na zdjęciach pokazuje jak wygląda po zmienie sprężyn na EibachPro:
1. sam przód (przed i po) - zdjęcia z bramą w tle
2. przód i tył EibachPro - zdjęcia na trawie
3. z maksymalnym obciążeniem na wakacje - bagażnik + camping
W obu przypadkach auto nie obciążone, ale z kompletem wyposażenia, czyli koło, hak, LPG i skrzynka narzędziowa (metalowa, waży ok. 20 kg z narzędziami)
Komfort? Na obniżonym jedzie się super, na zakrętach super. Problem z przodem jest taki, że jednak niski i trzeba o tym pamiętać przy krawężnikach i jakiś wystających elementach typu mocowanie bramy, hopki wysokie, itp.
Długo jeździłem na samym przodzie Eibach, bo bałem się że tył za mocno siądzie, ale okazuje się, że tył standard w porównaniu z Eibach to to samo na wysokość, a różnica na plus jest taka, że przy obciążeniu na FULL, tył nie siada i nie dobija "do belki" - seryjne siadały bardzo na wakacjach, a Eibach jednak trzymają troche w ryzach
Użytkownik tomazi78 edytował ten post 10:00, 04.07.2017