No ja się właśnie zastanawiam czy nie włożyć go z powrotem. Może to był jakiś błąd hamowni bo inna temperatura, może inne ciśnienie było, inna hamownia itd. Summa summarum nie wiem czy pozbycie się rezonatora nie pozbawiło mnie 10 kucy. Myślicie że to możliwe? http://www.accordklu...wni-odsłona-ii/
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 11:23, 18.11.2017
#32
Napisano 18:04, 18.11.2017
ale nie patrz tylko na max moc.
np cai w moim silniku dal z1 moze 2KM wiecej niz wkladka ale mial gorszy przebieg wykresu i na dole zabral duzo nm wzgledem serii.
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#33
Napisano 19:06, 21.11.2017
testowalem ostatnio kilka dolotow na hamowni i jesli chcesz maks moc to tylko short rura 3.5 cala i duzy stozek.
oczywiscie budowa i i dlugosc tez maja znaczenie.
cai byl gorszy w calym zakresie gdzieniegdzie gorszy od seryjnej puszki z wkladka kn. z tego co pamietam w dole ucinal kilka nm wzgledem serii.
czyli te cudowne caie mozna o kant d u p y wywalic.
albo seria z wkladka KN albo dobrze zrobiony short.
chyba ze chcesz ryczek jak stara krowa to cai
aha zappmnialem dodac dla tych co mysla ze short a troszke dluzszy shrot to jeden uj.
u mnie 62 mm short zrobil roznice 11KM na hamowni.
czyli jeden short dal wynik 216km i dodalem 62 mm bo taka mialem rure i wyszlo 227km.
takze robic dolot to na hamowni albo zostawic serie bo sie tylko pogorszy.
dodam zze na sergjnym dolocie i wkladce kn wyszlo 224km.
Zgodze sie z tym, ze dolot trzeba odpowiednio dobrac badz obliczyc. Generalnie poprzez zmiane jego dlugosci sterujemy zakresem obrotow przy ktorym podbijamy moment obrotowy.
Wedlug teori dlugi dolot dodaje momentu w dolnym zakresie obrotow, czyli tam gdzie przecietny zjadacz chleba uzytkuje samochod. Dodatkowo zeby trafic w najbardziej optymalny zakres obrotow stosuje sie rezonator ktorym steruje sie czestotliwoscia drgania powietrza w ukladzie dolotowym. Nie dodaje to mocy, ale sprawia ze przebieg momentu obrotowego jest bardziej optymalny - auto jest bardziej elastyczne.
Krotki dolot sprawia, ze dodajemy momentu obrotowego w gornym zakresie obrotow, czyli tam gdzie mamy i tak juz maksymalna moc. \
Zmieniajac dlugosc dolotu o te 62 mm trafiles w zakres obrotow gdzie moc byla maksymalna w serii, podbiles tam moment w zwiazku z tym dostales przyrost mocy ... ale niestety w gornym zakresie obrotow - czyli tam gdzie auto uzytkuje sie rzadziej.
#34
Napisano 20:48, 21.11.2017
czyli odwrotnie do tego co myslimy. nie wiem czego
na wykresach dolot 3.5 z rura 2 potem dolozylem dlugi kawalek rury czyli wykres 3.5 cala rura 1+2 i moment w dole spadl a rure wydluzylem.
szkoda faktycznie ze nie wzialem rezonatora .
na koncu wykresu nie patrzcie na wyniki bo cos hamownia swirowala czasami przy odcince.
na krotkim dolocie jest podbicie Nm juz od 2 tys. rpm gdzie na dlugim jest liniowo mniej.
Użytkownik slasz129 edytował ten post 20:49, 21.11.2017
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#35
Napisano 21:09, 21.11.2017
Dziwnie to wyglada. Faktycznie chyba brak tego rezonatora.
Ale niezle badania zrobiles. I tak oto jestes bogatszy o doswiadczenie
#36
Napisano 21:17, 21.11.2017
wychodzi na to ze teoria teoria a w praktyce trzeba wziac rury i jechac na hamownie jak ja i tam dobierać dlugosci i srednice tak aby nam pasowalo hehe.
a tu jest wykres seryjnej puchy tylko wlasnie bez rezonatora.i z wkladka K&N ktora tez dala z 4 KM wzgledem zwyklego filtra.
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#37
Napisano 21:31, 21.11.2017
Na tym wykresie fajnie widac takie podbicie przy 3000 rpm. I generalnie wyzszy moment obrotowy w dolnym zakresie. ciekawe jak by to bylo z rezonatorem.
Co do drugiego wykresu to moze nie trafiles w zadna czestotliwosc rezonansowa fali stojacej i tylko pogorszyles charakterystyke. A moze efekt falowy przeniosles ok 7200 rpm ? Trzeba by to porownac do obliczen teoretycznych.
#38
Napisano 21:42, 21.11.2017
bo az mnie to ciekawi .
tak jak mowisz na seryjnym fajnie podbija.
ale ten moj short ma od 2 tys znowu juz lepiej .
a w drugim wykresie te 7200 to cos kolo odcinki j tam hamownia czasem glupieje.
nic to nie ma do dolotu ktory byl dlugosci pierwszego lepszego CAI.
cos mi sie wydaje ze seryjny dolot z wkladka kn i ten rezonator to najlepsza opcja moze nie maks mocy ale NM.
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#39
Napisano 06:32, 22.11.2017
A gdzie robiles pomiary ? Bo widze ze z Rzeszy jestes. Ja tez chce podjechac ze swoim legendem przed i po programie.
#40
Napisano 11:54, 22.11.2017
#41
Napisano 12:04, 22.11.2017
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#42
Napisano 19:42, 22.11.2017
No niestety odpada bo maja hamownie tylko na jedna os. Szkoda.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, rezonator
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych