Po wyjęciu wtrysków nie sprawdzisz dokładnie ciśnienia .Przyłożysz palec? nawet jak będzie krzywy zawór to będzie dmuchało.Sprawdzenie tylko w miejscu świec żarowych za pomocą odpowiedniej końcówki.Na razie niczego nie przekreślaj. Podpowiem ci tak . Jeżeli kompresja wyjdzie źle to ściągaj głowicę i do szlifierza jeśli gładzie i tłoki są ok.Po ściągnięciu głowicy sprawdź czy wszystkie tłoki równo stoją w górnej pozycji.Jeśli wszystko z blokiem jest ,,ok,, to rób tylko głowicę.Masz pewny silnik na którym jeździłeś. Kupując wyjęty silnik bez wiadomego pochodzenia możesz więcej wydać niż ci się wydaje.Uwierz co piszę bo przerabiam to na co dzień .Używany silnik to ruletka z gwarancją ,,do bramy,, .No chyba że masz całego ,,angola,, z możliwością odpalenia silnika i przejechania się nim.Wydatki nie będą małe bo ten silnik w naprawie jest drogi -chodzi o części.Jeżeli chcesz tym samochodem pojeździć jeszcze to ja osobiście bym go robił jeśli to tylko głowica.
Olej taki jak zaleca producent 5W-30 masz DPF? .Ja osobiście jeżdzę na oleju Motul.Trzymaj odpowiedni stan oleju ja zawsze zalecam w górnej tolerancji. Wymieniaj częściej niż zaleca ,,producent,, Co do złegu wpływu nie mam takich inforamcji .Ale teraz już chyba Castrol robi dla Hondy olej
Tutaj masz skarbnicę
https://www.motul.co...-eco-clean-5w30
do pomiaru potrzebne ci jest coś takiego
http://www.blokadaro...fa.pl/adaptery/
pozycja 32 - tylko tak sprawdzisz odpowiednio ciśnienie sprężania
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 15:59, 08.02.2016