Skocz do zawartości


Zdjęcie

Klimatyzacja dziwnie pracuje

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
69 odpowiedzi w tym temacie

#61 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 868 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 27
Super

Napisano 18:57, 14.05.2016

No to u mnie trochę więcej brakowało, a na 5 miałem po 27 stopni przed nabiciem, ale przekaźnika nie tykałem :P


  • 0
-F23A1    CG3
-J30A1     CG2
-N22A1    CN1

#62 motorzysta95

motorzysta95
  • Moderator
  • 1193 postów
  • Skąd:Gorlice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 35
Super

Napisano 12:36, 15.05.2016

Ja sprawdziłem, bo się nie załączała. Teraz mam takie wartości w CL7 po około 3 minutach po odpaleniu (pogoda pochmurna, troszkę gdzieś słońce wychodzi) :
1-30
2-16
3-12
4-46
5-03
6-C9
7-01
8-00
9-A6

Więc chyba wszystko jest ok ?

 

Czy jest taka diagnostyka dla VIII generacji ??
 


  • 0

Japan forever !


#63 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 868 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 27
Super

Napisano 14:56, 15.05.2016

Czyli 5 wartość taka jak u mnie, a nabijałem klimę jakiś miesiąc temu. Także w łatwy sposób można ocenić czy ilość czynnika jest odpowiednia. Bo zarówno u Ciebie jak i u mnie przy wysokiej wartości pod nr."5" czyli 20 czy 29 to braki w czynniku były spore.


  • 0
-F23A1    CG3
-J30A1     CG2
-N22A1    CN1

#64 motorzysta95

motorzysta95
  • Moderator
  • 1193 postów
  • Skąd:Gorlice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 35
Super

Napisano 19:38, 15.05.2016

Czyli 5 wartość taka jak u mnie, a nabijałem klimę jakiś miesiąc temu. Także w łatwy sposób można ocenić czy ilość czynnika jest odpowiednia. Bo zarówno u Ciebie jak i u mnie przy wysokiej wartości pod nr."5" czyli 20 czy 29 to braki w czynniku były spore.

Zgadza się :)


  • 0

Japan forever !


#65 sly1234

sly1234
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:18, 14.05.2018

Witam
Czy w momencie uruchomienia klimatyzacji (załączeniu się kompresora) powinny również zaskoczyć wentylatory?
  • 0

#66 kamil--k5

kamil--k5
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Wola Rusinowska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:49, 14.05.2018

Powinny :)

Jak kojarzę zmieniłeś ori radio na chińskie navi tak ? :)

Mam chyba ten sam problem bo na navi startuje mi kompresor ale nie działają wentylatory , w efekcie klima nie chłodzi nic:/
  • 0

#67 Statom

Statom
  • Administrator
  • 5829 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 48
Super

Napisano 07:34, 16.05.2018

Cześć :)
Zwróćcie uwagę, że obaj macie Diesla... do niedawno nie było 'chińczyków' obsługujących te modele (jeśli chodzi o sterowanie klimatyzacją).
Jeden z Kolegów założył jakąś wersję i ma działać, pytanie co Wy kupiliście?

Pozdrawiam
Tomek
  • 0
Zajmuję się działem Giełda, ale zanim zadasz mi pytanie na PW w tej sprawie przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów

icon2.png

#68 kamil--k5

kamil--k5
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Wola Rusinowska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:29, 16.05.2018

Witaj Tomasz :)

To radio co ja kupiłem miało być właśnie specjalnie pod diesla. Zamontowałem to w styczniu , jak sprawdzałem to kompresor się załączał , więc myślałem że wszystko jest ok . A tu teraz niespodzianka .

Nie wiem za bardzo co z tym zrobić :/
  • 0

#69 Statom

Statom
  • Administrator
  • 5829 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 48
Super

Napisano 20:38, 16.05.2018

Trzeba byłoby zacząć chyba od sprawdzenia szczelności układu - jeśli tutaj wszystko jest OK, to wtedy raczej przyczyny należy szukać w radiu właśnie...
Najprościej - jeśli masz stare radio, to podłącz je na chwilę i sprawdź, czy wtedy będzie działać OK (nie powinno to zająć zbyt dużo czasu skoro raz już rozbierałeś tunel).
Jeśli tak, to masz sprawę jasną...

Pozdrawiam
Tomek
  • 0
Zajmuję się działem Giełda, ale zanim zadasz mi pytanie na PW w tej sprawie przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów

icon2.png

#70 kamil--k5

kamil--k5
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Wola Rusinowska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:46, 16.05.2018

Na oryginalnym radiu jest wszystko ok .
Kompresor robi sobie cykle , wentylatory też się załączaja wraz z nim .Klima chłodzi. :)

Problem jest w tym chińskim wynalazku , tam kompresor pracuję bez przerwy , i nie startują wentylatory .

Muszę sprawdzić jak to radio się będzie zachowywać w acco benzynowym.

Może coś trzeba przerobić żeby to działało , tylko co ? :/
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq