Skocz do zawartości


RODO w HAKP

turbo


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#16 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:29, 10.02.2010

Witam. Od razu chce powiedzieć że jestem tu nowy i czasem mogę coś napisać w złym dziale także z góry sorry.:) Otóż mam pytanie. Mam Hondę Accord Coupe 2.2 150km iES 95r.i chciałbym bardzo podrasować jakoś silnik, myślałem o turbinie ale nie wiem czy ten silnik się do tego nadaje. Jeśli coś wiecie jak podnieść moc silnika (i nie mówię tu o paru kucykach) to bardzo bym prosił o pomoc, najlepiej od czego powinienem zacząć i na czym skończyć. Myślę przeznaczyć ok 10 tys. Z góry dzięki za pomoc. ;-)
  • 0

#17 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:42, 10.02.2010

No to kupuj kolego silnik H22A z Prelude, będziesz miał tę samą pojemność, plus 50Km i jakieś 12-14Nm ;-)
I fura zacznie jechać okrutnie. A w 10k zł...to możesz sobie tak na dobrą sprawę na wiele pozwolić...

A przywitałeś się w stosownym dziale?? :->
  • 0

#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:18, 10.02.2010

W sumie dobry motyw z tym silnikiem od Prelude :-) Ale co mógłbym zrobić żeby wycisnąć z tego bądź tamtego silnika około 260 - 300 km ? i czy nie lepiej by było zmodyfikować ten silnik co mam? :-> Bo cały czas mnie korci ta Turbina 8-) A co do tego działu to nie wiem czy stosowny jest bo narazie to się gubię jeszcze tutaj :-D :roll:
  • 0

#19 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 15:44, 10.02.2010

Bez zakucia i odprężenia silnika, turbina starczy ci na bardzo krótko... znaczy przy mocach, które chcesz osiągnąć. Po prostu silnik się rozleci, jak go dodmuchasz bez wzmocnienia. A zakuwanie F22 (bo zakładam, że masz taki silnik) mija się, moim zdaniem, z celem. Lepiej kupić H22, wyremontować, pojeździć i sprawdzić, czy przypadkiem Ci nie wystarczy. A jak nie wystarczy, to dopiero bawić się dalej.
  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#20 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:56, 10.02.2010

hmm skoro mówisz że F22 mija się z celem to pewnie wstawię H22A ale 200km nie wystarczy na pewno i zastanawia mnie czy zmieszczę się w 10 tys. żeby wycisnąć z niego te 300hp :-|
  • 0

#21 Beef

Beef
  • Forumowicz
  • 724 postów
  • Skąd:BIA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Turas
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 16:33, 10.02.2010

ale 200km nie wystarczy na pewno


Czy jeździłeś ATR-em albo preluda VTI kiedykolwiek ze twierdzisz że nie wystarczy? Czy uwazasz ze bedziesz w stanie wykorzystać te magiczne 300KM i to przenoszone tylko na przednią oś?
  • 0

 


#22 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:21, 10.02.2010

Szczerze to jestem pewny że byłbym w stanie wykorzystać w pełni te 300kM. Może nie od razu ale nie zajęło by mi to dużo czasu. Nie mówię że dla mnie 200kM to jest mało, ale pojeżdżę jakiś okres autem o takiej mocy i po jakimś czasie dalej będzie mi brakować tej mocy. Dlatego wole wycisnąć jak najwięcej w miarę możliwości i mieć spokój na dłuższą chwilę ;-) . Mam jeszcze jedno pytanie. Ponieważ zdecydowałem się wstawić silnik H22A, i co powinienem zrobić żeby dojść do tej mocy o której wyżej pisałem? :-> Czy turbina to byłby dobry pomysł i jakie ewentualnie byłyby koszty tego wszystkiego, jeżeli ktoś się orientuje to prosiłbym o wskazówkę ;-)
  • 0

#23 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:04, 10.02.2010

musisz zakuć silnik, zamontować turbo (nowe koszt ok 4 tysięcy), komputer na wystrojenie, pewnie jeszcze customowy kolektor pod turbo... Najlepiej odwiedź forum prelude i poczytaj. Jest w plo kilka projektów h22a turbo i moce na nich osiągane są okrutne :D +300 km :)
  • 0

#24 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:19, 10.02.2010

Dzięki wielkie za pomoc ;) odezwę się jak już będzie wszystko grało ;D Strzałka 8-)
  • 0

#25 Beef

Beef
  • Forumowicz
  • 724 postów
  • Skąd:BIA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Turas
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 23:13, 10.02.2010

musisz zakuć silnik, zamontować turbo (nowe koszt ok 4 tysięcy), komputer na wystrojenie, pewnie jeszcze customowy kolektor pod turbo...


I to wg ciebie już?

Jakby chcial solidnie przygotowac silnik pod turbo to 10 tysia byloby za mało. Naprawdę temat turbo przewija sie tu często i każdy chce wiecej i wiecej ale później okazuje się... a z resztą Tylko jak juz osiagniesz te 300KM to proszę!! nie wyjeżdżaj tym autem na drogi przez około rok i ćwicz ćwicz i jeszcze raz ćwicz jazdę tym autem zebyś umiał to ogarnąć... bo jak auto jedzie to nie znaczy jeszcze ze umiesz tym jeździć. Naprawdę najpierw naucz sie jeździć 200 konnym autem a później siegaj po więcej ;-)
  • 0

 


#26 maGr

maGr
  • Forumowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Zielona Góra
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:59, 11.02.2010

no i nie zapomnij o nowym dolocie, wydechu a przede wszystkim hamulcach
  • 0
www.posadzki.betonowe.zgora.pl

#27 Beef

Beef
  • Forumowicz
  • 724 postów
  • Skąd:BIA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Turas
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 10:33, 11.02.2010

Dobre i skuteczne hamulce do takiej mocy są priorytetem. Amen
  • 0

 


#28 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:43, 11.02.2010

I to wg ciebie już?


jak byś nie zauważył dałem tam "..." po prostu nie chciało mi się wypisywać wszystkich części bo jeżeli ktoś się już za to zabiera to raczej wie co i jak ;) Pozdro :)
  • 0

#29 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Podlasie/BHA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:27, 11.02.2010

Kolego najpierw doprowadz do porządku silnik.
Później swap i zobaczymy czy na wydech Ci wystarczy. :-P
Ja na Twoim miejscu nie szedł w dmuchanie, tylko uderzał w wysokie CR.
I o tym już trzeba myśleć przy składaniu silnika.
220KM uzyskasz bez problemu (nie mowie ze bedzie to w cenie tych 10k, bo nie bedzie, chyba ze bazą bedzie H22A7 :mrgreen: )
H22A7 dlatego ze odpada CI wtedy koszt skrzyni ze szpera (pralkowe też czasem bywaja, ale U2Q7 jest lepsza) koszty kolektorów, wałków.
  • 0
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"

#30 Beef

Beef
  • Forumowicz
  • 724 postów
  • Skąd:BIA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Turas
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 00:04, 12.02.2010

Heh ale niektórym nie przetłumaczysz że trzeba mieć zdrowy silnik do modzenia. Kupi przelatany, bo nie myśl że kupisz stan idealny i nie biorący oleju :lol: :lol: :lol: ( uwielbiam jak takie rzeczy piszą ludzie którzy sprzedają honde a szczególnie z V-teckiem:" nie bierze ani grama oleju ":lol: ), zaturbi domowym sposobem a później sie okazuje że silnik się skończył, już nie mówiąc o sprzęgle :mrgreen:
  • 0

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq