Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

klekotanie jak w VW

VII klekot 2.2 ctdi glosno pracuje

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#16 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:27, 01.07.2015

Wszystkie wymienione i oba lancuchy. Napisalem o jednej bo pytanie bylo o lanuch od pompy oleju. Wymienione byly lanuchy, prowadnice wszystkie i ramie napinacza... boje sie ze trzeba bylo wymienic napinacze a mechanik dal d**y... ehhh masakra

Użytkownik balllus edytował ten post 19:30, 01.07.2015

  • 0

#17 Kondzio

Kondzio
  • Forumowicz
  • 514 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:35, 01.07.2015

ja nie wymieniałem napinaczy a przestało mi tak szurać... oblukaj w takim razie porządnie koło pasowe


  • 0

#18 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:17, 02.07.2015

Kurde zle napisalem. Sprawdzilem teraz rachunek i rzeczywiscie nie bralem dolnych... kurde chyba w takim razie znow rozrzad... tym razem zrobie caly z napinaczami bo jak czlowiek chce oszczedzic to tak sie to konczy
  • 0

#19 Kondzio

Kondzio
  • Forumowicz
  • 514 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:37, 02.07.2015

jak napinacze się nie przycinają to nie musisz ich wymieniać ale slizgi to trzeba bo są plastikowe i mają spore zużucie a u ciebie ewidentnie to te dolne od pompy olejowej są chyba 2 tylko i sa tanie wiec szkoda ze ich nie wyminiles odrazu


  • 0

#20 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:29, 02.07.2015

kupilem pelny zestaw... mam zamiar autkiem polatac troche wiec bede spokojny. jak sie okaze ze znow po wymianie slizgow cos by bylo nie halo to bym kolejny raz robocizne wywalal. dopiero zamowilem pelny zestaw z napinaczami itd i jak przyjda to stawiam auto do warsztatu. trudno - ale na tyle co lubie ten samochod na tyle chyba warto


  • 0

#21 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:20, 11.08.2015

No wiec zapomnialem sie pochwalic ale rozrzad juz zrobiony i cisza jeali chodzu o to brzeczenie. Teraz kwestia tego glosniejszego klekotania pod obciazeniem. Zauwazylem zaleznosc. Czasami przy redukcji czuc pukniecie na kierownicya przy ruszaniu delikatne telepanie. Bylem przekonany to ze to poduszki silnika ale mechanior powiedzial ze wygladaja ok. Niestety nie da sie ich dokladnie sprawdzic wiec jest dalej szansa ze to poducha. No ale jesli ruszam z jedynki i telepie autem to wtedy tez wystepuje to glosne klekotanie pod obciazeniem ( przyspieszanie - nawet delikatne , podjazd pod gorke). Jesli przy ruszaniu nie telepalo... wtedy i cisza przy rozpedzaniu sie. Jakies pomysly ?
  • 0

#22 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:54, 12.08.2015

No i potwierdzam teze. Dodatkowo wydaje mi sie ze troszke slabiej idzie jak slychac ten klekot. Czy wtryski da sie sprawdzic hdsem ? Czy domowo tylko test przelewowy ?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, klekot, 2.2, ctdi, glosno pracuje

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq