Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Zestaw naprawczy-regeneracja maglownicy

VI maglownica regeneracja zestaw

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Śmigło

Śmigło
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:20
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg95
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:44, 11.05.2015

Witam

Przeglądając alledrogo trafiłem na zestaw naprawczy do przekładni kierowniczej.

Zwracam się zatem z pytaniem do osób mających wiedzę na temat konstrukji maglownic, czy za pomocą takiego zestawu można samemu zregenerować maglownice? Czy są wymagane do tego jakieś specjalne narzędzia?

 

link: http://allegro.pl/ze...5272987269.html


  • 0

#2 piwkooo

piwkooo
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:SPI
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Samonośne
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:17, 12.05.2015

Witam.

Tym zestawem co najwyżej uszczelnisz magla, a nie zregenerujesz.

Sam czytając tu na forum wątki o maglu zastanawiam się nad tym czy nie robić samemu wg. tego opisu http://accord-russia...ead.php?t=84385 .

Wszystko powinno być dostępne w ASO, niestety cena za części raczej wyniesie tyle co za regenerację w warsztacie!

Ale jakoś nie wierzę, że ta regeneracja w tych warsztatach, to oprócz wymiany uszczelnień i może jeszcze polerowania listwy to coś więcej.

Pozdrawiam


  • 0

#3 Śmigło

Śmigło
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:20
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg95
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:56, 14.05.2015

Bardzo ciekawy tutorial.. zastanawiam sie czy te magle (tutaj przedstawiony jest magiel z acc vii) się czymś różnią.


  • 0

#4 piwkooo

piwkooo
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:SPI
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Samonośne
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:19, 15.05.2015

Bardzo ciekawy tutorial.. zastanawiam sie czy te magle (tutaj przedstawiony jest magiel z acc vii) się czymś różnią.

Nie  różnią się zbytnio te nasze magle, oczywiście musisz sprawdzić swoje nr części na http://japancars.ru/catalogs

Powinno być podobnie, w końcu to magiel jak magiel, jak alternator to alternator, jak pompa to pompa i jak silnik to silnik !

Jak ktoś ma średnie pojęcie o mechanice i trochę samozaparcia to powiedzenie "nie święci garnki lepią" sprawdzi się tu w stu procentach :swiety:

Przynajmniej jak się nie powiedzie naprawa, to nie będziesz zawiedziony co do kompetencji warsztatów przeprowadzających pseudoregenerację !

Ja czekam aż zacznie przeciekać, bo prowadzenie już nie takie, ale narazie nie ma funduszy.

Niestety po przeczytaniu wszyskich postów na temat regeneracji w warsztacie, jestem jeszcze bardziej przekonany co do samodzielnej naprawy.

Pozdrawiam.


Użytkownik piwkooo edytował ten post 06:37, 18.05.2015

  • 0

#5 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 13:05, 13.06.2018

ja rok po regeneracji magla musiałem oddać go na gwarancję, a i tak nie wierzę, że zaraz znowu nie puści i już zacząłem poszukiwania :D znalazłem już uszczelniacze OEM i jak tylko magiel zacznie mnie wnerwiać, to sam go uszczelnię OEM'owymi uszczelniaczami, bo te, które dają w tych warsztatach regenerujących to kant tyłka potłuc :>
https://www.hondapar...s-l4.html?PNC=1
koszt z przesyłką do PL to około 350zł, chyba, że Jarek jakoś taniej by załatwił te uszczelniacze :)
Na eBay'u z dostawą wychodzi 250zł (przed chwilką sprawdzone ;) )


Użytkownik gons edytował ten post 13:12, 13.06.2018

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, maglownica regeneracja zestaw

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq