Skocz do zawartości


RODO w HAKP

turbo


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#31 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:03, 12.02.2010

Witam jeszcze raz;-) Mam pytanie. Czy nie lepszy byłby silnik od Type-r ? bo mam opcje ściągnięcia ze stanów turbo i silnik i wszystko co potrzeba o połowę taniej.
  • 0

#32 Beef

Beef
  • Forumowicz
  • 724 postów
  • Skąd:BIA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Turas
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 12:34, 12.02.2010

Heh ale od Type-R co? Civic? Integra? Accord ( na usa nie było accordów type-r tylko prywatny import SiR'a )?
  • 0

 


#33 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Podlasie/BHA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:51, 12.02.2010

( na usa nie było accordów type-r tylko prywatny import SiR'a )?

ani integry, ani civica :-P Tam bylay jak mowisz SiR, TypeS, GSR.
Jeśli chodzi Ci o H22A z Torneo EuroR to jest najmocniejsze H22 w serii i to mowi samo za siebie, odpuśc turbo i zrób w NA ten silnik za ta kase co ma byc na turbo a bedzies sie cieszyl bardzo.
zrobisz go na jakies 240 kunia a na FWD to juz jest za dużo :-o
Swoją droga widziałem gdzies wlasnie taki silnik z Torneo
proszę:
http://www.jhpusa.co...&idcategory=387
  • 0
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"

#34 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:37, 12.02.2010

Ładną cenę dowalili :shock: No ale to rarytas...

Szczerze, to gdybym miał takie 10k zł na mody, kupiłbym H23A Bluetop...Charakterystyka krzywej jak w dieslu, do tego U2Q7 czy M2B4 i byłbym MEGA zadowolony :B
  • 0

#35 Beef

Beef
  • Forumowicz
  • 724 postów
  • Skąd:BIA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Turas
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 00:08, 13.02.2010

Gdybym miał 10 tysia to bym sprzedał swoje auto i poszukał Volvo S70R :mrgreen: Tylko 250 KM w serii. Wystarczyłoby :mrgreen:
  • 0

 


#36 Shaar

Shaar
  • Forumowicz
  • 203 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:3.2
  • Wersja:TL
  • KM:270
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:UA6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:29, 13.02.2010

Gdybym miał 10 tysia to bym sprzedał swoje auto i poszukał Volvo S70R :mrgreen: Tylko 250 KM w serii. Wystarczyłoby :mrgreen:


i byś wyglądał jak stary piernik :mrgreen:
  • 0

Był: Accord Coupe '02 (CG4) 2.0 VTEC
Jest: Acura TL '05 (UA6) 3.2 V6 VTEC -> CLICK + Yamaha MT09 '17


#37 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Podlasie/BHA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:33, 13.02.2010

Gdybym miał 10 tysia to bym sprzedał swoje auto i poszukał Volvo S70R :mrgreen: Tylko 250 KM w serii. Wystarczyłoby :mrgreen:


i byś wyglądał jak stary piernik :mrgreen:

Ale bedzie miał powodze nie u moherów :shock:
  • 0
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"

#38 Beef

Beef
  • Forumowicz
  • 724 postów
  • Skąd:BIA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Turas
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 18:19, 13.02.2010

Ale za to porobiłbym ATR-a :mrgreen:
  • 0

 


#39 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:39, 15.02.2010

tak czytalem wasza rozmowe i sie sam zastanawiam..
kolego zanim zaczniesz zakladac turbo jak ja do H22 to sie dobrze zastanow.. to tylko tak ladnei sie pisze a roboty jest full, juz nei mowie o zakuciu, montaz turbo nie problem jak dorobisz lub kupisz kolektor wyd, T3/T4 turbo, i tam drobiazgi, zawory upustowe itp. trzeba szukac wtryskow, zmienic kompa HONDATA lub EPROMa, sprzeglo zmienic.. moge pisac i pisac.. tylko tak w skrocie opisuje ci bo sam jest w trakcie koncowego projektu turbo.

a z tego co wiem zakucie w H22 przy 0,5-0.6 nie jest takie potrzebne, bo juz jest sam w sobie wzmocniony nie to co inne typy silnikow.. nawet od pralki poszczegolne czesci nie pasuja,., a jak pasuja wymiarami to sa duzo slabsze, tak jak np panewki czy korby i tloki ( nawet przy modelu pralki z H22A2 sa slabsze niz w ATR H22A7
  • 0

#40 Athar

Athar
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:20, 30.03.2010

Ja jestem zdania ze jak chcesz trubo to kup sobie S14 jakiegos i bedziesz bardzo zadowolony a silnik to tylko h22a lub a7 wstawic i cieszyc sie jazda bez zbednych komplikacji a juz nie wspomne jak glaskac silnik na turbo trzeba(Wiem bo mialem 200sxa 5 lat).Zaden z tych silnikow nie byl przystosowany do turbo i taka jest prawda a koszt kucia h22 to tir kasy z dodatkiem turbo. Chcesz turbawke to nissany drifwozy sa the best za takie pieniadze. Wstawiaj h22a a wilk syty bedzie i owca cala
  • 0

#41 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:06, 30.03.2010

H22A to rzeczywiście legendarny silniczek tak jak moi poprzednicy piszą da Ci dużo fanu na długo, a potem w dalszym etapie możesz myśleć o turbo, za 10 tyś kupisz komplet na swapa silnik+skrzynia+komp+wiązka przew.
Dalej hamulce mus około 1500 lub więcej pln.
Zakucie H22A następne 10 tyś
Wreszcie Turbo 10-15 tyś zrobione przez speców a nie w jakimś garażyku.
Przelicz koszta przekalkuluj - może coś innego w tej cenie będzie -Subaru-Lancer.
pozdrawiam :B
  • 0

#42 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:47, 30.03.2010

Ja by z tymi kosztami tak nie przesadzał ;-)

Kupienie H22A, skrzyni i kompa, to już wydatek 3k zł. I wcale tutaj nie przesadzam. A wiązka może być od starego silnika, bo się ją przerabia. Mam u siebie tak przerobioną wiązkę.

Co do zakucia H22A i założenia turbo, to można się zmieścić w 8-12k zł, i wcale to nie będzie jakaś rzeźba przed domem, obok płotu :-P Fakt, można i to zrobić za 25k zł... :roll:
  • 0

#43 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 06:46, 31.03.2010

Kupienie H22A, skrzyni i kompa, to już wydatek 3k zł


dokładnie :ok silniki H22 z osprzętem z pralek IV i V gen chodzą teraz po 2,5-4k PLN mniej więcej...i nie jest to jakaś zabójcza suma ;-) SSGarage robi takiego swapa wliczając w to silnik, osprzęt i sam swap - za jakieś 7k PLN. Masz wtedy zapewnione, że wszystko będzie działać jak należy. A zakucie i uturbienie to potem ok 8-15k PLN. Ale myślę, że mając H22 pod machą na jakiś czas Ci starczy....i zdążysz jeszcze nazbierać na turbo lub kompresor...albo na nowsze auto ;-) bo samo "czyste" H22 zapewni Ci wystarczająco dużo rozrywki :ok
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq