Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

accord diesel nie wchodzi na obroty zaraz po odpaleniu

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 magic1447

magic1447
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Zamość-Londyn
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:08, 21.05.2015

Witam. Mam problem z moim acco, mianowicie jak widac na zamieszczonym filmie auto zaraz po odpaleniu nie wchodzi na obroty i trzeba odczekac pare minut. Zawiesza sie na roznych obrotach, a czasem wrecz jest brak reakcji na gaz. Obczailem przez przypadek, ze szybkie zgaszenie i wlaczenie zaplonu spowrotem (tak by auto utrzymalo silnik pracujacy) resetuje wszystko i problem znika. Wczesniej bylo to bardzo uciazliwe gdyz czasem musialem czekac kilka minut zanim auto doszło do siebie gdyz nie dalo sie jechac. Fakt iz wraca do normy tak blyskawicznie poprzez zgaszenie sklania mnie ku elektryce, tylko nie mam pojecia gdzie zaczac. Bledow 0 i hds tez nic nie widzi. Dzieki wielkie za pomoc


  • 0

#2 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:06, 21.05.2015

Czujnik polozenia pedalu gazu ??


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#3 magic1447

magic1447
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Zamość-Londyn
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:41, 21.05.2015

Czujnik polozenia pedalu gazu ??


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 Dzięki wielkie za odpowiedz kolego. Brzmi to całkiem sensownie. Sprawdze to na czasie i dam znać czy coś pomogło! Pozdrawiam!


  • 0

#4 magic1447

magic1447
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Zamość-Londyn
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:54, 23.05.2015

Kolega pożyczył mi lapka z interfejsem autocom i sprawdziłem prace czujnika pedału gazu i odczyt jest normalny nawet gdy samochód nie chce wchodzić na obroty, więc na 100% to nie to. Wymieniłem też przepływke i również nic to nie dało. Zauważyłem jednak, że tym przywieszkom towarzyszy dymienie na czarno które znika w raz z unormowaniem się reakcji na gaz. Podczas zabawy autocomem przy zawieszce raz wyskoczył błąd P1237 (wartość ciśnienia turbo niższa niż oczekiwana). Robiłem test turbo na hds pare dni temu i wyszedł w normie. Jedyna rzecz która na testach wyszła źle to EGR , ale nie wydaje mi się żeby powodował on takie objawy, mimo to go rozbiore i wyczyszcze. Zastanawiam się czy to nie będzie pompa wtryskowa, bądź elektronika z nią zintegrowana. Ma ktoś jakiś jeszcze pomysł?


  • 0

#5 fullrespect

fullrespect
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:Leicester
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:198
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 02:42, 24.05.2015

Nie jestem pewien jak to ma sie w dieslach w starszych rocznikach ale jak mialem accorda VII w benzynie to na postoju krecila sie do max 4 tys i to bylo normalne bo jest to zaprogramowane aby nie zajezdzac silnika.

Podjerzewam ze podobne zabezpieczenia zrobiono i w dieslach.

Jesli podczas jazdy twoj model wkreca sie na wyższe obroty to nie widze problemu.


  • 0

#6 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:15, 24.05.2015

W dieslu tego zabezpieczenia niema


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#7 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 16:02, 24.05.2015

nie wiem jak w i-ctdi ale w starym dieslu rovera 2.0 105KM (z którego korzystała również honda) było coś takiego że jak się nacisnęło hamulec nożny to tam był czujnik i odcinał obroty do max. 2000, i jak padł ten czujnik to samochód nie jechał szybciej niż te 2000obr/min


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#8 magic1447

magic1447
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Zamość-Londyn
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:23, 25.05.2015

Doszedłem już co powoduje te przywieszki, ale nie wiem za bardzo co mam z tym począć teraz. Okazało się, że przywieszki ustały po odkręceniu zaworu vnt. Gdy sztanga jest opuszczona na do dołu problemu nie ma, a zaś gdy pójdzie w górę to silnik przydusza. Wyczuwam to delikatny uskok podczas ruszania sztanga z odkreconym zaworem, więc zastanawiam się czy podciśnienie się na tym nie staje, tylko o co chodzi z tym gaszeniem? Czy możliwe, że eletrozawór dostaje kopa i przestawia sztange z większą siłą? Dodam, że zamieniałem zawory z EGR miejscami i nie dało to nic, więc wziąłem się za ustawianie sztangi i udało mi się ustawić żeby nie mulił ale kosztem doladowania... Ile wam accordy bija? U mnie MAP jest dużo niżej niż docelowy MAP. Na luzie po naciśnięciu gazu MAP dochodzi najwyżej do 150-160 kPa, a target wynosi ponad 200. Na rollu już jest troche lepiej, ale przyrost jest bardzo opóźniony. Postaram się ogarnąc jakies logi, ale musze się obeznać w autocomie gdyż nie mam dostepu do hds. Dzięki za pomoc!


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq