Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Klamka zewnętrzna lewy przód

VI klamka zewnętrzna lewy przód

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

#1 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:43, 12.05.2015

Cześć

 

Pozwólcie, że przeniosę swój problem z innego tematu/posta:

http://www.accordklubpolska.pl/index.php?/topic/39635-moja-acco-piękna-perła-by-palo/?p=646568 

Nie znalazłem nigdzie podobnego rozwiązania, które chciałbym wprowadzić, ale nie mam bardzo możliwości i czasu szybkiego zdementowania przedniej klamki. Pomyślałem, że skoro ciężko dokupić oryginał, to może kupię angola za te 40zł i przełożę tą część klamki, za którą się ciągnie przy otwarciu drzwi.

I tu moje pytanie: Czy ten metalowy "wałeczek", który znajduje się w środku jest demontowalny? Posłużę się zdjęciem z aukcji, aby dokładnie wskazać o co mi chodzi:

1.jpg

 

Jeśli ktoś z was ma którąś przednią klamkę, to mógłby na nią zerknąć i zobaczyć, czy da się to wykręcić? Bo jeśli tak, to kupuje angola i przekładam samą dźwigni.


  • 0

#2 base13

base13
  • Forumowicz
  • 148 postów
  • Skąd:toruń
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:116
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:12, 13.05.2015

Ten waleczek jest do wyciagniecia, tylko scisnij ten plastik co go tam trzyma np szczypcami
  • 0

#3 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:55, 14.05.2015

Ten waleczek jest do wyciagniecia, tylko scisnij ten plastik co go tam trzyma np szczypcami

 

A to robiłeś to już kiedyś? Bez problemu to schodzi? Delikatnie pewnie trzeba to robić, bo plastik na jest jakiś specjalnie wytrzymały..


  • 0

#4 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:51, 14.05.2015

Wczoraj miałem chwilkę, więc dostałem się do klamki rozbierając boczek, ale spotkała mnie "stopka" i klamki ostatecznie nie wyjąłem. Widoczna blaszka, przy klamce, to już poprzednia robota.

Zdjąłem boczek, zdjąłem to cięgienko już z samej klamki, ale nie mogę zdjąć/wypiąć tego grubszego druta, który wchodzi właśnie w ten wałeczek, przez co nijak nie mogę od zewnętrznej strony drzwi wyjąć całej klamki, ponieważ właśnie ten drut mnie ogranicza. Kolejną przeszkodą, jest dziwna śrubka (chyba że to jakiś  nit)

na filmiku kolejno:

-   0:05 - 0:12  - ten wałeczek z wkręconym w niego drutem

-   0:14 - 0:23  - wyżej opisana śrubka czy tam nit

 


  • 0

#5 base13

base13
  • Forumowicz
  • 148 postów
  • Skąd:toruń
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:116
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:20, 14.05.2015

Bawiłem się klamkami.

Ta dziwna śrubka to nit.Chcesz wydostać klamkę zewnętrzna z tym wałeczkiem ?

Klamkę masz już odkręconą więc ją złap tak jakbyś chciał drzwi otwierać i powinna lekko wyjść( może być potrzebny lekki nacisk "ruch klamki w kształcie łuku"), będzie dojście do tego wałeczka. Możesz go szczypcami ścisnąć lub cała klamką obracać i odkręcać ale uważaj wtedy na lakier bo można łatwo porysować.


  • 0

#6 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:28, 14.05.2015

Ale co jak szczypcami ścisnę sam ten wałeczek?



Wysłane z Lumia 920
P.S.
Jak ja próbuje wyjąć, to (patrząc na nią od przodu), to lewa jej syrona mi cała wychodzi, a prawa blokuje mi się o tą blaszkę.



Wysłane z Lumia 920

Skoro bawiłeś sie klamkami, to wiesz czy jeśli kupilbem klamkę od anglika, to wystarczy ze przełoże tylko tą część, za którą się ciągnie?
Sorki za słownictwo nie fachowe, ale nie wiem jak inaczej to nazwać.



Wysłane z Lumia 920
  • 0

#7 base13

base13
  • Forumowicz
  • 148 postów
  • Skąd:toruń
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:116
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:34, 14.05.2015

Odkręć zamek na szczycie drzwi. będziesz miał luz, bo ten pręt cięgno opiera się na zamku.

Wałeczek to jest z metalu wiec nie sądzę że go ściśniesz.

Ten biały plastik to coś w rodzaju zabezpieczenia by nie wysuwał się. A tu go ściskasz i wciskasz razem z tym wałeczkiem i ładnie wyskoczy.

Ten plasik nie złamie się jak jest ciepło, 


  • 0

#8 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:08, 14.05.2015

Tylko że nie mogę wlasnie jakos tej klamki wyjąć, także musialbym go scisnac jeszcze w drzwiach, tylko czym teraz? Bo tam nie mam bardzo jak reka manewrować... :-/



Wysłane z Lumia 920
  • 0

#9 base13

base13
  • Forumowicz
  • 148 postów
  • Skąd:toruń
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:116
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:40, 14.05.2015

wewnątrz drzwi to raczej trudno to zrobić.

Musi dać się wyciągnąć skoro ktoś to tam wsadził, cudów nie ma.

Dwa nity i blacha, klamka była złamana i to jest takie wzmocnienie jak widzę.

 

-odkręć zamek by opadł trochę niżej

-złap za klamkę tak jakbyś chciał otwierać i trzymaj, jednocześnie naciśnij ją ku dołowi

-tak by ta blaszka z nitami minęła karoserie i ciągniesz do siebie

- musi w ten sposób wyjść

-jak tak zrobisz to klamka wyjdzie na zewnątrz i masz dojście do wałeczka i tego plastiku, resztę już znasz


Użytkownik base13 edytował ten post 15:40, 14.05.2015

  • 0

#10 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:41, 14.05.2015

Ok, jutro mam wolne w pracy więc się wezme i dam znać.



Wysłane z Lumia 920
  • 0

#11 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:21, 14.01.2016

Witam (niestety) ponownie.

Przepraszam, że wtedy nie opisałem jak się z tym uporałem, ale jakoś tak zeszło. Na wstępie pragnę poinformować, że udało się wyjąć klamkę sposobem base13. Kupiłem POXIPOL, i wszystko skleiłem. Po wyschnięciu zrobiła się powłoka tak, jakby to było plastikiem zalane. Wyszorowałem papierem ściernym nadmiar kleju, i klameczka ładnie działała, aż do dzisiaj....... Mrozy, ocieplenie i znowu mrozy chyba dały się we znaki i klej ustąpił. W efekcie znowu pękło...   :-(  Kupiłem już nowy poxipol i jutro wieczorem zamierzam wyjąć w garażu klamkę, i ponownie skleić, tu jednak jest problem. Czy ma teraz sens zdzieranie starego kleju i klejenie wszystkiego od nowa? Nowa/używana klamka jest jednak sporym wydatkiem, a doraźnie poprzednia praca dała efekt na niecałe 9 miesięcy. Papierem tego nie zedrę, ale kumpel ma tego typu maszynkę z różnymi końcówkami ściernymi, tylko czy to ma sens. Pomysły? Podpowiedzi?  :-(


Użytkownik Palo edytował ten post 18:21, 14.01.2016

  • 0

#12 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:16, 15.01.2016

Up


Wysłane z Lumia 920
  • 0

#13 base13

base13
  • Forumowicz
  • 148 postów
  • Skąd:toruń
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:116
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:51, 20.01.2016

Używana klamka nie jest jakoś dramatycznie droga. W necie znajdziesz ich trochę na aukcjach, no i poszukaj na szrotach.

Mi osobiście by nie chciało się bawić w klejenie, lepiej kupić używkę.

Używana klamka napewno wytrzyma dłużej niż taka dłubanina i klejenie.


  • 0

#14 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:45, 20.01.2016

Wiem, rozumiem to doskonale. Ale wiesz jaka cenę mi ostatnio facet rzucił na OLXie? 200zł!!  :-/  220zł to mi w ASO w Radomiu facet powiedział za nową. Nie znalazłem nigdzie tańszej niż 180zł. Na szrotach w Radomiu i okolicach - brak. Na allegro czy OLXie - brak w jakiejś rozsądnej cenie... Lewy przód do naszej "szóstki" jest bardzo "chodliwym" towarem i najdroższą ze wszystkich naszych klamek. Inne boczne kupi się i za 40zł - no to są normalne pieniądze. Ale nie 200!!  :-(


  • 0

#15 dadan

dadan
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Gdynia
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:21, 24.01.2016

Wiem, rozumiem to doskonale. Ale wiesz jaka cenę mi ostatnio facet rzucił na OLXie? 200zł!!  :-/  220zł to mi w ASO w Radomiu facet powiedział za nową. Nie znalazłem nigdzie tańszej niż 180zł. Na szrotach w Radomiu i okolicach - brak. Na allegro czy OLXie - brak w jakiejś rozsądnej cenie... Lewy przód do naszej "szóstki" jest bardzo "chodliwym" towarem i najdroższą ze wszystkich naszych klamek. Inne boczne kupi się i za 40zł - no to są normalne pieniądze. Ale nie 200!!   :-(

Kolega w ASO w Radomiu 220 zł? Bo mi w ASO w Gdańsku powiedział 420 zł, wtf?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, klamka zewnętrzna, lewy przód

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq