Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Skuteczność bandaży termicznych i osłon na turbiny.

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#16 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 23:49, 30.06.2015

Temperature powietrza w środku? Jaja sobie robisz? Jakiego powietrza? 

Poza tym priorytetem tych bandaży jest osłona termiczna na zewnątrz a nie przyspieszenie kompresji gazów wylotowych poprzez podniesienie temperatury wydechu. 

Z prawa zachowania energii (pomijajać proste zasady termodynamiki) więsz pewnie jednak, że skoro na zewnątrz jest chłodniejsze to w środku MUSI by gorętsze.

 

 Takie sprawdzane nic nie pokazuje, no może to że równie dobrze możnaby okleić rure gipsem albo drewnianą sklejką.

:om:


  • 0

#17 Piekielny

Piekielny
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: -2
Neutralna

Napisano 04:07, 01.07.2015

chodziło mi o owijanie dolotu powietrza, żeby rura nie grzała sie od silnika. Można sie tego domyślić


  • 0

#18 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 21:02, 01.07.2015

Ale my tu nie mówimy o owijaniu dolotu. Pomijając fakt, że te bandaże do tego nie służą. 

Mówisz, że test temperatur na wydechu, gdzie spaliny mają pod 900 stopni jest do bani, myśląc o dolocie? emmm... ok.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq