Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Stag 4 vs KME Diego G3


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Darek

Darek
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:mazowieckie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:14, 16.12.2009

Witam. Zdecydowałem się założyć gaz do swojej Hondzi i w związku z tym pojawiłem się u renomowanego gazownika. Zaproponowałem mu zestaw z pkt. 1 i po krótkim zastanowieniu zaakceptował go twierdząc, że jest odpowiedni ale powiedział, że w tej samej cenie proponuje instalację KME Diego G3 z listwą wtryskową Horizon bardziej niezawodny niż mój proponowany. Cena 2500 zł z wlewem obok Pb + lubryfikacja. Jak sądziecie, na który zestaw się zdecydować?Może gość liczy na większy zysk montując KME?
Pozdrawiam
  • 0

#2 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:09, 16.12.2009

Po:
1. KME nie ma takich korekcji jak Stag, chyba że uaktualnili i dopracowali tak soft, że jest OK w co mi się nie chce wierzyć.
2. Raczej jest w tym jakaś prawda, KME na pewno wyjdzie taniej niż Stag, więc liczy na zarobek.

Jak chcesz trochę info to poczytaj mój post na temat walki z KME i zmiany instalki na Stag'a
http://www.accordklu...topic.php?t=968
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#3 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:23, 16.12.2009

Z tych dwóch proponuję jednak założyć Staga tylko,że elektronikę weź Stag 300 Plus,a nie 4 gdyż można lepiej i precyzyjniej ją wyregulować (sprawdzone stwierdzone).Nie skreślam KME (użytkownicy tej instalki proszę się nie gniewać) ale słyszałem,że większość gazowników poleca Staga bo ma więcej opcji niż KME poza tym sterownik z KME miał problemy z zakłóceniami nie zawsze był stabilny poza tym Stag ma lepsze wsparcie techniczne itp.itd.
  • 0

#4 lobuz52

lobuz52
  • Forumowicz
  • 433 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:51, 16.12.2009

Cena 2500 zł z wlewem obok Pb + lubryfikacja.

Co to jest ta lubryfikacja. To jakieś zmiany w oleju, dodatki czy co... ?:-/
  • 0

#5 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 16:25, 16.12.2009

Jest to takie ustrojstwo, że kapie sobie płynem takim jak stosowano w autach na benzynę ołowiową, przy tankowaniu benzyny bezołowiowej. Kapie sobie kropelkę na jakiś czas. Kapie do układu dolotowego czy gdzieś tam. Ma zapobiegać wypalaniu gniazd zaworowych.
http://www.drypa.pl/...bryfikacja.html
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#6 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:38, 17.12.2009

elektronikę weź Stag 300 Plus,a nie 4 gdyż można lepiej i precyzyjniej ją wyregulować (sprawdzone stwierdzone)


Glinuś Stag 4 też nieźle daje sobie radę :-D
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#7 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:54, 17.12.2009

Glinuś Stag 4 też nieźle daje sobie radę :-D

Tak wiem,ale Plus ma więcej jak wspomniałem korekt.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq