Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Spreżarka klimy w Accordzie CE2 swap H22

V

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 17:42, 29.05.2015

Siema, mam taki problem, że na moim h22 wisi oryginalna sprezarka z preludy iv gen, niestety przyłączenia nie pasują z oryginalnymi wężami w accordzie V gen aerodeck. Ktos mi kiedyś podpowiedzial, że fabryczna sprezarka z f20b3 powinna rozwiązać problem. Faktycznie, przylaczenia beda pasowaly, ale otwory do bloku silnika maja inny rozstaw, poza tym kolo na pasek jest sporo wieksze i braknie mi obecnego paska. Na oko powinno złapać na 3 sruby do bloku, wiec podjalem sie podmiany koła na pasek klinowy, lecz niestety lozyska maja inne srednice i nie pasuje to zamiennie...

Moze ktos dysponuje odpowiednia wiedzą, lub ma taką operację za sobą i moglby mnie jakos nakierowac?

Moze potrzebuje po prostu to mocowanie pomiedzy blok f20b3 a jego sprężarke klimy, wtedy to siadzie jak trzeba i dluzszy pasek do kompletu?


  • 0

#2 wrona_CE2

wrona_CE2
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:00, 01.06.2015

Siema,
Potrzebujesz mocowanie spreżarki od F-serii , przykręcasz do bloku na wszystkie śruby bo pasuje idealnie. Co za tym idzie sprężarkę też możesz zamontować i bez zmiany koła pasowego, wyjdzie idealnie w osi.
Jedyne co to mechanizm naciągu paska klinowego przy alternatorze musisz przekręcić na druga stronę czyli przełożyć śrubę i odwrotnie, zobaczysz o co chodzi jak będziesz wkładał sprężarkę bo będzie haczyć.


  • 0

#3 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 14:04, 01.06.2015

No i dluzszy pasek tak? Bo ten co mam ledwo wchodzi jak jest altek na dole, a ta sprezarka z f20b3 ma 2x wieksze kolo pasowe
  • 0

#4 wrona_CE2

wrona_CE2
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:35, 01.06.2015

zerknę popołudniu jaki mam u siebie, podszedł od f20 ale spokojnie może być krótszy, mój napiął się dobrze przy samym końcu naciągu


  • 0

#5 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 16:39, 01.06.2015

No ja mam z h22 pasek i moze przesadzilem ze dwa razy wieksze kolo, ale na tym ze sprezarki f20 na pewno go braknie ;) skoro mowisz ze z f20 nie jest za duzy to chyba taki kupie ;)
  • 0

#6 wrona_CE2

wrona_CE2
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:52, 01.06.2015

qrde, nie będę dzisiaj jednak, kup nawet 1 cm krótszy niż do f20


  • 0

#7 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 15:42, 18.07.2015

Dla potomnych: nie pamietam jakie dlugosci mialy paski w h22 a f20, ale kupilem pomiedzy - 1070 mm i jest troche za krotki, zeby zalozyc trzeba przekrecic kolem pasowym i jednoczesnie ciagnac na alternatorze, ale wszystko siadlo i dziala jak nalezy :)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq