pomocy, poniewaz sprawdzilem juz wg mnie wszystko ale wciaz jest problem, otoz, silnik f22z2 nie pali na drugim cylindrze, wymienilem swiece, kopulke i palec, przewodow nie, bo sprawdzilem, ze daja iskre i nie maja przebic; podmienilem listwe wtryskowa, wtryskiwacze, aparat zaplonowy i komputer; wyczyscilem krokowy (w akcie desperacji chociaz to niewiele ma wspolnego); wyregulowane zostaly zawory, a problem dalej jest.. 

Moje pytanie, czy spotkal sie ktos z czyms takim? Czy moze to byc wina rozrzadu? 

Czy np. komputery od tych silnikow nie mialy jakiejs wady i padaja tylko na drugim garze? (juz na prawde brakuje mi rozwiazan :)

Byc moze jest to jakas standardowa usterka z ktora nie spotkalem sie w mojej 12 Hondowej karierze..? 


  • 0

#2 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:46, 27.06.2015

A podciśnienia przy kolektorze dolotowym sprawdzałeś, miałem niedawno podobny problem, okazało się ze problemem był przerwany wężyk od podciśnienia


  • 0

#3 Wieczór

Wieczór
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE85
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:53, 27.06.2015

i nie palil w ogole na jednym cylindrze?


  • 0

#4 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:54, 27.06.2015

Do 2 tyś obrotów nie chodził na 4 garze


  • 0

#5 Wieczór

Wieczór
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE85
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:57, 27.06.2015

tutaj w ogole nie pali... ale sprawdze.. a noz.. 


  • 0

#6 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:05, 27.06.2015

warto zerknąć bo zrobiłeś już raczej wszystko, a powiedz mi jakieś czujniki położenia wału albo inne takie cuda myślisz ze mogą mieć jakiś wpływ??


  • 0

#7 Wieczór

Wieczór
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE85
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:09, 27.06.2015

wszystko jest w aparcie


  • 0

#8 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:12, 27.06.2015

No to sprawdź podciśnienia i daj znać :)


  • 0

#9 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 13:17, 27.06.2015

To, że przewody dają iskrę "na sucho" nie znaczy, że iskra jest gdy silnik pracuje.

A kompresje kolega mierzył ? Zawory wyregulowane?


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#10 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 13:22, 27.06.2015

Komprrsja ? Sygnał na drugi (napięcie) wtryskiwacz się pojawia
  • 0
                       

#11 Wieczór

Wieczór
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE85
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:41, 27.06.2015

Kompresja ponad 12 na lazdym garze, na sucho iskra jest, zawory regulowane. Fajnie byloby uslyszec jakąś podpowiedz, bo nie jestem jakis w ciemie bity i kuz troche nad tym siedze, posprawdzalem juz duzo rzeczy..
  • 0

#12 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8875 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 14:33, 27.06.2015

Oporności przewodów zmierz.
  • 0

#13 marcinem8900

marcinem8900
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:szydłowiec
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:172KM 410NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:11, 27.06.2015

Witam. A czy kolega sprawdzal czy wtryskiwacz daje paliwo na ten cylinder?

Czuć w spalinach niespalona benzyne wogole? Zmierz opornosc wtryskiwacza benzynowego. Powinien miec okolo 15 ohm. Jesli jest ok. Sprawdz sygnal sterujacy i plus na wtryskiwaczu. Plus wspolny dla wszystkich, masa steruje. Sprawdz to jakas kontrolka. Jezeli jest sterowanie i opornosc ok, podmien wtyskiwacz np z 3 cylindra. Jesli nadal nie bedzie palil zmierz kompresje.


  • 0

#14 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:41, 27.06.2015

ciezka sytuacja, bo sprawdziles juz niemal wszystko co tylko się dało i mamy ostrą zagadkę

jedyne co pozostało ci sprawdzic to jak kolega powyzej napisał czy do wyrysku dochodzi napiecie + sterowanie

uszczelke pod kolektorem ssacym

sprobowalbym go odpalic tez na ecu np. od f20, motor jest po swapie czy był wczesniej w gablocie?


  • 0

#15 Wieczór

Wieczór
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE85
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:50, 27.06.2015

Motor jest caly czas w dawcy, prad dochodzi, bo sprawdzalismy, wtryskiwacze podmieniane jeden z drugim i z drugiej listwy takiej samej, co moze bycbprzyczyna, ze np. zdmu*cenzura*e kompreche? Tylko rozrzad jeszcze w sumie zostal, ale byl dobrze ustawiony wiec watpie.. Kabelki od masy sa polaczone wszystkie w jeden.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, v gen, f22z2, nie pali, silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq