Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Kto jeździ na Poliuretanach

VII deuter poli PU tuleje

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#31 krank

krank
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 08:52, 02.03.2017

Mam komplet poli na tył oraz w dolnych wahaczach z przodu (duży cukierek + tuleja) około 2,5 roku. Dystans przejechany prawie 30k km.

Do ich trwałości zastrzeżeń nie mam - wszystko ok. Nic też nie skrzypi.

Odczucia z jazdy: komfort - hmm ciężko mi porównać do jazdy na oem zawieszeniu bo po prostu nie pamiętam już jak się wtedy jeździło. Nie było też okazji ostatnio pojeździć innym Accordem VII na oem zawieszeniu. Accord ma lekki tył, dlatego mam wrażenie, że tylne zawieszenie na poli pracuje jeszcze w mniejszym zakresie niż przód. Nie ma co "dobić" i jest po prostu sztywno, ale też nie jest tak, że tył podskakuje. Najgorzej jest na poprzecznych nierównościach w mieście.


  • 0

#32 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:50, 02.03.2017

Mam komplet poli na tył oraz w dolnych wahaczach z przodu (duży cukierek + tuleja) około 2,5 roku. Dystans przejechany prawie 30k km.

Do ich trwałości zastrzeżeń nie mam - wszystko ok. Nic też nie skrzypi.

Odczucia z jazdy: komfort - hmm ciężko mi porównać do jazdy na oem zawieszeniu bo po prostu nie pamiętam już jak się wtedy jeździło. Nie było też okazji ostatnio pojeździć innym Accordem VII na oem zawieszeniu. Accord ma lekki tył, dlatego mam wrażenie, że tylne zawieszenie na poli pracuje jeszcze w mniejszym zakresie niż przód. Nie ma co "dobić" i jest po prostu sztywno, ale też nie jest tak, że tył podskakuje. Najgorzej jest na poprzecznych nierównościach w mieście.

dziekujemy Ty "nasz" rodzynku :) bo wiele tutaj takich person nie ma :)


  • 0

#33 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 14:56, 02.03.2017

Chyba kolega "Gilotyn" również robił przód i tył w poli..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#34 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:46, 02.03.2017

Chyba kolega "Gilotyn" również robił przód i tył w poli..

zaraz wysyłam mu tu wezwanie na przesłuchanie :) 


  • 0

#35 jahrasta

jahrasta
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:08, 02.03.2018

Odgrzeje kotlet równo po roku :) 

 

Panowanie w tamtym roku wymieniłem na tyle tulejki przy mimośrodach standardowe zapiekanie się śruby w tulei. W tym roku na przeglądzie, diagnosta zawołał mnie do kanału i pokazał luzy na gumie wahacz wzdłużny tył dokładnie tuleje która jest kręcona do sanek. Kupiłem wahacze używki po małym przebiegu i do wymiany, ale oczywiście śruba w tuleje przy piaście zapiekła się. Korzystając z okazji sprawdziłem resztę gum i niektóre wyglądają jak nowe a część jest już lekko zużyta.... 

 

Szukałem na forum informacji czy ktoś kiedyś wymieniał ale to bardzo rzadki temat ;/ Czy one są aż tak trwałe i ja mam pecha? 

 

Teraz zastanawiam się co robić... OEM wahacze odpadają bo to kupa kasy co do tulejek FEBESTA też jakoś nie jestem przekonany.

 

Chciałbym wymienić wszystkie te tuleje raz a dobrze i mieć spokój na kolejne 200 tys. Czy w takim wypadku sprawdzą się poli? czy z gwintem nie będzie za twardo? A może ktoś ma jakiś inny pomysł jak rozwiązać mój problem? 


  • 0

#36 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 14:02, 02.03.2018

Trochę OT, patrzę na tuleje

https://poliuretany....ednia-1szt.html

 

i zastanawiam się jak przy takim sztywnym połączeniu wahacz może poruszać się do góry-dołu? Te tuleje są elastyczne? 


  • 0

#37 Vein

Vein
  • Forumowicz
  • 241 postów
  • Skąd:H3M Gdańsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type - S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:09, 04.04.2018

Ma ktoś namiary na gumy stabilizatora w poliuretanie, do accorda VII ?


  • 0

#38 t3chnik

t3chnik
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Kleszczów (EBE)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S Motegi
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:44, 03.03.2019

Odświeżam, gdyby ktoś szukał na stronie Olkusza pojawiły się nowe pozycje w tym komplety poliuretanów do zawieszeń VI jak i po części do VII.

https://poliuretany....4szt.-/23111000

https://poliuretany....20szt./23111004

Użytkownik t3chnik edytował ten post 18:50, 03.03.2019

  • 0
Accord CH6 by t3chnik

#39 MaLyNsS

MaLyNsS
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.2
  • Wersja:TRAKTOR SPORT
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CoffiN2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:27, 08.08.2020

Czy juz wystepuje poli do turasa VII? Czy dalej sahara? Na olkuszu nic nie widac, chyba ze ktos ma dojscia. Czy tuleje Febesta beda musialy wystarczyc?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, deuter, poli, PU, tuleje

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq