Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Accord 2.2 I-DTEC - problem z klimatyzacją

VIII klimatyzacja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

#1 ziarek

ziarek
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:177
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:15, 02.06.2015

Witam,

Zauważyłem dziwne działanie klimatyzacji - jeżeli jadę ponad 40-50 km/h wszystko jest w porządku, problem zaczyna się gdy stanę w korku. Klimatyzacja przestaje działać na postoju, problem znika kiedy znów ruszę samochodem do prędkości ponad 40 km/h. Na postoju trzymałem silnik na obrotach ok 3 tyś i klima nie działała więc problem jest związany z prędkością samochodu. Macie jakieś pomysły ? 

Z góry dziękuje,

 

ziarek


  • 0

#2 ariel

ariel
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 06:54, 03.06.2015

Zupełnie się wyłącza i nic nie dmucha, czy przestaje wiać zimnym powietrzem?
Czy na postoju falują obroty, albo czuć/słychać próby załącza się sprężarki i/lub wentylatorów?

Kiedy ostatni raz sprawdzałeś ilość czynnika w układzie?


  • 0

#3 ziarek

ziarek
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:177
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:15, 03.06.2015

Witam,
Przestaje dmuchac zimnym powietrzem, wentylator sie zalacza co jakis czas, czynnik wczoraj zmieniany.
  • 0

#4 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 12:19, 04.06.2015

czy ta klimatyzacja kiedyś działała ??? chodzi mi czy odkąd masz samochód działało to kiedyś??


  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#5 premier

premier
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Wa - Wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:03, 05.06.2015

Kurde, mam identyczny problem po uzupełnianiu układu. Miałem 209 g  czynnika w układzie i klima działała. Po nabiciu układu do 525 g we wtorek przy 30 st. 2 razy sie wyłączyła (w sensie przestała chłodzić) własnie podczas stania w korku. Generalnie jak chodzi to chłodzi idealnie. Mam generacje niżej ale rozwiązania na pewno podobne.


Użytkownik premier edytował ten post 09:05, 05.06.2015

  • 0

#6 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:39, 05.06.2015

może termik na kompresorze zadziałał


  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#7 premier

premier
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Wa - Wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:30, 06.06.2015

Dzisiaj patrzyłem na kompresor, chodzi do pierwszego wyłączenia, później sprzełgo na klimie sie nie  spina. Wentylatory dalej działają. Czasem mozna wymusić to kliknieciem AC na desce ale działa to na krótko. Zauważyłem że ani kropli wody z auta nie wyciekło podczas ok.10 min pracy. Pewnie skończy sie u majstra ale stało się to bezpośrednio po uzupelnieniu czynnika. 

Kiniusz - termik? Poczytałem za co odpowiada i nawet ma to sens. Bo w trasie wyłącza się rzadziej - lepsze chłodzenie? Po dobiciu klimy kompresor ma więcej pracy i szybciej się nagrzewa? Jakies to za proste.


Użytkownik premier edytował ten post 15:48, 06.06.2015

  • 0

#8 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 08:57, 07.06.2015

podłącz cewkę kompresora z pominięciem termika i wtedy zobacz jak będzie działało


  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#9 premier

premier
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Wa - Wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:58, 07.06.2015

A dobiore sie tam bez jego wyjęcia? Raczej ciezko chyba.


  • 0

#10 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 13:52, 08.06.2015

da się bez wyjęcia kompresora, wystarczy zdemontować wentylator z tego co pamietam


  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#11 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 14:15, 08.06.2015

Miałem ostatnio po nabiciu to samo kompresor klikał, a sie nie załączał. Spuszczałem gaz nabili 400g zamiast 500 i jest spoko. Przy 500g ciśnienie na gorącym dochodziło do 30b i czujnik odcina spezęgło. Jak spiołem kompresor na krutko to aż auto gasło. Upuść gazu i bedzie ok.
  • 0

#12 premier

premier
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Wa - Wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:12, 08.06.2015

Upuść gazu.... hmmm, tylko ile? Musiałbym  wjechac Honda na dokładną wagę :diabelgrin:  Moze ta operacja pomoże ale dlaczego przy nominalnej ilości gazu odłacza kompresor?


  • 0

#13 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 16:01, 08.06.2015

Skąd wiesz czy pan kazio nie ma walnietej wagi w maszynie i ci nie dowalił na 800g jak jest gorąco robi sie gigantyczne ciśnienie i czujnik odłącza kompresor do czasu jego spadku. Jak się podłączy manometry odrazu to widać. Ciśnienie na gorącym skacze do 30 i odrazu czujnik odłącza kompresor spada do 28 i kompresory startuje robi ok1-2 obroty znowu jest 30-34b i znowu zostaje odcięty. Upuść gazu, a zobaczsz że wszystko zacznie działać. Wciśnij zaworek na 2 sekundy ujdzie ok 50-100g. Najlepsze jest to że wentylatory chodzą cały czas. Mnie też to myliło i myślałem że to termik na kompresorze.
  • 0

#14 premier

premier
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Wa - Wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:34, 08.06.2015

Dobra, stać mnie upuścić 100 g. gazu :cwaniak:  Sprawdze to za pół H.


  • 0

#15 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 16:41, 08.06.2015

Daj znać bedzie dla potomnych u mnie w benzynie z autatem od razu pomogło...😀
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, klimatyzacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq