XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
2.2 I-DTEC, pytanie do posiadaczy lub będących w temacie!
#31
Napisano 23:08, 26.01.2010
Z minusów, to jeszcze: grzeje się okropnie wolno, stygnie strasznie szybko...
#32
Napisano 23:18, 26.01.2010
#33 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:49, 27.01.2010
Ja mu tankuje od dwóch tankowań (już dwa baki przepalił, teraz mam trzeci) diesla gold ze statoil. Niby paliwo rewelacja, czyste, piękne, ale nie widzę tego po spalaniu, bo jest potężne, czyli z pierwszego baku 8,5 litra, z drugiego 9,6 litra. Może to wina warunków (miasto i mrozy, krótkie dystanse), ale spalanie potężne jak na ropniaka. Podejrzewam, że benzyniaki 2.0 spala niewiele więcej, a o ile tańsze w zakupie...
Dziwne to.
DPF, to zaraza!
Myślę, że to jest OK. Ja przejechałem pierwsze 120 km w trasie i spalanie miałem 6 litrów. Następnie zrobiłem reset i jeździłem po mieście 200 km i spalanie wyszło dokładnie 9.6 litra. Nie kasując licznika przejechałem kolejne 300 km i spalanie zmalało do 6.8 litra. Raczej nie butowałem auta. Ja osobiście uważam to za dobry wynik. Wcześniej 4 lata jeździłem Civic 1.8 (140KM, benzyna) i spalanie po mieście miałem 10.5 litra, na trasie 6.5 litra. Siostra od 3 miesięcy jeździ Laguną 2.0 (140km, benzyna) i ma średnie spalanie 9.5 litra (głównie jeździ dłuższe dystanse poza miasto). Jednak Civic sporo lżejszy od Accorda, Laguna zresztą też.
Zatankuję sobie tego GOLDa - dziś mam zamiasr wypalić Shella co został jeszcze w baku i zobaczę jak będzie.
[ Dodano: 2010-01-27, 08:52 ]
Oczekiwałem spalania w mieście nie większego niż 8,5 litra, nawet zimą.
Z minusów, to jeszcze: grzeje się okropnie wolno, stygnie strasznie szybko...
Ja zauważyłem coś takiego, że jak auto jest zimne, odpalam i jadę sobie w korku to nawet przez 40 minut wkazówka temperatury nie rusza się z miejsca. Aż się tym kiedyś zaniepokoiłem. Co innego jak udaje mi się rozpędzić powyżej 60 km/h - wtedy 10 minut (co pewnie jest długo, ale w porównaniu do 40 to znacznie mniej) i temperatura jest w połowie skali.
[ Dodano: 2010-01-27, 09:10 ]
Kiedyś zrobiłem ćwiczenie na dosyć zaawansowanym kalkulatorze: http://www.autocentr...yna-czy-diesel/Może to wina warunków (miasto i mrozy, krótkie dystanse), ale spalanie potężne jak na ropniaka. Podejrzewam, że benzyniaki 2.0 spala niewiele więcej, a o ile tańsze w zakupie...
Liczyłem benzynę 2.0 oraz tego diesla 2.2. Wyszło mi z tego, że diesel przy parametrach, które podałem, zwróci mi się dopiero w szóstym roku użytkowania. Gdybym miał kupować diesla tylko z tego powodu, to już wiedziałem, że nie opłaci się to. No ale jak tam można zobaczyć w opisie "[...] takie czynniki jak wrażenia z jazdy, których nie można ująć w punktach czy złotówkach, pozostają poza zasięgiem tego kalkulatora.". Wybrałem diesla, żeby zobaczyć jak to będzie. Nie zdecydowałem się na 2.0, bowiem jak pisałem - miałem wcześniej Civic 1.8, która fajnie jeździła i super się ją kręciło, ale jednak chciałem spróbować silniejszych wrażeń. Rozważałem zatem pomiędzy 2.4 i 2.2, a tutaj ceny zbliżone. Trudno mi teraz powiedzieć, czy 2.2 to była dobra decyzja (jeżdżę dopiero tydzień), dopóki mi się nie zapali DPF albo coś innego się nie stanie pewnie będzie OK, bo jak pisałeś - silnik jest w porządku, ma kopa od niskich obrotów. No wprawdzie raz się już wkurzyłem o to "Check Engine", ale już mi przeszło
#34
Napisano 12:39, 27.01.2010
#35
Napisano 11:12, 20.06.2010
Tak to widzę.
CO Wy na to? Zauważył ktoś to?
#36
Napisano 11:39, 20.06.2010
#37
Napisano 18:18, 20.06.2010
dokladnie to sa idealne warunki do dopalenia filtraWrzuciłem 3 bieg i przez jakieś 7 km. jechałem na tempomacie około 60 km/h z prędkością obrotową silnika 2500 rpm.
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#38
Napisano 20:23, 20.06.2010
Wiem. Tylko pytałem, czy ktoś zauwazył, podobnie jak i ja, symptomy rozpoczęcia procedury wypalania DPF? W postaci tego (tak mnie się wydaje), że po odpuszczeniu gazu wskaźnik spalania chwilowego nie spada na zero, tylko wskazuje dwie kreseczki, czyli, że jest podawane paliwo!dokladnie to sa idealne warunki do dopalenia filtra
#39
Napisano 20:54, 20.06.2010
OT zakonczone bo moja acco jest wolna od kaganca DPF
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#40
Napisano 22:35, 20.06.2010
BTW. dieslem spalam na miescie jezdzac bez klimy ok 7,5 do 8L. Ile lyka na miescie 2,0 jezdzac bez szalenstw tak do 3tys. obortow bez klimy?
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#41 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:10, 21.06.2010
Tak jak zrobiłeś jest najlepszym wyborem dla wypalania, stałe obroty powyżej 2krpm, bez przyspieszeń i zwolnień. W niektórych markach jest jeszcze super zapach z rury. Podejrzewam, gdybyś zatrzymał się na chwilke w czasie wypalania i zaciągnął nosem to, co wylatuje z accorda.......zdziwiłbyś się. Podobno mocno wali spaloną gumą
Także życzę regularnych wypaleń, dobrego paliwka i szerokości
#42
Napisano 10:04, 21.06.2010
#43
Napisano 10:38, 21.06.2010
Wypowie sie ktorys z kolegow na moje pytanie dotyczace spalania benzyny?
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#44
Napisano 10:56, 21.06.2010
Cholera przej.... z tymi DPF. Ale nawet jak jezdzisz po miescie normalnie czyli tak do 3tys. obrotow ,co jakis czas w trasie i nie przerywasz procesu wypalania tez sie zatyka?
BTW. dieslem spalam na miescie jezdzac bez klimy ok 7,5 do 8L. Ile lyka na miescie 2,0 jezdzac bez szalenstw tak do 3tys. obortow bez klimy?
mi pali 8.5 - 9.5 przy dynamicznej ale bez szalenstw jezdzie. jak go przegonie to i 12:) kiedys jezdilem tak do 3tys i komputer pokazywal mi 7.6 na calym tankowaniu. kiedys na trasie wisla-zory zrobilem ~6l i bylem w szoku (predkosc okolo 100km/h) osiagi lepsze niz w acco VIIIgen 2.0 myslalem ze tylko benzyniaka zepsuli ze wzgledu na te normy euro ale widze ze diesla tez.
co do dpf'a to jak kupowalem poprzednie auto to sprzedajacy w seacie mnie namawial na tego dpf'a bo mowil ze pali o 1l mniej. na szczescie trafila sie super oferta hyundaia i leon tdi pozostal tylko na zdjeciach w katalogu:)
#45
Napisano 11:03, 21.06.2010
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych