Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

2.2 I-DTEC, pytanie do posiadaczy lub będących w temacie!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
244 odpowiedzi w tym temacie

#166 GrzegorzNMC

GrzegorzNMC
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:UK Glasgow
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX/MOD
  • KM:193
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:06, 13.11.2012

daj znać jak byś przerobił temat
tez mam taki problem ale jak na razie zrobiłem jeszcze regeneracje ,
no ale to już drugi raz i ten temat mnie nie ominie
pozdro


dziś będę dzwonił i pytał ile co kosztuje i gdzie można to zrobić, napisze Ci co i jak bo jak na razie 1000 funa nie uśmiecha mi się wywalić na nowy filtr.

[ Dodano: 2012-11-20, 14:32 ]
Update..

Dziś udało się wygrać z panem zapychającym się mianowicie recepta to

http://www.ebay.co.u...=item3a72ed9a9f

do pełna Vpower diesel i podpinka pod kompa włączamy regeneracje DPF zadziałało po 3 minutach już zniknął wykrzyknik po kolejnej całokowicie zniknął i pełna moc na łajbie :-D

nie wiem jak długo będzie działać ale specyfik o nazwie (JLM DIESEL PARTICULATE FILTER FUEL CLEANER DPF JLM 100ml) trzeba regularnie zalewać 4 razy do roku i po zawodach [czego ja po prostu nie wiedziałem i nie zalałem ani razu w zeszłym roku]

Pozdrawiam
  • 0

była: Honda Accord 1.8 Sport V-TEC
jest: Honda Accord 2.2 EX I-DTEC 2008r.
moja Hania ---->http://www.accordklu...nowe-foty-str5/


#167 dongibbon

dongibbon
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:pl/uk/nl
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:22, 12.12.2012

siema :mrgreen: wesolych swiat :!:
jak tam sprawa dpfa :?: ciagle smiga :?: :on
chyba musze usunac bo pokazuje ze wymaga wypalenia w n22b1
nie gasnie kontrolka przejechalem ze 20minut i nic tylko spalanie wzroslo
jestem obok brighton
HEJ WYSPIARZE :!: :!:
JAK MACIE KOGOS TUTAJ do polecenia albo w granicach do 120mil to prosze dajcie znac :idea:
pozdrawiam manikow marki
-------------------------------------------------------------------

Ten specyfik podzialal ale zaraz po 10milach wskoczyl wykrzyknik od razu, jutro rano leci dpf out i remap z DAV tuning, czarny ex gt bedzie latal jak nalezy bo przeciez porazka z tym dziadostwem a i momentu doloyc tez trzeba
Jutro bede testowal, drugie zycie accorda ;-)
  • 0

#168 Mariopl1

Mariopl1
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:Piotrków Tryb.
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:50, 05.01.2013

To ja teraz opiszę swoje wrażenia z moją Hondą
Auto kupiłem w październiku 2009 roku, wcześniej jeździłem Avensisem z 2004 roku którym przejechałem prawie 300 tys. km. Z Avensisa byłem zadowolony i uważam, że Avensis jest bardziej miękki i lżej odczuwa dziury itp. Honda jest twardszym autem i bardziej sportowym, dla mnie to też było atutem Hondy.
Hondę kiedyś sobie wymarzyłem, ponieważ Accord jest autem wyprodukowanym w Japonii i dla mnie to była wielka zaleta, zaleta dlatego, że siostra miała Corolle z 1997 roku (wprawdzie benzynę, ale oryginalnego japończyka) i przejechała nią też ok. 300 tys km bez żadnego problemu, dlatego wybrałem Hondę wyprodukowaną w Japonii, to była podstawa.
Teraz mam Accorda,
Na początku było wszystko ok. Jeden z najlepszych silników Diesla na świecie w swojej pojemności, po prostu bajka.
Po przejechaniu 50 tys km zaczęły się problemy ze sprzęgłem, zaczęło się ślizgać. Na 3 biegu wciskając pedał gazu obrotomierz leciał w górę, a zegar prędkości stał w miejscu, a po sekundzie obrotomierz się cofał. Ewidentne ślizganie się sprzęgła. W codziennej jeździe nie przeszkadzało to aż tak bardzo, więc pomęczyłem się by dotrwać do końca gwarancji (czyli do 100 tys. km (w moim przypadku 2 lata)).
Pojechałem do serwisu w Łodzi przy 99 tys. km. i wymienili mi sprzęgło i jak się później okazało wymienili mi również koło dwumasowe bo też już było w słabej formie, oczywiście wszystko w ramach gwarancji. Teraz cieszę się że mam nowe sprzęgło i się na razie nie ślizga.
navaja widzę też wymieniał :/
Temat ze sprzęgłem też poruszałem na tym forum, ale mam kilka piw za sobą więc już nie znajdę dziś.

Teraz chciałbym wrócić do tematu DPF
W tej chwili mam przejechane 150 tys. km. (2009r) Problem z tym dziadostwem zaczął się gdy miałem przejechane chyba ponad 100 tys. km.
U mnie jednak chyba z ok. 8 razy (już nie pamiętam) pojawiła się kontrolka by przepalić filtr DPF (czyli kontrolka bez wykrzyknika), na początku wystraszyłem się i zadzwoniłem do ASO, powiedzieli by przejechać ileś tam km. by go przepalić Itd. (było to wcześniej w temacie).
Ja laik, nie przywiązywałem do tego większej uwagi. Moja jazda jest taka że na trasie robię ok. 90% km. a na mieście 10% km. więc jechałem jak chciałem myśląc, że mnie nic złego nie spotka.
W pewnym momencie jadąc z Krakowa do Piotrkowa (skąd pochodzę), w okolicy Koziegłów na desce pojawiła się kontrolka ostrzegawcza DPF z wykrzyknikiem, i się zaczęło.
Auto straciło moc, to po prostu była wielka lipa. Nic nie byłem w stanie zrobić.
Zacząłem dużo czytać (przede wszystkim nasze forum ), dowiedziałem się też że w Kielcach wypalanie filtra kosztuje 150 zł. Czyli nie za dużo.
Pojechałem jednak do znajomego, który posiada jakiś sprzęt prod niemieckiej na G i zrobił mi to bez problemu, trwało to ok. 40 min. wszystko. Jednak problem pojawił wrócił gdy przejechałem ok. 4 tyś km. czyli dziś. I znowu kontrolka z wykrzyknikiem i utrata mocy.
To już będzie drugie czyszczenie przy 150 tys. km. jak wyczytałem to mam jeszcze ze 2-3 szanse.
Szukam różnych opcji,
-jedni doradzają by pozbyć się całkowicie filtra DPF
Jak się dowiedziałem, wiąże się to z tym, że układ tempomatu przestaje działać, ponieważ tempomat jest sterowany również przez czujniki DPF

- inni doradzają by wstawić zamiennik (filtr) który oszukuje komputer i tempo mat wtedy działa a filtr się nie zapycha.
- z innej strony znalazłem filtr DPF w ogłoszeniu który jest za 900 zł po 48 tys. i nie wiem co wybrać.

Reasumując,
Wynaleziono żarówkę która się nie pali, jednak produkowane są żarówki które mają wytrzymać określoną ilość godzin by zakład produkujący mógł utrzymać produkcję i pracowników.
Dlatego moje zdanie jest takie.
Nikt już nie wyprodukuje „Mercedesa Beczki” który przejedzie milion km.
Coś musi się psuć by inni mieli pracę.

Ps. Bollinger i navaja , szacun za podpowiedzi 

Moje pytanie zasadnicze, czy bawić się w oszukiwanie , czy kupić inny używany filtr, czy go usunąć i przy okazji podnieść moc auta ??
  • 0

#169 zioloo

zioloo
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Manchester/Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:(0Ll Ll0)
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:21, 05.01.2013

tempomat dziala po usunieciu dpfu!!! trzeba tylko umiec to zrobic
wypalac filtr mozna duzo razy , tylko problem jest jak cos zaczyna zle dzialac i filtr wywala bledy samochod wchodzi w tryb awaryjny
u mnie od razu wchodzil w tryb awaryjny , wytrzymalem 3 razy i wywalilem go
jak na razie jest ok i wszystko dziala jak powinno
  • 0

 Manchester pozdrawiam


#170 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 11:24, 05.01.2013

Kolega w Octavii wycinał DPF'a i zakładali mu jakiś emulator czy przeprogramowywali komputer tak, żeby auto nie zauważyło jego braku - jeździ tym autem bez problemu.

Co do szerszego kontekstu - zgadzam się, że producenci aut projektują je tak, żeby podwyższać koszty serwisu ale dotyczy to wg. mnie aut niemieckich, szczególnie grupy VW, Hondy bym się tu nie czepiał. Kolega mówił mi o jakimś czujniku (chyba przepływomierzu) który pada chyba w Mercedesach a jest zintegrowany w jednej obudowie od razu z całym sterownikiem więc wymienić trzeba całość za $$$$. Podobnie mój mechanik mówił o jakiejś dziwnej konstrukcji łożyska koła w Skodach, że wymienić trzeba całą piastę z czujnikiem ABS itp, i też kosztuje to $$$$. W Hondzie takich rzeczy podwyższających wydatki raczej nie uświadczysz.

To na co się skarżysz to albo wady konstrukcyjne konkretnego modelu (ślizgające sprzęgło w Accordzie i-CTDI) czy powszechny problem nowoczesnych diesli (padające koło dwumasowe, problemy z DPF). Tak jak teraz wspominamy nieśmiertelne Mercedesy tak kiedyś będziemy być może wspominać silniki benzynowe. Pamiętaj, że te silniki z milionowymi przebiegami to były diesle o konstrukcji tak prostej jak silnik w Ursusie. Nie miały turbin, dwumasów, common rail itp. Dziś auta z takim silnikiem nikt by nie kupił.
Parcie na niskie zużycie paliwa połączone z dążeniem do tego, żeby silnik diesla pracował możliwie podobnie (kulturalnie) do silnika benzynowego i produkował równie czyste spaliny spowodowało, że silniki diesla stały się bardzo złożonymi konstrukcjami (w porównaniu z silnikami benzynowymi), bardzo delikatnymi, wymagającymi sporej troski i dbałości, i niestety straciły dużo że swojej bezawaryjności, w tej chwili wg. mnie są w tej dziedzinie już mocno poniżej silników benzynowych...
Widać to po statystykach sprzedaży - dość długo diesle wspinały się do góry, w pewnym momencie wyprzedziły silniki benzynowe ale ostatnio trend się odwraca bo klienci nie chcą mieć diesli z licznymi problemami z nimi związanymi. Producenci zaczęli też pracować nad polepszeniem ekonomiki silników benzynowych - stąd pomysły na obniżanie pojemności i kompensowanie tego turbiną.

Ja kupując swoją HA VII też zastanawiałem się nad dieslem ale teraz po 2,5 roku cieszę się, że kupiłem benzynę - jedyny problem z układem napędowym jaki miałem to skrzypiąca pompa sprzęgła. Porównując to z ilością problemów jakie mogłem mieć z dieslem i jakie wydatki z tym mogły by być związane to przy moich przebiegach (przez 2,5 roku przejechałem 30 tys.) to pewnie nigdy w życiu by na siebie nie zarobił.
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#171 dongibbon

dongibbon
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:pl/uk/nl
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:37, 05.01.2013

Nie ma cudow tempomat musi dzialac
U mnie smiga auto jak szogun zrobione przed swietami czekam na sprzeglo i intercooler az pojdzie hehe zobaczymy poki co jak nalezy i 80tys. siedzi juz
Planuje ja miec jeszcze okolo pol roku wiec moze wytrzyma
Jednak pozera asfalt teraz duzo lepiej, jakby drugie zycie, jestem po 3.0 v6 cdi c219 wiec kopa brakowalo, zreszta ciagle brakuje napedu na tyl i w ogole inna jazda inna klasa ale poki co tania opcja rodzina jest wskazana ;-) musi byc minimum 5cio osobowe

Jedz jak mozesz w malopolske godula motosport, comsport, masters i tyle, bedzie jak nalezy chyba ze masz gdzies u siebie blizej
Pozdrawiam Maniakow 4 kolek :mrgreen: :!: :!:
  • 0

#172 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:23, 05.01.2013

Mario rozumiem ze kupiles nowego Accorda w salonie i od nowosci Ty nim jezdzisz? 50tys to rzeczywiscie marny wynik jak na sprzeglo o ile jezdzisz z glowa, nie scigasz sie ze swiatel czy nie wciskasz pelnego buta na samym dole zakresu obrotowego to jest to dziwne. Co do DPF tez dzwina sytuacja skoro jezdzisz po trasie w 90% to problem DPF nie powinien cie spotkac bo to nie miasto i krotkie odc. ze filtr nie ma sie jak dopalic. Moze jakis blad w sterowaniu calym systemem masz, skoro zapalila ci sie kontrolka dpf a ty to zlales to moze takie sa tego skutki, jak sie zapali to trzeba szybko wyskoczyc poza miasto i przejechac pare km na wysokich obrotach 3-3,5 tys aby wytworzyla sie odp. temp i wszytko ladnie sie wydmuchalo.
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#173 Mariopl1

Mariopl1
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:Piotrków Tryb.
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:43, 06.01.2013

Jedz jak mozesz w malopolske godula motosport, comsport, masters i tyle, bedzie jak nalezy chyba ze masz gdzies u siebie blizej
Pozdrawiam Maniakow 4 kolek :mrgreen: :!: :!:


Ja z wypowiedzi na forum zdążyłem poznać "mastera" (gdzieś koło Wawy) chyba z rok temu nawet do niego zadzwoniłem.
Wpisując w googlach "filtr dpf honda accord" wyskoczyło kilka stron i sam nie wiem komu ufać

zastanawiam się nad tymi:


http://www.eurovat.i...w-czstek-staych

http://www.dpfserwis...DTEC-150KM.html

http://www.kreatormo...da-accord-150km

Do ostatniego dzwoniłem i on powiedział mi, że tempomat może przestać działać gdy zabraknie filtra DPF.

Mniejsza o to.
Jutro jadę na drugie wypalanie filtra, zobaczę na ile to wypalanie wytrzyma, ale już bardzo poważnie chcę się tym filterm zająć, albo wymienić za ok 1000 zł używany, albo dać ok 2000 zł za wywalenie i zwiększenie mocy.
Poradźcie mi proszę kto w okolicy Piotrkowa może zająć się wywaleniem filtra DPF.
Chciałbym przy okazji podnieść moc auta.
Sam nie wiem ile to wszystko do końca kosztuje.
Podpowiedzcie mi proszę coś więcej.
Z góry dziękuję.
Mariopl1

[ Dodano: 2013-01-06, 23:54 ]

Mario rozumiem ze kupiles nowego Accorda w salonie i od nowosci Ty nim jezdzisz? 50tys to rzeczywiscie marny wynik jak na sprzeglo o ile jezdzisz z glowa, nie scigasz sie ze swiatel czy nie wciskasz pelnego buta na samym dole zakresu obrotowego to jest to dziwne. Co do DPF tez dzwina sytuacja skoro jezdzisz po trasie w 90% to problem DPF nie powinien cie spotkac bo to nie miasto i krotkie odc. ze filtr nie ma sie jak dopalic. Moze jakis blad w sterowaniu calym systemem masz, skoro zapalila ci sie kontrolka dpf a ty to zlales to moze takie sa tego skutki, jak sie zapali to trzeba szybko wyskoczyc poza miasto i przejechac pare km na wysokich obrotach 3-3,5 tys aby wytworzyla sie odp. temp i wszytko ladnie sie wydmuchalo.



Ellips,
Kupiłem nowego Accorda, zdecydowałem się na to auto w przeciągu dwóch dni.
Może to komuś pomoże w zakupie, bo ja zrobiłem to w taki sposób i wybrałem najlepszą opcję.

Wysłałem mail-e do wszystkich salonów w kraju, że potrzebuję takie i takie auto i z takim i takim wyposażeniem.
Na drugi dzień mogłem wybierać w ofertach i mogłem się potargować, to bardzo dobry sposób na wybranie najlepszej oferty, polecam.

Nie ścigam się i nie pale gumy, auto mam na firmę i chcę żeby mi służyło jak najdłużej. Fakt, że zaniedbałem trochę kontrolkę od wypalania filtra DPF, teraz już jestem mądrzejszy.

Podpowiedzcie proszę do kogo się udać i jakie są koszty usunięcia usterki, a przy okazji podniesienia mocy, bo jak czytałem na naszym forum, to Honda bardzo ładnie się podkręca :)
  • 0

#174 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:37, 07.01.2013

Powiedz mi czy po zabiegu wypalania filtra nadal Ci sie zatyka czy teraz juz pilnujesz i jest wszytko ok?
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#175 dongibbon

dongibbon
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:pl/uk/nl
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:54, 07.01.2013

Drogi kolego Mario
u mnie filtr usuniety i w kazdym innym accordeonie 8gen bedzie dzialac tempomat nie ma bata :!:
ja moge polecic tamtych z okolic krakowa bo wiem ze accordy robia i maja sprzet, teraz usluga usuwanie dpfa jest bardzo popularna i sporo partaczy w kolo,a w 8gen masz edc17

kupisz tanszy, tanszy ale nie ori to nawet zaraz po zalozeniu wywali zapchanie albo bedzie limp mode tryb serwisowy z miejsca, uzywany tez lipa na chwile, regenracja tez lipa na chwile, jak masz problemy to wywalaj tylko wywalaj lepiej, bo problem lubi powracac a jak chcesz dobra mape wrzucic to zawsze ci poleca wywalenie filtra nawet jak masz nowy

takze upiecz 2 pieczenie na jednym ogniu i zalatw go :!: :!:
:diabelek :diabelek :diabelek :diabelek
  • 0

#176 Mariopl1

Mariopl1
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:Piotrków Tryb.
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:24, 07.01.2013

Powiedz mi czy po zabiegu wypalania filtra nadal Ci sie zatyka czy teraz juz pilnujesz i jest wszytko ok?


Właśnie po zabiegu wypalania przejechałem ok 4 tys. km i znowu wyskoczył od razu stan serwisowy czyli kontrolka z wykrzyknikiem, teraz już nie wyskakiwała kontrolka bez wykrzyknika tylko od razu z wykrzyknikiem, wiec lipa.

Drogi kolego Mario
u mnie filtr usuniety i w kazdym innym accordeonie 8gen bedzie dzialac tempomat nie ma bata :!:
ja moge polecic tamtych z okolic krakowa bo wiem ze accordy robia i maja sprzet, teraz usluga usuwanie dpfa jest bardzo popularna i sporo partaczy w kolo,a w 8gen masz edc17

kupisz tanszy, tanszy ale nie ori to nawet zaraz po zalozeniu wywali zapchanie albo bedzie limp mode tryb serwisowy z miejsca, uzywany tez lipa na chwile, regenracja tez lipa na chwile, jak masz problemy to wywalaj tylko wywalaj lepiej, bo problem lubi powracac a jak chcesz dobra mape wrzucic to zawsze ci poleca wywalenie filtra nawet jak masz nowy

takze upiecz 2 pieczenie na jednym ogniu i zalatw go :!: :!:
:diabelek :diabelek :diabelek :diabelek


Podaj proszę jakieś namiary na Kraków. Muszę się gdzieś wybrać i to jak najszybciej, bo pewnie za kilka tys km znowu będzie lipa.

Może jednak jes ktoś z okolic Łodzi kto mi te dwie pieczenie upiecze, bo nie ukrywam, że byłoby mi to bardziej na rękę, no i Wawa jeszcze wchodzi w grę.

I jeszcze jedno pytanko, ile trwa cały ten zabieg ?? Pewnie cały dzień będę musiał poświęcić ?? Oczywiście na te 2 pieczenie :-)
  • 0

#177 dongibbon

dongibbon
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:pl/uk/nl
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 03:13, 08.01.2013

Liczylbym 3-6godzin zalezy czy beda robic jednoczesnie dpfa i kompa na boku, do tego jak robisz hamowania ze dwa to tez zejdzie a jak beda poprawki bo to tez mozliwe to wiesz czsu sobie zarezerwuj i tyle warto i tak ;-)
Vtech, masters, godula, compsport szukaj najblizej siebie oddzialu bo co chwile jest cos nowego, a ja emigrant nie na bierzaco jestem ;-)
Powodzenia jestes na wlasciwej drodze a ze sprzeglem ci sie dziwie ze tak szybko idzie
bo nawet poprzedni gen7 jak mialem icdti to sprzeglo bylo brzytwa auto sprzedalem z 320k na taxi :shock:
i byl tam lekki virus 370nm 150bhp mimo wszystko, dla mnie kabina czolg normalnie, tylko serwis tylko, bez dpfa i zero dymku gaz w podlodze ciagle byl, rowno uwalniana moc nie pada przy wysokich obrotach piekny motor lubi chipa normalnie czolg hehe jak slawna honda w benzynie, wszystkim 7gen polecam
Pozdrawiam maniakow :!:
  • 0

#178 pioter_

pioter_
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:zkond
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:26, 12.01.2013

DPF można na 10000% usunąć tak żeby wszystko działało :!:

być może robi to już masters, jeśli nie to na 100% robi to Tune Force z poznania. tempomat i cała reszta działa sprawdzone w 100%.

warto o to dopytać, bo niektórzy specjaliści "zapominają" ;-) wspomnieć o tym, że nie potrafią wyłączyć filtra bez tempomatu...

PS samo wywalenie dpf bez żadnego programy daje ok 10km i 15nm - sprawdzone 3 razy przed i 3 razy po wywaleniu;)

przed i 3 razy po wywaleniu;)
  • 0

#179 GrzegorzNMC

GrzegorzNMC
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:UK Glasgow
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX/MOD
  • KM:193
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:00, 12.01.2013

to ja w takim razie już nie mogę się doczekać tych 10KM za free jak tylko pozbędę się tego cholernego DPF-a :evil:
  • 0

była: Honda Accord 1.8 Sport V-TEC
jest: Honda Accord 2.2 EX I-DTEC 2008r.
moja Hania ---->http://www.accordklu...nowe-foty-str5/


#180 dongibbon

dongibbon
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:pl/uk/nl
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:02, 13.01.2013

Za free to nic nie bedzie ;-)
Jak ma hulac to trzeba kompa out
pogasic funkcje dpfa i te czujniki na nim tam,
potem pogaszony soft wrzucany jest na kompa i montaz spowrotem,
i dlatego idzie najczesciej "polepszony" program razem z usuwaniem dpfa bo tam przy sterowniku edc17 musi byc komputer out przy nowych mapach rowniez,
wiec od razu jak mowia dwie pieczenie na jednym ogniu

Pioter prosze ja ciebie kolego ty mnie nadaj jakie namiary gdzie dzwonic za tym IC, ja emigrant nie wiem gdzie szukac w pl takich czesci za bardzo i jeszcze zeby byla opcja wysylki do gebelsow, a ty w kraju czy sie myle
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq