Skocz do zawartości

Sponsorzy VI Ogólnopolskiego Zlotu HAKP

Zdjęcie

2.2 I-DTEC, pytanie do posiadaczy lub będących w temacie!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
189 odpowiedzi w tym temacie

#181 Bollinger

Bollinger
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Neverland
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:54, 28.04.2013

Cześć.

Nie pisałem strasznie długo, ale jestem założycielem tego wątku. Powiem jak się sprawa ma u mnie. Accord cały czas boryka się z problemami dpfowymi. Spokój był kiedyś przez około 20K km, ale potem, do teraz co chwila jest zapchany, tryb awaryjny, aso i wypalanie. Przez ostatnie pół roku z 5 razy był na wypalaniu. Jeździ si,ę ostrożnie, poza miastem tez by go przepalić, wiem jak to robić. Nic to nie daje- badziewie.

I teraz. Opcji jest kilka. Pierwsza, to jeżdżenie wypalać do aso jak się zapcha. Druga, to tzw good will, czyli dobra wola Honda Poland. Pismo ma być w trakcie pisania, kierownik serwisu w moim aso dostał polecenie by wystosować pismo do Honda Poland w sprawie dobrej woli i wymiany filtra. Zobaczymy co odpowiedzą i w jakim procencie pokryją wymianę na nowy (ewentualna wymianę). Opcja trzecia, to usunięcie filtra dpf. W aso chcą za to 1800 zł, ale powiedział, że nie będzie tempomatu. Niby nie jest potrzebny, ale dlaczego kurna ma nie być.


Podsumowując dpf w accordzie, przynajmniej moim, to totalny niewypał, który przysporzył mi wielu problemów, kłopotów i nerwów. Potrafi w najmniej korzystnej sytuacji zaatakować i doprowadzić do frustracji. W życiu już nie chcę widzieć diesla z dpf. Gdybym cofnął się w czasie, na pewno wybrałbym benzynowy silnik.

Macie jakieś inne, lepsze opcje, to słucham.

P.S. i jeszcze jedno. U mnie NIGDY! nie było sytuacji, żeby pojawiła się kontrolka ostrzegawcza, informująca o tym, iż należy wypalić dpf, bo się zapcha. U mnie ZAWSZE! wyskakiwała od razu kontrolka z wykrzyknikiem, która powodowała przejście samochodu w tryb awaryjny i było po ptokach... To tez uważam za wadę fabryczną, zgłaszałem to w aso wiele razy, ale oni pieprzyli od rzeczy. Powinna być obowiązkowo kontrolka, która mnie poinformuje, że dpf się zapełnia i wtedy mam jechać na trasę i go wypalić, a mnie od razu atakowała kontrolka z wykrzyknikiem. Ja sam tylko posiłkowałem się spoglądaniem na chwilowe spalanie, i gdy zobaczyłem, że po odjęciu gazu na biegu kreski nie spadały do zera, wiedziałem, iż procedura wypalania została wszczęta i wtedy jechałem go na trasę przepalać. Wystarczało około 10 km na obrotach circa 2500 rmp i stała prędkość. Podczas tego spalanie było nienaturalnie wysokie, potem wszystko wracało do normy.

#182 Mariopl1

Mariopl1
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Piotrków Tryb.
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:25, 29.04.2013

Ja już mam problem z głowy.
Usunąłem DPF i wszystko działa, (tempomat też działa) bez żadnych problemów.

Poszukaj odpowiedniego warsztatu i usuń DPF.

Ja po usunięciu filtra zrobiłem już ok 15 tys. km i jest ok.

Usuwaj DPF i miej problem z głowy
pozdrawiam

#183 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 673 postów
  • Skąd:CK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:20, 29.04.2013

Ewidentnie cos musisz miec nie tak z DPF lub softem ktory tym steruje. Pozatym mowisz ze non stop go wypalasz w ASO to pewnie juz nadaje sie do wymiany. Kilka razy mozna tak go wypalic a potem zostaje wymiana. Poszukaj dobrego warsztatu i usun go bo bedziesz mial non stop nerwy z tego powodu ;)

No w Hondzie DPF jest jakis nie dopracowany bo w VW BMW czy innych markach jakos ludzie jezdza i jak uzytkuja auto zgodnie z zaleceniami to problemow nie ma. Heh ja juz nie kupie nowego Accorda w dieslu, nie dosc ze sprzeglo sie slizga i przez 2 generacje auta nie moga tego wyeliminowac to jeszcze DPF sie zatyka non stop.
Honda Accord
Honda CBR 600 RR

#184 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1,567 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:56, 29.04.2013

No w Hondzie DPF jest jakis nie dopracowany

hmm. az tak duzo osob sie na niego nie skarzy, przynajmniej takie moje wrazenie. W wyzej opisanym przypadku ewidentnie cos jest nie tak, i po mojemu najsensowniejszym rozwiazaniem jest sie dpf pozbyc, chyba ze honda da jakas dobra oferte na wymiane. pozdr
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#185 zioloo

zioloo
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Manchester/Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:(0Ll Ll0)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:35, 29.04.2013

DPF sam w sobie nie jest zly , problem moze byc z czujnikami i jego softem , u mnie dpf zapalal sie jak mu dalem po garach - prawdopodobnie czujnik cisnienia dzialal i dupa blada, trudno za droga zabawka zeby kombinowac co w niej jest zle , 3 razy i nie wytrzymalem - usuniety
test HDS-em Manchester

#186 Bollinger

Bollinger
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:Neverland
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:13, 23.05.2013

Panowie, chyba trzeba przejść do konkretów, bo Honda zaproponowała tylko 40% pokrycia kosztów nowego DPFa. Po mojej stronie byłoby 60% kosztów + robocizna, więc zapewne koło 2200-2500 zł. Powiedzcie mi proszę, gdzie w małopolsce, jak najbliżej Nowego Sącza lub okolic robią dobrze usuwanie DPF i ZNAJĄ SIĘ na tym? W ASO wciskali mi, że nie będzie tempomatu, etc po usunięciu. Jak już pisałem- nie potrzeba mi tempomatu, ale dlaczego ma nie być? Zależy mi na tym, żeby auto po zabiegu było BEZAWARYJNE i BEZOBSŁUGOWE. Według waszej opinii taki zabieg to spora ingerencja w samochód? Jest to bezpieczne?

Chyba będę zdecydowany.

Czekam na wasze podpowiedzi odnośnie polecanych zakładów, które znają się na rzeczy i robił już takie Hondy Accord 2.2. I-DTEC.

#187 skiru

skiru
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:świebodzice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXECUTIVE
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:JHMCU218603
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:13, 28.01.2014

Witam, panowie a w okolicy wroclawia ktos konkretny zajmuje sie dpfem tez mam ten problem?


skiru

#188 skiru

skiru
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:świebodzice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXECUTIVE
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:JHMCU218603
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:52, 29.01.2014

Bylem, serwis skasowal mnie za wypalenie 300 :depresja:  ale wiem gdzie zrobie to za 150 :zoltek:  nastepnym razem, a wymiana calego dpfa 1200 i zglowy :gitara:


skiru

#189 Lukasz

Lukasz
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Norwegia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Ex
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:cu3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:34, 26.03.2014

Cześć.

Nie pisałem strasznie długo, ale jestem założycielem tego wątku. Powiem jak się sprawa ma u mnie. Accord cały czas boryka się z problemami dpfowymi. Spokój był kiedyś przez około 20K km, ale potem, do teraz co chwila jest zapchany, tryb awaryjny, aso i wypalanie. Przez ostatnie pół roku z 5 razy był na wypalaniu. Jeździ si,ę ostrożnie, poza miastem tez by go przepalić, wiem jak to robić. Nic to nie daje- badziewie.

I teraz. Opcji jest kilka. Pierwsza, to jeżdżenie wypalać do aso jak się zapcha. Druga, to tzw good will, czyli dobra wola Honda Poland. Pismo ma być w trakcie pisania, kierownik serwisu w moim aso dostał polecenie by wystosować pismo do Honda Poland w sprawie dobrej woli i wymiany filtra. Zobaczymy co odpowiedzą i w jakim procencie pokryją wymianę na nowy (ewentualna wymianę). Opcja trzecia, to usunięcie filtra dpf. W aso chcą za to 1800 zł, ale powiedział, że nie będzie tempomatu. Niby nie jest potrzebny, ale dlaczego kurna ma nie być.


Podsumowując dpf w accordzie, przynajmniej moim, to totalny niewypał, który przysporzył mi wielu problemów, kłopotów i nerwów. Potrafi w najmniej korzystnej sytuacji zaatakować i doprowadzić do frustracji. W życiu już nie chcę widzieć diesla z dpf. Gdybym cofnął się w czasie, na pewno wybrałbym benzynowy silnik.

Macie jakieś inne, lepsze opcje, to słucham.

P.S. i jeszcze jedno. U mnie NIGDY! nie było sytuacji, żeby pojawiła się kontrolka ostrzegawcza, informująca o tym, iż należy wypalić dpf, bo się zapcha. U mnie ZAWSZE! wyskakiwała od razu kontrolka z wykrzyknikiem, która powodowała przejście samochodu w tryb awaryjny i było po ptokach... To tez uważam za wadę fabryczną, zgłaszałem to w aso wiele razy, ale oni pieprzyli od rzeczy. Powinna być obowiązkowo kontrolka, która mnie poinformuje, że dpf się zapełnia i wtedy mam jechać na trasę i go wypalić, a mnie od razu atakowała kontrolka z wykrzyknikiem. Ja sam tylko posiłkowałem się spoglądaniem na chwilowe spalanie, i gdy zobaczyłem, że po odjęciu gazu na biegu kreski nie spadały do zera, wiedziałem, iż procedura wypalania została wszczęta i wtedy jechałem go na trasę przepalać. Wystarczało około 10 km na obrotach circa 2500 rmp i stała prędkość. Podczas tego spalanie było nienaturalnie wysokie, potem wszystko wracało do normy.

Hejka... mam dokladnie taki sam problem jak Ty !!! tylko, ze jeszcze lepszym psikusem jest to iz mi wymienili w ramach gwarancji na nowy dpf i dalej i tak to samo. Umowilem sie teraz na usuniecie tego ustrojstwa w Wawie - Kreator mocy.
Ty sobie jakos poradziles z tym problemem ?  


Tak ogolnie to chcialem sie poradzic czy ktos zna jakies opinie o Kreatorze mocy ? poniewaz za duzo to nie moge znalezc ?
Filtr mialem wymieniany chyba z 1,5 msc temu na nowy w Serwisie Hondy.

Niby gwarancja na rok jest, ale w ciagu tego czasu zapchal mi sie juz 2 razy, bez mozliwosci wypalenia go. Od razu kontrolka z wykrzyknikiem.
Dodam iz jestem w Norwegii, drogi krete i ciagle górki, codziennie do pracy jezdze 30km, ale nawet tam nie mam gdzie przepalac.

Mam dosc jezdzenia do serwisu, gdzie i tak mi tylko ponownie wypalaja... Pytam sie czy sprawdzili wszystko (czujnik, moze egr itp...) a oni ze "komputer nic nie pokazuje"
Wczesniej zastanawialem sie nad TuneForce w Poznaniu, ale mnie zlali i nie odpisali, ani nie oddzwonili. Umowilem sie wiec w Kreatorze mocy. Jestem ze Swinoujscia wiec i tak musze jechac.

Tylko czy znacie jakies opinie ?? 


Lukasz

#190 eddiet

eddiet
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:27, 06.04.2014

Hejka... mam dokladnie taki sam problem jak Ty !!! tylko, ze jeszcze lepszym psikusem jest to iz mi wymienili w ramach gwarancji na nowy dpf i dalej i tak to samo. Umowilem sie teraz na usuniecie tego ustrojstwa w Wawie - Kreator mocy.
Ty sobie jakos poradziles z tym problemem ?  


Tak ogolnie to chcialem sie poradzic czy ktos zna jakies opinie o Kreatorze mocy ? poniewaz za duzo to nie moge znalezc ?
Filtr mialem wymieniany chyba z 1,5 msc temu na nowy w Serwisie Hondy.

Niby gwarancja na rok jest, ale w ciagu tego czasu zapchal mi sie juz 2 razy, bez mozliwosci wypalenia go. Od razu kontrolka z wykrzyknikiem.
Dodam iz jestem w Norwegii, drogi krete i ciagle górki, codziennie do pracy jezdze 30km, ale nawet tam nie mam gdzie przepalac.

Mam dosc jezdzenia do serwisu, gdzie i tak mi tylko ponownie wypalaja... Pytam sie czy sprawdzili wszystko (czujnik, moze egr itp...) a oni ze "komputer nic nie pokazuje"
Wczesniej zastanawialem sie nad TuneForce w Poznaniu, ale mnie zlali i nie odpisali, ani nie oddzwonili. Umowilem sie wiec w Kreatorze mocy. Jestem ze Swinoujscia wiec i tak musze jechac.

Tylko czy znacie jakies opinie ??

Hej,

 

Kupiłem kilka miesięcy temu accord - z faktur od poprzedniego właściciela wiem że DPF był usunięty w kreator mocy na początu 2013. Mogę potwierdzić że NIE działa tempomat i wskaźniki zmiany biegów. Poza tym już około 15tys zrobione i jest ok.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq