Tak jak obiecałem, tak też czynię. Trochę trwało zanim uzbierałem budżet i skompletowałem części ale na tę chwilę cała operacja jest bliżej, niż dalej końca. Przede wszystkim udało się kupić dół silnika (H22A7), ponadto:
- komplet pierścieni (NPR)
- uszczelniacze wałów, wałków i wałeczków : ) (OEM)
- uszczelka pokrywy (OEM)
- uszczelka pod głowicę (OEM)
- pasek rozrządu (GATES) - generalnie napinacz (z konwersją na manualny), paski i pompa wymieniane były w 2014r.
- komplet panewek głównych (Clevite 77)
- komplet panewek korbowodowych (King Racing)
- planowanie głowicy, wymiana 8 zaworów wydechowych i 4 ssących + uszczelniacze zaworowe
- czujnik spalania stukowego (poprzedni ułamany)
Na dzień dzisiejszy jestem o 6k biedniejszy. Dojdzie ok. 2k za robotę dla mechanika.
Najchętniej na wszystkie wydatki brałbym fakturę na ASO HONDA SŁUPSK, no ale niestety za późno się obudziłem i za błędy trzeba płacić... tylko szkoda, że tak słono. Mimo wszystko nie żałuję, że zdecydowałem się na naprawę i mam nadzieję że cały zabieg doda Hondzie skrzydeł i będzie żyła długo i szczęśliwie : )
Teraz tylko liczę na to, że wszystko zostanie dobrze złożone i jeszcze w tym miesiącu wsiądę do "hani" i posłucham jej pięknego "oddechu" - trzymajcie kciuki : )
Chciałbym też bardzo podziękować osobom, których prywatnie nie znam, a które bardzo pomogły, przede wszystkim Pejot-owi : )
Wiem, że to nie ten dział ale pochwały należą się również Jarusnet, Jdmshop oraz topendpower - dostawy w 24h i konkretna pomoc merytoryczna oraz wiedza!
Użytkownik zaskoczenie edytował ten post 15:42, 18.11.2015