Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Błąd czujnik położenia wałka rozrządu 2

VII błąd

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#1 Davidos

Davidos
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:19, 26.06.2015

Witam Wszystkich.

 

Jestem nowy i czesto przeglądam forum, tylko szkoda ze mi accord sie spsuł... A mianowicie: accord VII, 2005r. cl9, 2.4 benzyna, 190km. Wczoraj podczas jazdy nie wiadomo skad zaswiecilo sie VSA, chyba wykrzyknik i check engine, auto dostalo muła, zgasiłem i juz nie chciało odpalić. Wieczorem zostało podpięte pod kompa i sie okazało "czujnik położenia wałka rozrządu, 2 lub rząd 2 (cos takiego)" i sa 2 czujniki, który jest ten drugi? Stojąc od strony kierowcy z boku silnika- jeden czujnik tak jakby z lewej (to jest 1?) a drugi z prawej (to jest 2?) Czy jest jakas różnica pomiędzy nimi? Bo podmieniliśmy je miejscami zeby sprawdzic ktory to czujnik padl a to wraz pokazuje ten sam jeden blad ( czujnik położenia wałka rozrzadu 2) Ten z lewej powinien byc taki zagiety w litere L ten mam Denso, a drugi z prawej prosty ten jakis juz wynieniony napis japan. A nie wiem czy to istotne, ale stalo sie to jadac spokojnie na LPG, instalacja załozona ok 2tyg temu, nie bylo zadnych problemow z nią, wtryski hany najmocniejsze, reduktor AC do 250km, stag 300.  Dziękuję z góry za odpowiedzi, bo szkoda takiej maszyny zeby stala.


  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7270 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 66
Super

Napisano 09:55, 26.06.2015

podaj numer błędu.


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#3 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Administrator
  • 4824 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Sport GT
  • KM:190??
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombiwar
Reputacja: 78
Super

Napisano 10:11, 26.06.2015

czujniki położenia wałków masz po prawej stronie w głowicy - numer 6 i 7

 

75e073cb77d5fd4b4feadac966252455-1056x52


  • 0

tel. 603 36 sześć sześć 46 lub gg 4490471
regulacja zaworów wymiana oleju regeneracja zacisków wymiana tarcz klocków pomiar bicia tarcz - pomoc przedzakupowa pełna diagnostyka HDS Opinie <<<--- KLik
wszystkie nowe i używane części do Twojej Hondy - zapraszam   

przekładki silników 6 7 i 8 gen


#4 Davidos

Davidos
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:20, 26.06.2015

Nr podam jak dodzwonie sie do kolegi co u niego stoi auto. Co do czujników to tak dobrze wykrecalismy. Tylko jak zamienilismy je miejscami i podpielismy to myslelismy ze wtedy pokaze czujnik 1, a tu dalej ten sam blad czyli czujnik pol. walka roz 2

 

Czy te czujniki sie różnia miedzy soba?


Użytkownik Davidos edytował ten post 10:21, 26.06.2015

  • 0

#5 loczek

loczek
  • Partner HAKP
  • 31 postów
  • Skąd:OSTRYOŁÓWEK
  • Silnik:1.6
  • Wersja:EE9
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1991
  • Nadwozie:EE9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:42, 26.06.2015

no skoro jest nr 6 i 7 to pewnie są różne numery OEM

 

w VII często się wyciągają łańcuchy rozrządu


  • 0

www.baeer.pl Części do samochodów japońskich

Potrzebujesz czegoś ? pisz !

Kontakt: kontakt@baeer.pl


#6 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 740 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:16, 26.06.2015

Kolego Davidos sprawdz ustawienie rozrzadu, czy nie przeskoczyl przypadkiem. Niestety blad czujnika oznacza czesto awarie napedu rozrzadu. Ale to tylko taka sugestia. Jakby co to taki czujnik pasuje takze od 2.0.


  • 0

#7 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4997 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 18:19, 26.06.2015

no skoro jest nr 6 i 7 to pewnie są różne numery OEM

w VII często się wyciągają łańcuchy rozrządu

Co to znaczy ,że często ? Bo jakoś tego na forum nie widać ...jak już to raczej rzadko .Oczywiście zdarzają się takie sytuacje ale..... czy to jest często ?


Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:35, 26.06.2015

  • 0
                       

#8 Davidos

Davidos
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:48, 26.06.2015

Właśnie coraz bardziej zaczynam mieć wątpliwości że to czujnik... Jak będę już znać nr błędu bo dziś nie było jak sprawdzić to będę pisać.
  • 0

#9 automobilS

automobilS
  • Forumowicz
  • 297 postów
  • Skąd:Poznań, Ck
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport+
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:46, 27.06.2015

 

 

w VII często się wyciągają łańcuchy rozrządu

przesadzasz.  akurat  w VII gen  w benzynie są bardzo trwałe łańcuchy. (  w dieslu troche gorzej jest).

chyba, że ktoś ma " świeżo sprowadzony"  z niemiec 300,400,500 tyś km to wtedy normalne. nic nie jest wieczne.


  • 0

#10 Davidos

Davidos
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:22, 29.06.2015

Witam. Mam w końcu nr błędu P0365. Co to za błąd w accordzie?
  • 0

#11 Davidos

Davidos
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:31, 29.06.2015

Znalazłem na stronach po angielsku ze za błąd odpowiedzialne może byc: wadliwy czujnik, przerwana wiązka, problem z rozrusznikiem, słaby akumulator. Wiązka jest raczej ok. Wymienię 2 czujniki i zobaczę czy jest ok.
  • 0

#12 Davidos

Davidos
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:52, 01.07.2015

Witam.

Wymieniłem oba czujniki na chodzące używane oryginalne, ale problem pozostał bo jak auto ściągneliśmy to było poźno i ciemno, a dzisiaj odkreciłem korek wlewu oleju i wałek się nie kręci.... jak przyczyna? czego szukać? i co będzie do wymiany? żadnych oznak, odgłosów nic nie było, auto stracilo moc VSA-wykrzyknik-check, zgasilem i juz nie odpalilem.... kółko w rozrzadzie sie odkręciło? łancuch pekł i nie bylo słychac? czy w związku z tym mogło coś pogiąc w silniku? mało takich przypadków... a tu jednak... :/


  • 0

#13 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 740 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:04, 01.07.2015

Kolego Davidos tak jak juz pisalem wczesniej, cos z rozrzadem, zwlaszcza jezeli obracasz walem korbowym a walek rozrzadu sie nie kreci. Trzeba zrzucic pokrywe zaworow i zobaczyc co tam sie dzieje.


  • 0

#14 Davidos

Davidos
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:48, 02.07.2015

Kolega zdjął pokrywe i jest pęknięty łańcuch, lezy gdzies na dole, slizgi poszly... Czy warto remontowac ten motor czy kupic uzywany? Czy jest sens ściągać głowice? Czy nawet sie nie bawic i wymienic motor? jaki jest koszt nowego rozrzadu kompletnego, znalazlem na alle... z firmy jparts ale czy to dobra firma? a mial byc motor bezawaryjny...

Czy w accordzie 2.4 motor jest kolizyjny czy bezkolizyjny?


Użytkownik Davidos edytował ten post 13:27, 02.07.2015

  • 0

#15 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 740 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:46, 02.07.2015

Niestety zawory pewnie polecialy. Czy warto robic to zalezy ile ma przejechane ten motor i w jakim byl stanie. Ale skoro lancuch polecial to nie byl maly przebieg. Sprawa wyglada tak ze jak zrobisz to bedziesz wiedzial na czym stoisz, a jak kupisz drugi motor to tez moze spotkac cie niespodzianka. Musisz policzyc koszty co sie bardziej oplaca. Motorek 2,4 jest bardzo trwaly, niestety nie wieczny. Pytanie dlaczego tak ie stalo, ja obstawialbym napinacz lancucha, ale to taka zgadywanka.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, błąd

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq