Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Jaki zakres napięcia ładowania?

VII alternator ładowanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#16 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 16:07, 20.08.2015

jesli kontrolka sie swieci to nie bez powodu, cos jest nie tak.

 

mam tylko instrukcje po niemiecku wiec krotkie moje wolne tlumaczenie czesci opisu:

szukanie bledu w ukladzie regulacji pradnicy.

akumulator musi byc dobrze naladowany.

nagrzej silnik na postoju do temp. pracy. (wentylator musi sie zalaczyc)

zwieksz oboty do 2000 min i takie trzymaj.

wlacz swiatla dlugie  i zmierz napiecie na klemie pradnicy.

jest wysokosc napiecia pomiedzy 13,9 i 15,1 V?

 

NIE: wymien pradnice albo zreperuj.


Użytkownik Kardynal edytował ten post 14:41, 21.08.2015

  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#17 automobilS

automobilS
  • Forumowicz
  • 328 postów
  • Skąd:Poznań, Ck
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport+
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:15, 06.09.2015

ktoś wie może ile wytrzymuje fabryczny alternator   orientacyjnie, przy jakim przebiegu można się spodziewać końca?


  • 0

#18 hellkit

hellkit
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Rzeszów/Krosno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive RHD
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:59, 27.09.2015

Rozwiązanie tematu - wymieniłem wczoraj regulator napięcia. Taka uwaga, jesli podczas regeneracji nie wymieniony został regulator napięcia to nie była tak naprawdę regeneracja. U mnie niby było ok ale napięcie zbyt małe i kontrolka się świeciła. Teraz 14,5V i kontrolka się nie świeci, co ciekawe, jak już wcześniej pisałem - ELD jakby w ogóle nie było. I jeszcze jedno, gość, który regenerował w Polsce mówił, że te oryginalne mostki prostownicze 100A są zbyt małe jak do tego auta i przy dużym obciążeniu nie wyrabiają. Może jest w tym coś bo altek padł mi jak jechałem nocą podczas dużych opadów deszczu (nawiew, wycieraczki na maxa, światła drogowe i inne pierdoły typu radio, navi), teraz mam 130A.

 

Do pytania powyżej: u mnie to było około 220 kkm, ale pewnie niektórzy będą jeździć do końca i nie będą musieli wymieniać/regenerować alternatora. To kwestia indywidualna


  • 0

Jak czytam forum to nagle uświadamiam sobie, że mam wszystko do wymiany...   :zoltek:


#19 TomaszP

TomaszP
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Strzałkowo
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:54, 23.04.2018

Witam, chciałbym odświeżyć temat. Miałem problem z ładowaniem padł alternator to oddałem go do regeneracji, odebrałem od mechanika powiedział, że wszystko ok. Pojeździłem trochę autem i podczas postoju wyłączam wszystko i czekam chwile aż ostygnie turbina i w tym momencie zapala się kontrolka aku uruchamia się i gaśnie po chwili. W momencie gdy uruchomię przykładowo światła kontrolka gaśnie. Po sprawdzeniu miernikiem napięcie jest w granicach 13,8-13,9 gdy wyłączę wszystko i chodzi sam silnik jest kontrolka i spada do 12,5. Czy ktoś ktoś może mi coś doradzić?


  • 0

#20 pepedombo

pepedombo
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 18:59, 23.04.2018

ktoś wie może ile wytrzymuje fabryczny alternator   orientacyjnie, przy jakim przebiegu można się spodziewać końca?

 

W VII wytrzymal mi jakies 230-240kkm, 500km po zakupie wywalilo diode i poprawili uzwojenie. W bialymstoku to 250-300zł za regen.

 

re UP: ciekawy przypadek, ja bym wylaczal po kolei, patrzac na miernik, zeby odseparowac jakis obwod... i tak dziwne, jakby cos po odlaczeniu wrzucalo albo wielki spadek napiecia albo cos nie tak z altkiem w malym obciazeniu.


  • 0

#21 lesgan

lesgan
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Tychy
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:59, 22.08.2018

Witam, chciałbym odświeżyć temat. Miałem problem z ładowaniem padł alternator to oddałem go do regeneracji, odebrałem od mechanika powiedział, że wszystko ok. Pojeździłem trochę autem i podczas postoju wyłączam wszystko i czekam chwile aż ostygnie turbina i w tym momencie zapala się kontrolka aku uruchamia się i gaśnie po chwili. W momencie gdy uruchomię przykładowo światła kontrolka gaśnie. Po sprawdzeniu miernikiem napięcie jest w granicach 13,8-13,9 gdy wyłączę wszystko i chodzi sam silnik jest kontrolka i spada do 12,5. Czy ktoś ktoś może mi coś doradzić?



Rozwiązałem problem??? bo mam identyczny przypadek w swoim Accordzie
  • 0

#22 lesgan

lesgan
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Tychy
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:01, 23.08.2018

http://www.accordklu...ft/#entry939293

Problem rozwiązany w w/w poście.
  • 0

#23 rafik

rafik
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Lbn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:28, 03.12.2018

Witam.

Odświeżę temat.

Mianowicie padł akumulator po naładowaniu odpaliłem, zmierzyłem wartość ładowania wynosi 11,9 v, kontrolka się nie świeci czy to wina alternatora?

Czy możliwe że na rozładowanym akumulatorze bez ładowania można przejechać 30 km?


  • 0

#24 Mika11

Mika11
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Skąd:Wiena
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:175KM 400Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 09:37, 03.12.2018

Bez świateł mijania dasz radę 30km objechać jeżeli akumul. jest ok.


  • 0

#25 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 09:53, 03.12.2018

Zależy od ilości odbiorników, na wyłączonych światłach, wentylacji może się udać...

Pozdrawiam
Tomek
  • 0

#26 rafik

rafik
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Lbn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:53, 03.12.2018

Bez świateł mijania dasz radę 30km objechać jeżeli akumul. jest ok.

Akumulator był padnięty bo auto nie chciało odpalić.


Akumulator był padnięty bo auto nie chciało odpalić.

Pierwszym razem auto było odpalane z kabli i po odpaleniu przejechało 30 km.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, alternator, ładowanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq