Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Gaśnie na benzynie

V benzyna gaśnie mała prędkość

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 kuba_rozpruwacz

kuba_rozpruwacz
  • Nowy
  • 6 postów
  • SkÄ…d:Lipsko
  • Silnik:1.8
  • Wersja:xx
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:10, 23.06.2015

Witam, piszę w związku z problemem, który w jeździe po mieście jest nieco irytujący. Trochę ponad miesiąc temu zakupiłem Accordzika z gazem, jak to w zwyczaju bywa powymieniałem filterki i olej. Na jeździe testowej jeździłem na gazie, a problem jak już określiłem w tytule dotyczy benzyny.

Jeżdżąc na benzynie ( nie ważne czy rozgrzany jest silnik) zdarza się dosyć często, że Hania po prostu gaśnie przy stawaniu na krzyżówce lub przy redukcji np z 3 na 2. Akcja dzieje się tylko przy małych prędkościach do 40km/h. Ostatnio zakupiłem specyfik do czyszczenia wtrysków i przez chwilę wydawało mi się, że jej przeszły te fochy, ale w smutku muszę napisać, że jednak dalej dzieje się to samo. Ostatnio trochę ją przegoniłem na obrotach to dwa dni miałem spokój po czym znowu było to samo ( może to tylko zbieg okoliczności ). Szukałem na forum podobnego tematu, ale nie znalazłem. Po zgaśnięciu, co najczęściej dzieje się od razu w trakcie zmiany biegu puszczam sprzęgło i silniczek odpala na nowo. Przy krzyżówce na postoju odpala bez problemu, jednak zdarza się, że odpalę i za chwilę znowu gaśnie jednak bardzo rzadko. I teraz pytanko. Czy ktoś miał podobną sytuację, ewentualnie czy przypuszcza co to może być? Fakt faktem, że powyżej 100km/h jak nie przeciągnę na obrotach to w ogóle się nie zbiera, jak przetrzymam żeby było min. 4tys to jeszcze w miarę idzie, ale porównując do innych samochodów z mniejszymi silnikami muszę przyznać, że jestem trochę zszokowany. Dodam jeszcze, że nie było tego "antywystrzału" i obudowa filtru powietrza była pęknięta, teraz jest już poklejona i zamontowany antywystrzał.

Mam nadzieję, że ktoś ma receptę na to ustrojstwo :)


Użytkownik kuba_rozpruwacz edytował ten post 17:16, 23.06.2015

  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 18:17, 23.06.2015

Jeśli miałeś wybucha to poszukaj robić o iacv.
  • 0

#3 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • SkÄ…d:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:47, 24.06.2015

Zrób to co napisał kolega wyżej, proponuje też poszukać nieszczelności w układzie dolotowym, może jeszcze gdzieś jest pękniety, nie zaszkodzi też popatrzeć na podciśnienia. A co dotego że nie idzie powyżej 100 na godzine to masz Accord 1,8 nie wymagaj od niego zbyt wiele


  • 0

#4 kuba_rozpruwacz

kuba_rozpruwacz
  • Nowy
  • 6 postów
  • SkÄ…d:Lipsko
  • Silnik:1.8
  • Wersja:xx
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:34, 24.06.2015

Wiem, że to 1.8 ale ogólnie porównując do innych samochodów z silnikami np 1.5 90km nie idzie powyżej tej 100, że tak powiem, ale akurat to jest najmniejszy szczegół. Jeżeli byłaby to wina IAC to na gazie chodziłby normalnie? Bo z gazem takiego problemu nie ma. Mogę jeździć po mieście i bez problemu hamować,stawać, redukować.

Ogólnie to dorzucÄ™ zdjÄ™cie, wiele osób twierdzi, że japoÅ„czyki majÄ… tendencje do pocenia siÄ™, jednak mi siÄ™ wydaje, że u mnie to jest zbyt obfite. Od razu przepraszam za jakość zdjÄ™cia, ale na takim sÅ‚oÅ„cu lepiej siÄ™ nie da zrobić.ZaÅ‚Ä…czony plik  IMAG0669.jpg   72,92 KB   1 Ilość pobraÅ„


  • 0

#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 13:42, 24.06.2015

zdejmij kopułkę - to plastikowe czarne i sprawdź czy w środku jest olej.

Jeśli nie ma to ok.

Do wymiany tylko oring na aparacie zapłonowym.

 

O ile nie leje Ci się z uszczelki pokrywy zaworów bo ktoś zalożył zamiennik i już go trafiło.

Więcej zdjęć od góry potrzebne - pokrywy zaworów żeby móc oceniać.


  • 0

#6 kuba_rozpruwacz

kuba_rozpruwacz
  • Nowy
  • 6 postów
  • SkÄ…d:Lipsko
  • Silnik:1.8
  • Wersja:xx
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:56, 24.06.2015

Ten wyciek może być przyczyną tego gaśnięcia na benzynie?

 

Foto zrobię za jakiś czas, jak słońce przestanie tak szaleć, bo bardzo ciężko zrobić w dobrej jakości przez to.


  • 0

#7 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • SkÄ…d:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:07, 24.06.2015

Jeśli w aparacie jest olej to na pewno ma to wpływ na prace silnika, a powiedz świece, kable, kopułka, palec, wymieniane??


  • 0

#8 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 16:41, 24.06.2015

Wyjmij kable z pokrywy zaworów i sprawdź czy nie masz tam oleju.
  • 0

#9 kuba_rozpruwacz

kuba_rozpruwacz
  • Nowy
  • 6 postów
  • SkÄ…d:Lipsko
  • Silnik:1.8
  • Wersja:xx
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:14, 24.06.2015

Idę grzebać panowie. Co do wymian, to pozmieniałem tylko filtry i olej póki co. Teraz mam więcej czasu to zrobię resztę. Ogólnie to mój pierwszy samochód, więc proszę o wyrozumiałość, bo ze znajomych nikt accordzika nie ma to i dopytać się nie mam kogo co i jak, dlatego szukam porady na forum ;)

 

 

EDIT: ZdjÄ…Å‚em kopuÅ‚kÄ™, oleju sÄ… Å›ladowe iloÅ›ci na dole. Tak jak na zdjÄ™ciu, nigdzie wyżej nie widać żeby byÅ‚o delikatnie zabrudzone nawet.ZaÅ‚Ä…czony plik  IMAG0676.jpg   112,41 KB   2 Ilość pobraÅ„

Może tak bryzgać którymś czujnikiem? Ogólnie to jeśli możecie, to napiszcie mi co oprócz filtrów i oleju powinienem w Hani wymienić.


Użytkownik kuba_rozpruwacz edytował ten post 20:09, 24.06.2015

  • 0

#10 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • SkÄ…d:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:31, 24.06.2015

Mocno ufajdany ten silnik. Zrób kolego rozrząd, wymień uszczelniacze na wale korbowym, wału rozrządu, aparacie zapłonowym, uszczelka na pokrywie zaworów. Świece NGK lub denso, przewody ngk. Sprawdzenie i likwidacja nieszczelności na dolocie. Ustawienie zaworów, wymiana filtra powietrza, filtr + olej (porządny 5W40). Płyn chłodzący do wymiany.
Masz II gen więc będzie się bujał. Sprawdź czy jest żarówka w lampce check engine. Czy ktoś nie wstawił kasownika błędów OBD.
Gaśnięcie na benzynie a dobra praca na lpg może oznaczać źle dobrany mikser lub rozjeżdżanie korekt paliwowych. Uboga mieszanka na lpg, więc sterownik podlewa (stąd strzał w dolot), jak przełączysz na benzynę do zalewa i gaśnie.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#11 kuba_rozpruwacz

kuba_rozpruwacz
  • Nowy
  • 6 postów
  • SkÄ…d:Lipsko
  • Silnik:1.8
  • Wersja:xx
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:58, 24.06.2015

Pablo ostatnia część wypowiedzi jak najbardziej się zgadza, jakbyś mieszkał po sąsiedzku. ;) Przełączam na benzynkę to gaśnie, no chyba, że jest to w trasie to daje radę, ale na postoju bardzo ładnie gasi silnik. Co do filtrów, to olejowy, paliwa i powietrza wymieniony, no i olej oczywiście.

Tak mniej więcej ile z robocizną wyjdzie mnie wymiana rozrządu itd? Sam tego wszystkiego nie zrobię, aż taki zdolny to nie jestem. Poza tym w okolicy nie słyszałem o jakimś specu od Hond, a w sumie jeden znajomy jak miał to mówił, że jakąś śrubę przy wymianie rozrządu mu urwali.

Co do sprawdzania szczelności dolotu, metoda z plakiem i pryskaniem na odpalonym silniku jest dobra? Bo taką gdzieś na elektrodzie bodajże ktoś opisywał. Muszę sprawdzić ten kasownik błędów, bo tak to żadnego błędu mi nie wywala. Gdzie go szukać?


  • 0

#12 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • SkÄ…d:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 22:22, 24.06.2015

Zamiast plaka użyj pÅ‚ynu do czyszczeniu hamulców.  Kasownik

http://www.phjacus.p...klep/M4NEiz.jpg

Przy przekręceniu kluczyka w pozycję II powinna lampka "check engine" zapalić się a potem zgasnąć. Jak tak się nie dzieje to jest odłączona.


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#13 kuba_rozpruwacz

kuba_rozpruwacz
  • Nowy
  • 6 postów
  • SkÄ…d:Lipsko
  • Silnik:1.8
  • Wersja:xx
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:38, 25.06.2015

Kontrolka się zapala i gaśnie po chwili. Kasownika nie widzę nigdzie.

Ogólnie to mam coÅ› takiego pod maskÄ…: http://www.korgaz.pl...t_kab/index.htm To jest strona firmy, która zakÅ‚adaÅ‚a gaz w tym samochodzie.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, benzyna, gaśnie, mała prędkość

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq