Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

2.2 I-DTEC, pytanie do posiadaczy lub będących w temacie!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
244 odpowiedzi w tym temacie

#151 Guest_Merloni_*

Guest_Merloni_*
  • Guests

Napisano 13:00, 11.08.2011

Godny polecenia chip tunung accorda 2,2 iCDTI w Warszawie. Ktos podpowiedział mi kreator mocy? Pomóźcie!
  • 0

#152 navaja

navaja
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:00, 11.08.2011

Godny polecenia chip tunung accorda 2,2 iCDTI w Warszawie. Ktos podpowiedział mi kreator mocy? Pomóźcie!


Zgooglaj sobie: Masters + tuning
Ten człowiek to legenda i wie co robi.
  • 0

#153 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:24, 02.01.2012

Witam,
Widze, ze juz od jakiegoś czasu wątek nieaktywny, ale mam nadzieję, że ktoś jeszcze zajrzy... ;)

W pazdzierniku kupilem używanego Accorda 2.2. Mial nalatane 77tyskm jak go bralem. Historia udokumentowana, auto od nowosci serwisowane w jedym ASO, wyglada na to, ze wiekszosc eksploatacji odbywala sie w trasie. Ja tym czasem od listopada eksploatuje auto praktycznie tylko w miescie (srednie predkosci ok. 30km/h). Momentów aktywnego dopalania nie zauwazylem jeszcze, ale co ok. 800km zapala mi sie kontrolka informująca - zgodnie zresztą z tym co piszą w instrukcji - o konieczności regeneracji filtra DPF. Poprzednim razem wybralem sie poza miasto. Jak w instrukcji stoi - jechałem z predkoscia >60km/h na 4 biegu (obroty ciut powyzej 2krpm). Niemalze z zegarkiem w reku po 15 minutach (znow zgodnie z instrukcją) kontrolka zgasła. Czyli mój przypadek wydaje się "książkowy" - DPF najpierw grzecznie prosi o "wypalenie" i nie straszy koniecznością wizyt w serwisie.
Dzisiaj znowu - po 800km - mój DPF domaga się wycieczki poza miasto. I ciekawi mnie jedna rzecz - ile tak na prawde mam czasu zanim go zapcham tak, ze wysle mnie do serwisu?? W serwisie nie chcą nic podpowiedzieć. Tłumaczą, że producent nie przewidział ile czasu ma upłynąć, że każdy przypadek jest inny, że zależy od stylu jazdy itp.

Czy komuś z Was "udało się" nie posłuchać pierwszego ostrzeżenia i zapchać filtr?? Ile czasu / kilometrów minęło??
  • 0

#154 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:33, 02.01.2012

brak jest stałego czasu, czy przebiegu, i samo zapchanie filtra występuje przy przeróżnych przebiegach...
dopalając go tak jak książka pisze, przedłużasz za to jego życie :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#155 Damianwa

Damianwa
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Wyszków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Elegance
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:33, 11.04.2012

Witam ;-)
Podobnie jak u kolegi skasprz tylko przy przebiegu 65tys. Accord mnie grzecznie poprosił o wypalenie filtra DPF której dokonałem na 4 biegu przy prędkości 78km/h (troszkę ponad 2000rpm) oczywiście na tempomacie przez jakieś 20 min jazdy i zgasła (po upływie 15min już zaczynałem się martwić ze nie zgaśnie :k ) z tego wynika, że są accordy w których działa to poprawnie ;-) a jak się całkiem zapcha trzeba będzie się tego ekologicznego cudu techniki pozbyć.
  • 0

#156 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:22, 20.05.2012

KOCHANY DPF CD,,, mam accorda 3 letniego. kupilem go 2miesiace temu.. i tu sie zaczełoo... dpf odrazu wyskoczył . co dziwne i ciekawe.. bez kontroliki ostrzegawczej o mozliwości dopalania. od razu z wykrzyknikiem... usunąlem dpf smiga i jest ok kosz w uk 550 funow gosciu caly dzien sie meczyl...
  • 0

#157 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:49, 21.05.2012

Koledzy procedura wypalania w Acc i nie tylko bo i w civicu cr-v, itp działa ale muszą być warunki. po za tymi o których wszyscy piszecie czyli obroty i czas jest jeszcze jeden istotny czynnik, który jak nie będzie spełniony procedura nie pójdzie, a mianowicie chodzi o poziom oleju w silniku. Jak zapewne nie jeden z was zauważył w tych silnikach przybywa anie ubywa oleju. Jest to związane z tym że na jeden cykl pracy w suwie zapłonu paliwo jest wtryskiwane kilka razy. jest wtrysk przedwstępny, wstępny, zasadniczy, dopalający oraz ten który powoduje przybywanie oleju w silniku wtrysk dla filtra w celu podniesienia temperatury owego wynalazku. Ten ostatni wtrysk występuje tylko podczas procedury wypalania. Dlatego też lejemy olej do silników z filtrem cząsteczek stałych. Bo jest nisko-popiołowy oraz miesza się z paliwem i nie traci właściwości. Jak by co ja u siebie w Falenicy posiadam oryginalny tester i wypalam flirty. Nie trzeba jechać do ASO.

[ Dodano: 2012-05-22, 00:51 ]
Koledzy procedura wypalania w Acc i nie tylko bo i w civicu cr-v, itp działa ale muszą być warunki. po za tymi o których wszyscy piszecie czyli obroty i czas jest jeszcze jeden istotny czynnik, który jak nie będzie spełniony procedura nie pójdzie, a mianowicie chodzi o poziom oleju w silniku. Jak zapewne nie jeden z was zauważył w tych silnikach przybywa anie ubywa oleju. Jest to związane z tym że na jeden cykl pracy w suwie zapłonu paliwo jest wtryskiwane kilka razy. jest wtrysk przedwstępny, wstępny, zasadniczy, dopalający oraz ten który powoduje przybywanie oleju w silniku wtrysk dla filtra w celu podniesienia temperatury owego wynalazku. Ten ostatni wtrysk występuje tylko podczas procedury wypalania. Dlatego też lejemy olej do silników z filtrem cząsteczek stałych. Bo jest nisko-popiołowy oraz miesza się z paliwem i nie traci właściwości. Jak by co ja u siebie w Falenicy posiadam oryginalny tester i wypalam flirty. Nie trzeba jechać do ASO!!! :lol:

[ Dodano: 2012-05-22, 00:51 ]
Koledzy procedura wypalania w Acc i nie tylko bo i w civicu cr-v, itp działa ale muszą być warunki. po za tymi o których wszyscy piszecie czyli obroty i czas jest jeszcze jeden istotny czynnik, który jak nie będzie spełniony procedura nie pójdzie, a mianowicie chodzi o poziom oleju w silniku. Jak zapewne nie jeden z was zauważył w tych silnikach przybywa anie ubywa oleju. Jest to związane z tym że na jeden cykl pracy w suwie zapłonu paliwo jest wtryskiwane kilka razy. jest wtrysk przedwstępny, wstępny, zasadniczy, dopalający oraz ten który powoduje przybywanie oleju w silniku wtrysk dla filtra w celu podniesienia temperatury owego wynalazku. Ten ostatni wtrysk występuje tylko podczas procedury wypalania. Dlatego też lejemy olej do silników z filtrem cząsteczek stałych. Bo jest nisko-popiołowy oraz miesza się z paliwem i nie traci właściwości. Jak by co ja u siebie w Falenicy posiadam oryginalny tester i wypalam flirty. Nie trzeba jechać do ASO!!! :lol:

[ Dodano: 2012-05-22, 00:52 ]
Koledzy procedura wypalania w Acc i nie tylko bo i w civicu cr-v, itp działa ale muszą być warunki. po za tymi o których wszyscy piszecie czyli obroty i czas jest jeszcze jeden istotny czynnik, który jak nie będzie spełniony procedura nie pójdzie, a mianowicie chodzi o poziom oleju w silniku. Jak zapewne nie jeden z was zauważył w tych silnikach przybywa anie ubywa oleju. Jest to związane z tym że na jeden cykl pracy w suwie zapłonu paliwo jest wtryskiwane kilka razy. jest wtrysk przedwstępny, wstępny, zasadniczy, dopalający oraz ten który powoduje przybywanie oleju w silniku wtrysk dla filtra w celu podniesienia temperatury owego wynalazku. Ten ostatni wtrysk występuje tylko podczas procedury wypalania. Dlatego też lejemy olej do silników z filtrem cząsteczek stałych. Bo jest nisko-popiołowy oraz miesza się z paliwem i nie traci właściwości. Jak by co ja u siebie w Falenicy posiadam oryginalny tester i wypalam flirty. Nie trzeba jechać do ASO!!! :lol:
  • 0

#158 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:13, 23.05.2012

moderacjo edit 8-)
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#159 jerrry

jerrry
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Biłgoraj
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:22, 18.10.2012

Ktoś wie ile kosztuje usunięcie DPF-a w Polsce w Accordzie 2,2 150KM z roku 2009?
Rozumiem że po usunięciu pozostaje jedynie radość z jazdy ;-)
  • 0
Była - Mazda 3
Będzie - Honda Accord VIII

#160 beton99

beton99
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Dania
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:05, 18.10.2012

U mnie sprawa wyglada tak:
Kupilem Acco 2009 rok temu w salonie i mial 70.000km. Przy 80.000 serwis i sie okazalo, ze auto jest na liscie aut przywolanych do akcji serwisowych (zmiana softu w silniku bo cos tam...). Po serwisie jakis 1tys km i wypalanie DPF zgodnie z ksiazka i zgaslo. Potem co jakies 1300-1500km jeszcze 3-4 razy sie wypalal i cisza. Ostatnie wypalanie przy 92.500 a teraz mam 120.500km. Jezdze glownie do pracy 40km i stop, wracam do domu i stop, raz na miesiac trasa 2000km i troszke po miescie na zakupy i tak w kolko. Odpukac do tej pory zero problemow z DPF-em. Auto serwisuje w ASO caly czas chociaz po ostatnim "duzym" serwisie przy 120tys mowie STOP i bede serwisowal poza ASO bo kosztuje to troche duzo.
Ostatnio zastanawiam sie nad chiptuningiem ale nie wiem jak to bedzie z tym DPF-em a usunac go nie moge bo podejrzewam, ze spaliny beda przekraczaly norme i auto nie przejdzie przegladu (w Danii, gdzie mieszkam dosc rygorystycznie robi sie przeglady aut). Moze ktos z Was wie jaki to moze miec wplyw na DPF i czy to bezpieczne dla auta?
Pozdrawiam
  • 0

#161 Kogi

Kogi
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Mazda 6 CiTD
  • KM:120
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:GY
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:17, 18.10.2012

Nie wiem jak w Hondzie ale ja w Maździe 6 płaciłem 1300 zł. Podobno Mazda ma skomplikowany sterownik (czytałem w jakiejś gazetce) więc do Hondy nie powinno być drożej. Ogólnie słyszałem max 1500zł.
Ważna rzecz - są dwie opcje usunięcia filtra:
1. Emulator oszukujący czujniki
2. Zmiana oprogramowania w sterowniku silnika
Polecam drugą opcję z prostej przyczyny - przy emulatorze czujniki muszą być sprawne. Mi padł czujnik różnicy ciśnień filtra (bada stopień "zapchania") i w ASO zaśpiewali 2600zł!! Po drugie przy emulatorze nadal działa procedura wypalania filtra (mimo, że go nie ma) więc pozostaje problem rozrzedzonego oleju (+ wzrost spalania).
Przejechałem jak narazie jakieś 2000km i jest święty spokój. Co do wykrywalności na przeglądzie to czytałem w Auto Świecie chyba, że w PL normy zadymienia mają limit dla starych diesli i jak narazie jest to niewykrywalne. Wizualnie wygląda to tak, że jest obudowa filtra, wszystkie czujniki, przy odpalaniu zapala się kontrolka... zero śladów.
  • 0
Moja była Honda - Accord Sport 2001r. http://www.accordklu...p=356594#356594

#162 GrzegorzNMC

GrzegorzNMC
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:UK Glasgow
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX/MOD
  • KM:193
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:18, 11.11.2012

dziś zapchał mi się filtr DPF totalnie wiec szukam gdzie go usunąć ale specjalnie do polski nie będę jechał

http://fap-dpf.pl/us...-dpf-mazda.html

ktoś kojarzy jakiegoś mechanika w Szkocji?
  • 0

była: Honda Accord 1.8 Sport V-TEC
jest: Honda Accord 2.2 EX I-DTEC 2008r.
moja Hania ---->http://www.accordklu...nowe-foty-str5/


#163 darek85

darek85
  • Forumowicz
  • 133 postów
  • Skąd:Mansfield
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CR-V
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:suv
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:51, 11.11.2012

Tak na szybkiego znalazłem

http://www.ebay.co.u...D-/380335389669

http://www.denzil-en...PF-removal.html

Poszukaj może na google coś znajdziesz
  • 0

#164 GrzegorzNMC

GrzegorzNMC
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:UK Glasgow
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX/MOD
  • KM:193
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:24, 12.11.2012

dzieki wielkie teraz chociaż wiem jak i gdzie szukac nawet na to nie wpadlem :-/ :k
  • 0

była: Honda Accord 1.8 Sport V-TEC
jest: Honda Accord 2.2 EX I-DTEC 2008r.
moja Hania ---->http://www.accordklu...nowe-foty-str5/


#165 zioloo

zioloo
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Manchester/Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:(0Ll Ll0)
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:11, 12.11.2012

dzieki wielkie teraz chociaż wiem jak i gdzie szukac nawet na to nie wpadlem :-/ :k

daj znać jak byś przerobił temat
tez mam taki problem ale jak na razie zrobiłem jeszcze regeneracje ,
no ale to już drugi raz i ten temat mnie nie ominie
pozdro
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq