Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Usterka wewnętrzna zegara taktującego

VIII Błąd Zegar taktujący

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 szewo

szewo
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Michal‚owice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:27, 16.06.2015

Mam następujący problem: zapala mi się kontrolka silnika z kodem P2610:

Usterka wewnętrzna zegara taktującego wyłączaniem zapłonu ECM/PCM

 

Po jakimś czasie - np. następnego dnia - gaśnie, by po kolejnych kilku dniach znowu powrócić.

Rekomendowana przez ASO wymiana modułu sterującego silnika, to dość kosztowna sprawa. Poza wnerwiającą kontrolką samochód zapala i zachowuje się bez zarzutu. Ktoś coś poradzi?


  • 0

#2 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:00, 17.06.2015

Masz dwie opcje:

-wymienic caly modul - $$$$$

-szukac zdolnego elektronika ktory namierzy wadliwy element I jak jest to standardowa czesc do kupienia to Ci ja przelutuje - $$


  • 0

#3 sebasto

sebasto
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:lubelskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:0,5 w porywach do 0,7
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:53, 17.06.2015

Mam następujący problem: zapala mi się kontrolka silnika z kodem P2610:

Usterka wewnętrzna zegara taktującego wyłączaniem zapłonu ECM/PCM

 

Po jakimś czasie - np. następnego dnia - gaśnie, by po kolejnych kilku dniach znowu powrócić.

Rekomendowana przez ASO wymiana modułu sterującego silnika, to dość kosztowna sprawa. Poza wnerwiającą kontrolką samochód zapala i zachowuje się bez zarzutu. Ktoś coś poradzi?

z czystej ciekawości, jaki Masz przebieg auta ??? ... pozdr


  • 0

#4 szewo

szewo
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Michal‚owice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:38, 17.06.2015

Masz dwie opcje:

-wymienic caly modul - $$$$$

-szukac zdolnego elektronika ktory namierzy wadliwy element I jak jest to standardowa czesc do kupienia to Ci ja przelutuje - $$

Przebieg mam około 130k.

 

Czy ktoś zna poleca zdolnego elektornika, który jest w stanie zająć się takim elementem?


  • 0

#5 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 13:45, 17.06.2015

Obstawiam zimny lut - taka jest technologia lutowania bez ołowiu .... Poszukaj drugiego kompa i immo się przekoduje  ..... do mnie masz niedaleko ...

http://allegro.pl/ho...5114091921.html  silnik i skrzynia musi być taki sam np

 2.0 manual


  • 0

#6 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:44, 17.06.2015

Potwierdzam, ze to na 99% zimny lut .... bez schematu i wiedzy jak dziala wywolanie tego DTC to jak szukanie wiatru w polu. Rozebranie modulu i przelutowanie reczne calosci moze przyniesc wiecej szkody niz korzysci. Ten krok bym zostawil sobie na koniec jak calosc padnie, chyba, ze znajdziesz kogos takiego, ktory usunie zlacza i wrazliwe na temperature elementy i przejedzie plytka przez piec.

/e12


  • 0

#7 szewo

szewo
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Michal‚owice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:32, 17.06.2015

Obstawiam zimny lut - taka jest technologia lutowania bez ołowiu .... Poszukaj drugiego kompa i immo się przekoduje  ..... do mnie masz niedaleko ...

http://allegro.pl/ho...5114091921.html  silnik i skrzynia musi być taki sam np

 2.0 manual

 

Ta diagnostyka spinaczem to czemu ma służyc? Co ma się zadziać po zwarciu?

 

Szukam pomocy właśnie w Warszawie, ale wolalbym samemu w elektryce nie dłubać....


  • 0

#8 Roman8

Roman8
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:brak
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:28, 19.08.2018

Udalo Ci sie ruszyc z tym tematem albo ktos trafił na podobny problem?
  • 0

#9 Mariusz38

Mariusz38
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:10, 28.02.2020

Witam miał ktoś taki błąd w accordzie.
Usterka wewnętrzna zegara taktującego P2610


  • 0

#10 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 18:40, 28.02.2020

http://www.accordklu...ra-taktującego/

 

Wyszukiwarka w pełni sprawna i proszę z niej korzystać/pisać w istniejących tematach, do tego proszę nie pisać dużymi literami(poprawiłem już) i nauczyć się "obsługi" forum, a nie pisać w temacie o radiu...(przeniosłem już gdzie trzeba) 

Pozdrawiam. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#11 Mariusz38

Mariusz38
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:42, 21.03.2020

Mam następujący problem: zapala mi się kontrolka silnika z kodem P2610:
Usterka wewnętrzna zegara taktującego wyłączaniem zapłonu ECM/PCM

Po jakimś czasie - np. następnego dnia - gaśnie, by po kolejnych kilku dniach znowu powrócić.
Rekomendowana przez ASO wymiana modułu sterującego silnika, to dość kosztowna sprawa. Poza wnerwiającą kontrolką samochód zapala i zachowuje się bez zarzutu. Ktoś coś poradzi?



Kolego miałem taki sam problem pojechałem do servisu zdiagnozowano usterka wewnętrzna zegara taktujacego wyłączeniem zapłonu A więc nowy komputer kosztuje w serwisie 6200zl więc powiedzieli że mogę kupić używany i takim samym kodzie co jest ten stary i oni to założą i zaprogramuja kluczki z imobilajzerem więc serwis wziął tylko 400zl i zrobili problem znikl
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Błąd, Zegar taktujący

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq