Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Klamka zewnętrzna lewy przód

VI klamka zewnętrzna lewy przód

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

#46 audikom

audikom
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:1.8
  • Wersja:e-valtek
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:38, 04.02.2019

Może u Chińczyków poszukaj 

Bo te zamienniki to chyba tam miały rodowód,po za tym Chiny Hondą stoją

Co do trwałości nie wypowiem się bo moje mało używane.


  • 0

#47 User32

User32
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:Wroc
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS+
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:18, 05.02.2019

Jest to jakiś trop, jednak okazuje się, że to co oni oferują nijak nie przypomina klamek do wersji EU do 6 gena :(
Na razie zdecydowałem się jeszcze raz kleić i sztukować klamkę na lewy tyl. Ile wytrzyma to wytrzyma, padnie to trudno, na razie muszę iść na kompromisy.
Lewy przód z otworem na zamek kupilem w zamienniku i na w-end będę zakładał o ile zdrowie i pogoda pozwoli
  • 0

#48 MrKonczyn

MrKonczyn
  • Forumowicz
  • 5 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TypeS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:15, 05.02.2019

Tu mam zdjęcia z reanimacji oryginalnej klamki. Miejsca gdzie będą wkręcane śruby warto nawiercić mniejszym wiertełkiem. Klej epoksydowy dałem asekuracyjnie ale wydaje mi się, że i bez niego to wzmocnienie na lata. Ten jasny wkręt który idzie od tej blachy jako zastrzał w działaniu nie przeszkadza, jedynie był mały problem przy wkładaniu bo troszkę się to opierało ale "się popieści to się zmieści "  :)  

 

097de372ec4cf914gen.jpg

4f7b284fead912c4gen.jpg

8f8566c230728a20gen.jpg

d751dd40acf375c2gen.jpg

a7c3cfaf93be768dgen.jpg


  • 0

#49 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 21:35, 05.02.2019

No jest problem z tymi klamkami. Ja tylną naprawiłem w ten sposóbec8088ad61bd6b83635bb5d3d205fa28.jpg97cafa30ba2bca92c6fd8a2b57599a43.jpg
Sprężynę tez najlepiej od razu przełożyć
65c945ea35f36da704c14ff8880af2fc.jpg

Użytkownik vova777 edytował ten post 21:39, 05.02.2019

  • 0

#50 User32

User32
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:Wroc
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS+
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:33, 06.02.2019

Dzięki za tipy, teraz jak jeszcze komuś walnie klamka to nie bezie mógł narzekać, że nie ma fot/nie wie jak.

Ja dorzucę swoje:

IKwhg0n.jpg

 

To lewy przód - nawet tego nie naprawiam. Spróbuję z zamiennikiem.

 

Z kolei lewy tył prezentuje się tak:

 

mFMZ8PM.jpg

Stare, już podrdzewiałe blaszki po naprawach któregoś z moich poprzedników. Widać, że ta klamka nie miała lekko.

 

zwQBsQn.png

Tu już moja robota. Zaznaczyłem miejsca, gdzie klamka jest pęknięta. Na dole zalałem Poxipolem dwuskładnikowym góra wcześniej robiona na poxilinę (w przerwy) i na Poxipol, teraz dużo cyjanopanu, kawałek drewienka do rozparcia obu części, żeby nie miały miejsca na jakiś ruch a i żeby klej miał gdzie wlecieć, na górę kawałek szmatki polanej cyjanopanem. Jak to puści, to dla mnie ta klamka się skończyła, pozostaje szukać używki w dobrym stanie.

 


  • 0

#51 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 12:45, 06.02.2019

Niestety używka ma swoje lata i kto wie ile wytrzyma. Dzień, może tydzień. Trzeba by ją od razu wzmocnić
  • 0

#52 User32

User32
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:Wroc
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS+
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:51, 07.02.2019

A tak z ciekawości spytam: czy ktokolwiek próbował regeneracji klamki za pomocą spawarki do plastiku? Bo jakby się tak teoretycznie nad tym zastanowić, to wydaje się być to wręcz dedykowanym rozwiązaniem.
Koszt takiej maszynki to jakieś 150-200 i w górę pln plus materiał do zgrzewania, co jest porównywalne z kosztem zakupu 1 oem używki w niewiadomej kondycji.

Co Wy o tym myślicie i czy macie jakieś doświadczenia ze spawarkami tego typu?
  • 0

#53 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 22:08, 07.02.2019

Kilka razy używałem tego sprzętu i powiem że szału nie ma. Jakieś tam mocowania lamp czy przy zderzaku coś to jeszcze poklikaj bo tam nie używa się takie siły Ole z klamka raczej się nie uda( osobiście klamki nie klejiłem ) Druga rzecz że nie zawsze jest odpowiedni plastik "elektroda"... chyba że wykorzystac jakąś starą klamkę na materiał klejący, to może by się udało. Aczkolwiek więcej zaufania wzbudza kawał blachy przykreconej do klamki
  • 0

#54 michallski

michallski
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:40, 07.03.2019

Cześć i czołem. A może ktoś podpowiedzieć jak najprościej zdemontować klamkę zewnętrzną z tyłu?
  • 0

#55 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 19:53, 07.03.2019

Panowie odnośnie klei - jedynie klej metakrylowy dwuskladnikowy nadaje się do twardych plastików, ewentualnie cyjanoakrylowy wraz z aktywatorem
Panowie odnośnie klei - jedynie klej metakrylowy dwuskladnikowy nadaje się do twardych plastików, ewentualnie cyjanoakrylowy wraz z aktywatorem
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, klamka zewnętrzna, lewy przód

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq