Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

"Siedzi" tył w Tourerze - jak podnieść? Sprężyny nie pomogły

VII tył tourer siedzi sprężyny

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
187 odpowiedzi w tym temacie

#46 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:48, 27.02.2017

A gdyby Ci się udało, to wziąłbyś? ;)

Sprawdziłem tak na szybko te Apex'y - jak, gdzie i za ile, i widzę, że wszędzie są -35, a Ty w profilu masz -30, to te same czy były różne?

Jak siedział tył u Ciebie przed montażem sprężyn - miałeś już wtedy LPG - równo czy u Ciebie też był niżej?

Przeglądałem Twoje zdjęcia - wygląda fajnie i równo, choć tył jakby minimalnie niżej?

A co z negatywem i oponami - nie ścina gum?

Pozdrawiam
- Artur

 

Jeśli chodzi o Eibachy, to widziałem zamontowane w jednym z Tourerow i była mała motorówka - wiec raczej bym w nie nie wchodził - ale to jest moje zdanie.

 

W kwestii Apexow to nie sprawdzałem nawet katalogu i dla tego wpisałem -30, ale bardzo prawdopodobne, ze jest -35 - musiałbym sprawdzić na pudełku.

 

Tak czy inaczej tak wyglądało to przez zglebieniem - tak miałem już LPG

5262840095a70a0bdb244c44608ed551.jpg

 

Ścinania gum nie zauważyłem, może dla tego, że nie jeszcze jakoś bardzo dużo i ustawiałem ponownie geometrie i zbieżności po zglebieniu.


Użytkownik FairFaX edytował ten post 21:49, 27.02.2017

  • 0

#47 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 23:23, 27.02.2017

Tak czy inaczej tak wyglądało to przez zglebieniem - tak miałem już LPG
5262840095a70a0bdb244c44608ed551.jpg

U mnie chyba siedzi bardziej - może większa/cięższa butla plus hak.

Jeśli chodzi o Eibachy, to widziałem zamontowane w jednym z Tourerow i była mała motorówka...

Może właśnie przez hak i lpg.

Niedobrze, bo właśnie do zestawu Eibach'a było mi najbliżej.
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#48 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 00:25, 28.02.2017

zamontowałem tylko przód na Eibach PRO, tył zostawiłem na seryjnych. Wygląd się wyrównał całkowicie - nie pieje przód w góre

 

po_zpsczcwhxzg.jpg
przed_zpsdq0qkxjd.jpg

  • 0

#49 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 01:42, 28.02.2017

tomazi78,

właśnie o coś takiego mi chodzi ;)

Na górnym zdjęciu, tył też jakby delikatnie niżej - może butla była pełna ;).

Sprawdzałeś o ile centymetrów obniżył się przód, bo zastanawia mnie jedna rzecz - przypuszczam, że tył mogłeś mieć podobnie jak ja, czyli niżej o jakieś półtora centymetra, więc jeżeli obniżyłeś tylko przód [-30mm], to w jaki sposób tak się to zgrało? Teoretycznie, to teraz przód powinien być półtora centymetra niżej od tyłu? ;)

Czy obniżył się mniej, bo to silnik 2.0, czy może dlatego, że Eibach nie obniża o tyle ile deklaruje?

Pozdrawiam
- Artur
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#50 rem1k

rem1k
  • Klubowicz
  • 595 postów
  • Skąd:DE/PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 06:04, 28.02.2017

Przypomnę tylko, że to jest obniżenie DO 30mm. 2.0 executive z automatem siądzie niżej niż 2.0 comfort bez chociażby tempomatu.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#51 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 22:56, 28.02.2017

Po zamontowaniu eibach przod znizyl sie o ok. 2,7 cm. Mam na telefonie zdjecia po montazu i przed z miarka. Zobacz ze auto nie stoi na rownym wiec ciezko to zmierzyc. Mi bardziej chodzilo o wyrownanie auta. Jak wkladam palce, to jest prawie rowno przod/tyl, oczywiscie bez obciazenia.
Miej na uwadze tez same poduszki. ja wymienilem cala kolumne zmontowana i nie wiem jak bardzo byla sklepana poduszka moja i jak bardzo ta z eibachami bo to tez uzywka byla.

Użytkownik tomazi78 edytował ten post 22:58, 28.02.2017

  • 0

#52 sumek3

sumek3
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Działdowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:26, 18.05.2017

Panowie czy te gumy da rade zalozyc do sedana beda pasowaly?

http://allegro.pl/gu...4993764554.html 


  • 0

#53 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 07:33, 18.05.2017

wydaje mi się że nie, bo w sedanie sprężyna nie występuje osobno, tylko razem z amorem w środku - nie ma jak tego włożyć


  • 0

#54 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:21, 18.05.2017

Na 100% nie podejda

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#55 sumek3

sumek3
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Działdowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:27, 18.05.2017

Wiec jak najprościej podnieść tył w sedanie?
  • 0

#56 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 10:00, 18.05.2017

Zamiast podwyższać, obniżaj ;)

Miały być Eibach'y tylko na przód, ostatecznie zdecydowałem się na komplet - przód i tył - H&R, jest ok, 'na oko' siedzi równo.

Pozdrawiam
- Artur
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#57 sumek3

sumek3
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Działdowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:40, 18.05.2017

Nie chce obniżać dużo jeżdżę wiec nie będę usztywnial juz i tak sztywnego auto zwłaszcza ze auto porusza się po Polsce
  • 0

#58 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 11:18, 18.05.2017

Ja mam progresywne, więc przy normalnej jeździe jest OK - dopiero na większych przechyłach się usztywnia. Obniżenie to chyba jedyna rozsądna opcja wyrównania auta.


  • 0

#59 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 11:23, 18.05.2017

No ja u siebie będę miał to samo - przód idzie niżej na H&R'ach, tył zostawiam seryjny. I tak do czasu aż nie uzbieram na gwint.

Jakby ktoś chciał - to na OLXie pojawiło się ogłoszenie kompletu amorów ze sprężynami H&R do tourera za 400 zł. Przy czym są to chyba -40-45mm sądząc pod zdjęciach auta jakie wysłał mi gościu.


  • 0

#60 sumek3

sumek3
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Działdowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:28, 18.05.2017

Ktoś może rozbieral mcpersona w sedanie? Jakiej średnicy gumy by pasowały pod sprężyny napewno będą inne niż w kombi ale myślę że można jakieś dobrać?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, tył, tourer, siedzi, sprężyny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq