Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Gnijące przewody hamulcowe - norma?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:32, 17.12.2009

Mam takie pytanie do was. Czy to norma, że przewody hamulcowe w V-gen szybko korodują(gniją). Czy poprostu ja trafiłem taki egzemplarz.
Chodzi o to, żę dzisiaj strzelił mi przewód hamulcowy. Pierwsza myśl - zdarza sie.
Ale jak zobaczyłem jak wyglądają pozostałe przewody to prawie sie nie przewróciłem z wrażenia. Wszsytkie pognite i tylko czekać aż następny strzeli.
Dlatego moje pytanie czy to norma czy to mój egzemplarz taki idealny?
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#2 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 18:46, 17.12.2009

Niestety podwozie trzeba sprawdzać i odpowiednio wcześnie reagować na objawy korozji.Niedawno wymieniałem przewód w civic z 2000 roku też przegapiłem
  • 0

#3 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:12, 17.12.2009

samochód ma 15 lat czego się spodziewałeś :?: :mrgreen:
  • 0
F1

#4 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:09, 17.12.2009

Tego co każdy od Hondy, niezniszczalności. :lol:
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#5 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:24, 17.12.2009

No może nie niezniszczalności. Ale całe podwozie wygląda ok, a nawet bardzo OK. A przewody są w dramatycznym stanie.
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#6 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:03, 18.12.2009

Podobno w Hondach szybko korodują przewody.
Z drugiej strony 10-15 lat to spory okres czasu , trzeba by porównać jak w innych markach się sprawują przewody hamulcowe
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#7 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:54, 18.12.2009

Do porównania mam golfika II 89 roku i przewody w miare sie trzymają. A w moim acco przypominały kupe rdzy.
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#8 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:30, 18.12.2009

To już porównuj chłopie auta z tych samych roczników, czyli do golfa 3. A ten nie błyszczy tak jak mk. II. I korozja mu nie obca.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#9 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:50, 18.12.2009

Z trójeczką nie miałem styczności zabardzo. A dwójke znam dosyć dokładnie :-P
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#10 Byczek

Byczek
  • Forumowicz
  • 112 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Paliwo:PB
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:59, 18.12.2009

Niestety sól zimą, wilgoć na wiosnę i jesieni, dodatkowo wystawimy materiały eksploatacyjne na różne temperatury od np. -15 zimą do + 50 przy gorącym asfalcie latem. To wszystko wpływa negatywnie na podzespoły. Myślę że to nic dziwnego że w aucie z 94 roku pod podwoziem wychodzi rdza, a przewody z wszelkiego rodzaju tworzyw sztucznych/gum robią się kruche,łamliwe i parcieją.
  • 0

Grzesiek co wy w tej Wrzesni macie? pola i lasy tylko?? :mrgreen: (zanaczam ze nie wysmiewam sie z Grzesia zeby nie bylo, i nie łąmie regulaminu forum :-P )





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq