Też mnie to dziwi bo jak cyfrowy pokazuje średnie 0.5 to teoretycznie oscylacje są pomiędzy 0 a 1 V. A analog pokazuje inne wartości napięcia, no chyba że mi się skala na analogowym spierniczyła i nie przestawia dobrze zakresów. Zakresy jakie ma ten miernik n V są to 1,5 ; 6 ; 15 ; 30 ; 60 ; 150 ; 300 ; 600.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 13:49, 27.05.2015
#32
Napisano 13:55, 27.05.2015
Nie mozesz jak człowiek wyjąc wtyczki, pojeździć 100km i sprawdzić czy spalanie się zmieniło?
#33
Napisano 14:09, 27.05.2015
Jeśli kolega ma podłączoną instalacje gazową do sondy to można podejżeć sondę na programier do LPG.
#34
Napisano 17:03, 27.05.2015
Sonda pod LPG nie jest podłączona wiec odpięcie jej i jazda bez nie da żadnego efektu na LPG bo LPG ma na stałe mapy ustawiane w takich instalacjach.
A spalić Pb za jakieś 50 zł żeby sprawdzić różnicę w spalaniu przy koszcie używanej sprawnej sondy 50 zł. Nie ma raczej większego sensu.
Raczej szukam rozwiązania "postojowego" gdyż nie ma elementu w aucie którego działanie nie da się sprawdzić na postoju.
A sonda jest specyficznym cholerstwem w swoim działaniu tyle że nie mogę dopaść w necie konkretnego info gdzie się wpiąć żeby ją sprawdzić czy działa prawidłowo
#35
Napisano 17:06, 27.05.2015
#37
Napisano 17:16, 27.05.2015
#38
Napisano 17:52, 27.05.2015
W stagu 4 plus nie trzeba podłączać sondy. Wszystko zależy od konfiguracji. Tak samo jak w sagu 300. Fakt można ją rozłączyć od ECU i z ecu wyprowadzić do sterownika i ze sterownika do sondy ale nie trzeba. W przypadku braku podłączenia sondy w programie ustawiasz ze sonda nie podłączona i konfigurujesz na sztywno.
#39
Napisano 17:56, 27.05.2015
#41
Napisano 18:11, 27.05.2015
Tak tylko sonda daje Ci wtedy pogląd na mieszankę podczas strojenia a później już wpływa tylko wtedy gdy padnie. Ale jeśli będzie nie podłączona później zmiana w dawce będzie tylko na Pb a na gazie nie powinno być zmian. Natomiast jak ta sonda niepoprawnie działała przy strojeniu to też na gazie może być złe ustawienie tak jak to może być w moim przypadku.
A nie do końca podważa to sens instalacji bo przecież po konfiguracji gaz w tej instalacji działa taka samo z sondą jak i bez, pod warunkiem że jest dobrze skonfigurowany :p
#42
Napisano 18:17, 27.05.2015
pod warunkiem że jest dobrze skonfigurowany :p
Raczej dopóki jest dobrze skonfigurowany:P Racja, jeśli wystroisz sobie instalację na czuja pomijając wszystkie czujniki, to też wpływu nie będzie miało czy działają czy nie:)
Zrobił się mały offtopik, który raczej nie pomoże Ci w rozwiązaniu problemu:)
Pozdrawiam
#43
Napisano 18:18, 27.05.2015
A jak sonda przy strojeniu jest walnieta to od razu to widać, i wtedy się ją wymienia....
Ale to nie temat o sensie stosowania sondy... Wkluj się w kable sygnałowe i zobacz co pokaze....
Jaka skalę masz ustawiona na mierniku cyfrowym na filmie?
#44
Napisano 18:29, 27.05.2015
Na filmiku jest skala na 1,5V ustawiona. Mogę podrzucić filmik dłuższy gdzie skala na początku była większa i przestawiałem ją aż do 1,5V jeśli to w czymś pomoże.
#45
Napisano 18:31, 27.05.2015
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, spalanie
V
Mechanik →
Silniki →
Schemat instalacji elektrycznej do Accord VNapisany przez Monster96 , 03 lut 2024 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ wydechowy →
Wydech Accord V CC7Napisany przez RestomodAccord , 12 wrz 2023 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
dziwne odgłosy F22B5Napisany przez Rzymeg , 04 sie 2023 V, f22b5, accord, panewki |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
Wałek rozrządu do F22Z2 - z czego pasuje?Napisany przez Dave8888 , 25 lip 2023 V, wałek rozrządu, f22z2, f20b6 i 1 więcej |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ elektryczny →
Accord V Aerodeck - dolozenie centralki zamka centralnego na pilotNapisany przez gti69 , 19 lip 2023 V, centralny zamek pilot |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych