XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
2.2 I-DTEC, pytanie do posiadaczy lub będących w temacie!
#151 Guest_Merloni_*
Napisano 13:00, 11.08.2011
#152
Napisano 16:00, 11.08.2011
Godny polecenia chip tunung accorda 2,2 iCDTI w Warszawie. Ktos podpowiedział mi kreator mocy? Pomóźcie!
Zgooglaj sobie: Masters + tuning
Ten człowiek to legenda i wie co robi.
#153 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:24, 02.01.2012
Widze, ze juz od jakiegoś czasu wątek nieaktywny, ale mam nadzieję, że ktoś jeszcze zajrzy...
W pazdzierniku kupilem używanego Accorda 2.2. Mial nalatane 77tyskm jak go bralem. Historia udokumentowana, auto od nowosci serwisowane w jedym ASO, wyglada na to, ze wiekszosc eksploatacji odbywala sie w trasie. Ja tym czasem od listopada eksploatuje auto praktycznie tylko w miescie (srednie predkosci ok. 30km/h). Momentów aktywnego dopalania nie zauwazylem jeszcze, ale co ok. 800km zapala mi sie kontrolka informująca - zgodnie zresztą z tym co piszą w instrukcji - o konieczności regeneracji filtra DPF. Poprzednim razem wybralem sie poza miasto. Jak w instrukcji stoi - jechałem z predkoscia >60km/h na 4 biegu (obroty ciut powyzej 2krpm). Niemalze z zegarkiem w reku po 15 minutach (znow zgodnie z instrukcją) kontrolka zgasła. Czyli mój przypadek wydaje się "książkowy" - DPF najpierw grzecznie prosi o "wypalenie" i nie straszy koniecznością wizyt w serwisie.
Dzisiaj znowu - po 800km - mój DPF domaga się wycieczki poza miasto. I ciekawi mnie jedna rzecz - ile tak na prawde mam czasu zanim go zapcham tak, ze wysle mnie do serwisu?? W serwisie nie chcą nic podpowiedzieć. Tłumaczą, że producent nie przewidział ile czasu ma upłynąć, że każdy przypadek jest inny, że zależy od stylu jazdy itp.
Czy komuś z Was "udało się" nie posłuchać pierwszego ostrzeżenia i zapchać filtr?? Ile czasu / kilometrów minęło??
#154
Napisano 16:33, 02.01.2012
dopalając go tak jak książka pisze, przedłużasz za to jego życie
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#155
Napisano 22:33, 11.04.2012
Podobnie jak u kolegi skasprz tylko przy przebiegu 65tys. Accord mnie grzecznie poprosił o wypalenie filtra DPF której dokonałem na 4 biegu przy prędkości 78km/h (troszkę ponad 2000rpm) oczywiście na tempomacie przez jakieś 20 min jazdy i zgasła (po upływie 15min już zaczynałem się martwić ze nie zgaśnie ) z tego wynika, że są accordy w których działa to poprawnie a jak się całkiem zapcha trzeba będzie się tego ekologicznego cudu techniki pozbyć.
#156 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:22, 20.05.2012
#157 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:49, 21.05.2012
[ Dodano: 2012-05-22, 00:51 ]
Koledzy procedura wypalania w Acc i nie tylko bo i w civicu cr-v, itp działa ale muszą być warunki. po za tymi o których wszyscy piszecie czyli obroty i czas jest jeszcze jeden istotny czynnik, który jak nie będzie spełniony procedura nie pójdzie, a mianowicie chodzi o poziom oleju w silniku. Jak zapewne nie jeden z was zauważył w tych silnikach przybywa anie ubywa oleju. Jest to związane z tym że na jeden cykl pracy w suwie zapłonu paliwo jest wtryskiwane kilka razy. jest wtrysk przedwstępny, wstępny, zasadniczy, dopalający oraz ten który powoduje przybywanie oleju w silniku wtrysk dla filtra w celu podniesienia temperatury owego wynalazku. Ten ostatni wtrysk występuje tylko podczas procedury wypalania. Dlatego też lejemy olej do silników z filtrem cząsteczek stałych. Bo jest nisko-popiołowy oraz miesza się z paliwem i nie traci właściwości. Jak by co ja u siebie w Falenicy posiadam oryginalny tester i wypalam flirty. Nie trzeba jechać do ASO!
[ Dodano: 2012-05-22, 00:51 ]
Koledzy procedura wypalania w Acc i nie tylko bo i w civicu cr-v, itp działa ale muszą być warunki. po za tymi o których wszyscy piszecie czyli obroty i czas jest jeszcze jeden istotny czynnik, który jak nie będzie spełniony procedura nie pójdzie, a mianowicie chodzi o poziom oleju w silniku. Jak zapewne nie jeden z was zauważył w tych silnikach przybywa anie ubywa oleju. Jest to związane z tym że na jeden cykl pracy w suwie zapłonu paliwo jest wtryskiwane kilka razy. jest wtrysk przedwstępny, wstępny, zasadniczy, dopalający oraz ten który powoduje przybywanie oleju w silniku wtrysk dla filtra w celu podniesienia temperatury owego wynalazku. Ten ostatni wtrysk występuje tylko podczas procedury wypalania. Dlatego też lejemy olej do silników z filtrem cząsteczek stałych. Bo jest nisko-popiołowy oraz miesza się z paliwem i nie traci właściwości. Jak by co ja u siebie w Falenicy posiadam oryginalny tester i wypalam flirty. Nie trzeba jechać do ASO!
[ Dodano: 2012-05-22, 00:52 ]
Koledzy procedura wypalania w Acc i nie tylko bo i w civicu cr-v, itp działa ale muszą być warunki. po za tymi o których wszyscy piszecie czyli obroty i czas jest jeszcze jeden istotny czynnik, który jak nie będzie spełniony procedura nie pójdzie, a mianowicie chodzi o poziom oleju w silniku. Jak zapewne nie jeden z was zauważył w tych silnikach przybywa anie ubywa oleju. Jest to związane z tym że na jeden cykl pracy w suwie zapłonu paliwo jest wtryskiwane kilka razy. jest wtrysk przedwstępny, wstępny, zasadniczy, dopalający oraz ten który powoduje przybywanie oleju w silniku wtrysk dla filtra w celu podniesienia temperatury owego wynalazku. Ten ostatni wtrysk występuje tylko podczas procedury wypalania. Dlatego też lejemy olej do silników z filtrem cząsteczek stałych. Bo jest nisko-popiołowy oraz miesza się z paliwem i nie traci właściwości. Jak by co ja u siebie w Falenicy posiadam oryginalny tester i wypalam flirty. Nie trzeba jechać do ASO!
#159
Napisano 11:22, 18.10.2012
Rozumiem że po usunięciu pozostaje jedynie radość z jazdy
Będzie - Honda Accord VIII
#160
Napisano 19:05, 18.10.2012
Kupilem Acco 2009 rok temu w salonie i mial 70.000km. Przy 80.000 serwis i sie okazalo, ze auto jest na liscie aut przywolanych do akcji serwisowych (zmiana softu w silniku bo cos tam...). Po serwisie jakis 1tys km i wypalanie DPF zgodnie z ksiazka i zgaslo. Potem co jakies 1300-1500km jeszcze 3-4 razy sie wypalal i cisza. Ostatnie wypalanie przy 92.500 a teraz mam 120.500km. Jezdze glownie do pracy 40km i stop, wracam do domu i stop, raz na miesiac trasa 2000km i troszke po miescie na zakupy i tak w kolko. Odpukac do tej pory zero problemow z DPF-em. Auto serwisuje w ASO caly czas chociaz po ostatnim "duzym" serwisie przy 120tys mowie STOP i bede serwisowal poza ASO bo kosztuje to troche duzo.
Ostatnio zastanawiam sie nad chiptuningiem ale nie wiem jak to bedzie z tym DPF-em a usunac go nie moge bo podejrzewam, ze spaliny beda przekraczaly norme i auto nie przejdzie przegladu (w Danii, gdzie mieszkam dosc rygorystycznie robi sie przeglady aut). Moze ktos z Was wie jaki to moze miec wplyw na DPF i czy to bezpieczne dla auta?
Pozdrawiam
#161
Napisano 20:17, 18.10.2012
Ważna rzecz - są dwie opcje usunięcia filtra:
1. Emulator oszukujący czujniki
2. Zmiana oprogramowania w sterowniku silnika
Polecam drugą opcję z prostej przyczyny - przy emulatorze czujniki muszą być sprawne. Mi padł czujnik różnicy ciśnień filtra (bada stopień "zapchania") i w ASO zaśpiewali 2600zł Po drugie przy emulatorze nadal działa procedura wypalania filtra (mimo, że go nie ma) więc pozostaje problem rozrzedzonego oleju (+ wzrost spalania).
Przejechałem jak narazie jakieś 2000km i jest święty spokój. Co do wykrywalności na przeglądzie to czytałem w Auto Świecie chyba, że w PL normy zadymienia mają limit dla starych diesli i jak narazie jest to niewykrywalne. Wizualnie wygląda to tak, że jest obudowa filtra, wszystkie czujniki, przy odpalaniu zapala się kontrolka... zero śladów.
#162
Napisano 19:18, 11.11.2012
http://fap-dpf.pl/us...-dpf-mazda.html
ktoś kojarzy jakiegoś mechanika w Szkocji?
była: Honda Accord 1.8 Sport V-TEC
jest: Honda Accord 2.2 EX I-DTEC 2008r.
moja Hania ---->http://www.accordklu...nowe-foty-str5/
#163
Napisano 19:51, 11.11.2012
http://www.ebay.co.u...D-/380335389669
http://www.denzil-en...PF-removal.html
Poszukaj może na google coś znajdziesz
#164
Napisano 20:24, 12.11.2012
była: Honda Accord 1.8 Sport V-TEC
jest: Honda Accord 2.2 EX I-DTEC 2008r.
moja Hania ---->http://www.accordklu...nowe-foty-str5/
#165
Napisano 21:11, 12.11.2012
daj znać jak byś przerobił tematdzieki wielkie teraz chociaż wiem jak i gdzie szukac nawet na to nie wpadlem :-/
tez mam taki problem ale jak na razie zrobiłem jeszcze regeneracje ,
no ale to już drugi raz i ten temat mnie nie ominie
pozdro
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych