Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Kto jeździ na Poliuretanach

VII deuter poli PU tuleje

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ciołek

Ciołek
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:11, 20.06.2015

Słyszy się różne opinie odnośnie jakości i późniejszej eksploatacji tulei poliuretanowych.

Chciałem się dowiedzieć od ludzi, którzy mieli bądź mają założone w hondach o opinie z użytkowania.

Którą twardość wybrać jeśli chodzi o tuleje wahacza przedniego górnego aby była najbardziej zbliżona do ORI ?

 


  • 0

#2 Gerwazy

Gerwazy
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Małopolska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:14, 16.07.2015

Siemka
Kolego z tego co wiem był już gdzieś taki temat i wiem że góry nie ma co ruszać bo nie ma po co .. Ja mam założone na dolnych wachaczach z przodu czerwone ( nie wiem jaka twardość) ale jazda super :) jest sztywniej także ja jak najbardziej polecam :)
  • 0

#3 dj-napster

dj-napster
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • Skąd:WLKP
  • Silnik:1.6
  • Wersja:VTEC
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1990
  • Nadwozie:EE8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:44, 04.08.2015

Ja mam na całym samochodzie czerwone z Olkusza i wszystko ok.

Marzeniem było by wstawić oryginały ale 10tyś by nie starczyło.

 

Poliuretan kosztuje tak mało że na prawde warto.


  • 0

#4 Arczi46

Arczi46
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:Radomsko/Warszawa/Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 05:35, 04.08.2015

Możecie puścić linka szukam do VII gena.
  • 0

#5 feniks

feniks
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Leszczyny
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:zbyt mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:opływowe CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:06, 04.08.2015

Ja również mam z deutera tuleje (2szt./kpl.) w przednim wahaczu dolnym, przy okazji zakupiłem sobie w ASO tulejki do trzymania amorka. Na górnym wahaczu nie mam nic zmieniane, w późniejszym czasie będę również chciał założyć komplet poli na tył też z deutera. Niestety na razie mam to założone poniżej roku więc głębszych opinii nie napiszę ale ogólnie jest trochę sztywniej jednak bardzo komfortowo, brałem zestaw o standardowej twardości.


  • 0

#6 krank

krank
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 06:24, 04.08.2015

http://poliuretany.o...ne-lp-9szt.html

http://poliuretany.o...ednia-1szt.html

http://poliuretany.o...tylna-1szt.html

 

ja śmigam od listopada 2014 na tych z linków powyżej czyli komplet tył i po dwa w dolne wahacze. Negatywnych spostrzeżeń póki co nie mam, tak jak poprzednik napisał trochę jest sztywniej, ale dalej komfortowo. Fajnie to pracuje.


  • 0

#7 gvader

gvader
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:inąd
  • Silnik:4.6
  • Wersja:Type-R/Exe
  • KM:a ze 400 w sumie będzie :D
  • Paliwo:PB
  • Rok:4008
  • Nadwozie:CH1/CW2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:50, 04.08.2015

A jak z żywotnością? Słyszałem różne opinie?


  • 0

#8 krank

krank
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 08:25, 04.08.2015

Za krótko jeżdżę żeby coś więcej powiedzieć o ich trwałości. Jak dotąd u mnie przynajmniej wszystko w porządku jest. 


  • 0

#9 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:22, 04.08.2015

ja natrzaskalem juz jakies 10 tys km po roznych drogach i poki co tylko przez sezon letni: nic sie nie dzieje ...


  • 0

#10 gvader

gvader
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:inąd
  • Silnik:4.6
  • Wersja:Type-R/Exe
  • KM:a ze 400 w sumie będzie :D
  • Paliwo:PB
  • Rok:4008
  • Nadwozie:CH1/CW2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:56, 04.08.2015

Problem jaki słyszałem od kilku osób z poliureanem jest taki, że jest bardziej "kruchy" niż zwykła tuleja gumowa. Jak tuleja się skończy, to jeszcze na wytrzaskanej idzie pojeździć jakiś czas, a pokruszony, wybity poliuretan strasznie tłucze i nie spełnia swojej roli mogąć teoretycznie szybciej uszkodzić zawieszenie. (Jest to jedynie teoria od osób znajomych, internetów, nie używałem osobiście, więc proszę mnie nie hejtować :P)


  • 0

#11 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 13:48, 04.08.2015

To powiem Ci, że nie widziałem jeszcze pokruszonego poliuretanu.

Na łącznikach staba mam założone poli i są tylko trochę bardziej brudne niż w moemencie założenia a jeżdzą już z 3 lub 4 rok.


  • 0

#12 timur

timur
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:44, 09.02.2016

jak by ktoś chciał założyć tuleje poliuretanowe a ma na wzór stare lub wymiary(nie posiada na stanie gotowych tylko robi na bieżąco) mam namiar do kolesia(z Poznania) który wylewa(nie toczy z gotowych wałków tylko wylewa!!) wszystkie twardości,kolory :) -ja zamawiałem akurat u niego kształtki poliuretanowe do maszyn rolniczych i zagadałem o tuleje-telefon podam na privie


  • 0

#13 Natsu9

Natsu9
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Katowice
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:51, 10.02.2016

Wylane są gorsze od tych wałków z fabryki gdzie masz profesjonalne mieszanki i odpowiednie warunki do ich wytwarzania. Co nie zmienia faktu że nie wszystko da się wytoczyć.


  • 0

#14 eMAGIeliK

eMAGIeliK
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Trawniki(Lubelskie)
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ESi
  • KM:220
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:EJ2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:55, 11.02.2016

Ja latam na poli tylko że w Civicu już jakiś rok, użytkowane w warunkach bojowych,

 

W połączeniu z brakiem wspomagania jest mega czucie drogi, potrafią czasami zaskrzypieć ;)


  • 0

#15 timur

timur
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:11, 19.02.2016

Wylane są gorsze od tych wałków z fabryki gdzie masz profesjonalne mieszanki i odpowiednie warunki do ich wytwarzania. Co nie zmienia faktu że nie wszystko da się wytoczyć.

kolego i tu się mylisz(mam doczynienia pośrednio z poliuretanem tylko w innej branzy )-wylewanie polega na dobraniu składników,temp,czasu które w sumie dadzą odpowiednią twardość(używa tylko się  profesjonalnych składników,nie ma tzw zamienników a np.kolor nie ma znaczenia bo dodaje się barwnik-nie którzy myslą ze kolor odpowiada twardościa a to zalezy tylko od wylewajacego jakiego barwnika doleje) 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, deuter, poli, PU, tuleje

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq