Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Accord 2007 2.0 Pocenie się pod pokrywa

VII silnik

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 bananowooo

bananowooo
  • Forumowicz
  • 154 postów
  • Skąd:Dziki Wschód
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:28, 11.05.2015

Witam! Zauważyłem czarny i wilgotny osad pod pokrywa zaworów, oleju nie ubywa, jest czym się martwić? Za 10 tys mam regulacje zaworów i się zastanawiam czy do tego czasu ten osad niczemu nie zaszkodzi.
Mam drugie pytanko: gdzie na silniku można znaleźć numery? Pozdrawiam!
  • 0

#2 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 12:33, 11.05.2015

Nic mu się nie stanie jeśli nie leci ciurkiem. Przy okazji w dziale zrób to sam znajdziesz instrukcje przy okazji regulacji zaworów jak uszczelnić pokrywę o ile uszczelka dobra tak żeby nic nie cieklo :) weź szmate i wytrzyj i obserwuj czy się poci i z jaką intensywnością. jaki nr silnik chcesz ? Jego oznaczenie kodowe czy jak ?

Użytkownik skubiszek edytował ten post 12:33, 11.05.2015

  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#3 bananowooo

bananowooo
  • Forumowicz
  • 154 postów
  • Skąd:Dziki Wschód
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:20, 11.05.2015

Np czy nr nadwozia albo jakiś inny nr wybity na silniku... Chodzi o to, że jak auto było u lakiernika to okazało się, że oprócz tego, że dobrze pomalowal to wymienił sobie mój akumulator :/ Skoro tak zrobił to zastanawiam się, czy np innych części nie wymienił, np silnik?? Ludzka uczciwość nie zna granic... Wiec chce się upewnić czy mam swój silnik pod maską. No i tego osadu wcześniej nie zauważyłem, być może nie zwracałem uwagi ale nigdy nie było problemu i zawsze sucho. A przez ten akumulator zacząłem dzisiaj uważnie patrzeć na wszystkie podzespoły i zaniepokoil mnie wspomniany osad.
  • 0

#4 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 15:00, 11.05.2015

Qutwa! Na co on liczył? że niezuważysz innego akumulatora?
  • 0
                       

#5 bananowooo

bananowooo
  • Forumowicz
  • 154 postów
  • Skąd:Dziki Wschód
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:16, 11.05.2015

Teraz mówi, że nie odłączał w ogóle akumulatora... I co mu teraz zrobię, wszystkiego się wyprze, nie mam dowodów na nic :/ Dobra mniejsza już z akumulatorem, kupiłem i zamontowałem przed chwilą nowy, tamten już i tak niebawem kończył swoją żywotność. Byłem w ASO, mówili, że niby nie widać, żeby cokolwiek innego było odkręcane, że niby wszystko jest tak jak powinno, chociaż ja mam pewne obawy i tysiąc myśli w głowie po tej akcji z akumulatorem i się głowię czy inna jednostka nie siedzi pod maską, chociaż nie widzę różnicy w zachowaniu auta oprócz tego osadu pod pokrywą zaworów.

 

Wracając do tematu tego wycieku, załączam zdjęcia jak to wygląda (lewa i prawa strona):

 

http://www.fotosik.p...e816307179.html

 

http://www.fotosik.p...f3e1f4bb00.html

 

A tak przy okazji zapytam, czy ktoś rozpoznaje na tym zdjęciu, że coś jest nie tak? Np od czego jest ten środkowy otworek na dole? Do takiego samego po prawej stronie wchodzi jakiś przewód a tu jest puste... To powinno tak być?

 

http://www.fotosik.p...1e7277793a.html

 

Wybaczcie, ale po tej sytuacji z akumulatorem zacząłem się obawiać o kochaną Hondę, którą zawsze tak wychwalam... :)


  • 0

#6 Lechutek

Lechutek
  • Klubowicz
  • 342 postów
  • Skąd:Legnica
  • Silnik:2,0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:47, 11.05.2015

napisz co to za mechanik i gdzie ma dziuple co by omijać złodzieja z daleka.....żałosny koleś


  • 0

#7 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 19:26, 11.05.2015

dokładnie tak jak Ci mówiłem, masz lekkie przypocenie w miejscu dość newralgicznym, w którym stosuje się jeszcze cienką warstwę sylikonu, niczym się nie przejmuj... .myślę, że nie jest aż takim debilem, żeby Ci silnik zmienić. Poza tym to nie jest takie hop siup. Sprawdź natomiast dla pewności - powinieneś mieć z tego co kojarzę silnik k20z2 


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#8 seiko

seiko
  • Forumowicz
  • 470 postów
  • Skąd:południe
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:46, 11.05.2015

numer silnika  znajdziesz na naklejce która jest na tej ściance gdzie jest koło pasowe wału korbowego.  czyli naklejka jest nad kołem pasowym a trochę poniżej pokrywy zaworów.  jest też numer   "wygrawerowany" w miejscu gdzie jest przykręcony rozrusznik, ale tam ciężki dostęp  aby to dojrzeć.


  • 0

#9 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 08:15, 12.05.2015

Wycieki wyglądajá na stare ale to nic takigo. Teraz jesteś przewrażliwiony.. wiadomo.. ale pewnie to pocenie było wcześniej tylko że nie zwróciłeś uwagi

Wątpie też żeby szarpał się z silnikiem

Użytkownik Wlodar edytował ten post 08:16, 12.05.2015

  • 0
                       

#10 bananowooo

bananowooo
  • Forumowicz
  • 154 postów
  • Skąd:Dziki Wschód
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:30, 12.05.2015

No też mi się tak wydaje, że z silnikiem nic nie majstrował... Chociaż stał u niego samochód tydzień czasu, a mój silnik wydaje się, że dość atrakcyjny jak na ten model bo seria jeszcze VII a wyjechał z salonu 2008, niecałe 150tys przejechane od nowości, co roku regularnie serwisowany i nigdy nie miał żadnych problemów... 

 

No fakt, pewnie teraz jestem przewrażliwiony, bo strasznie dbałem o ten samochód, a tu taka sprawa... Ja pierdziele, no ręce mi opadły z samego faktu, co jak co, ale akumulator?? On był warty z 200zł... Nie rozumiem ludzi i ich bezczelności. Dziwi mnie tylko to, że tych naszych Hond jakoś sporo nie jeździ po ulicach (w przeciwieństwie do VW, Audi i BMW), a te akumulatorki są malutkie no i jeszcze włożył mi o identycznych parametrach tylko innej marki z wydzielającym kwas....

 

A wyciek tak wygląda jak na taki, który jakiś czas temu się zrobił ale widocznie nie zwracałem uwagi tak jak mówicie, bo nigdy nie było żadnych niepokojących objawów. No nic, poczekam jeszcze z 10tys i przy okazji ustawiania zaworów powiem mechanikowi, żeby to ogarnął.


  • 0

#11 bananowooo

bananowooo
  • Forumowicz
  • 154 postów
  • Skąd:Dziki Wschód
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:04, 14.05.2015

Koledzy, jeszcze raz dokładnie zajrzałem pod maskę... Na szczęście nr silnika się zgadza z podanym w książce serwisowej. Jednak niestety po dokładnym przypatrzeniu się, zobaczyłem, że nie jest to zwykłe pocenie się :/ 

 

Spójrzcie na zdjęcie, strzałką wskazałem śrubę, która nie wiem od czego jest i nie wiem dlaczego aż tam jest podobny syf jak przy pokrywie zaworów a dodatkowo jest to wilgotne :/ Kurcze nie wiem jak to się stało tam w taki sposób, dlaczego i skąd w ogóle może się wydobywać to coś? A może to nie jest olej???

 

http://www.fotosik.p...373b3eb306.html


  • 0

#12 antijoe

antijoe
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:18, 03.07.2017

Kolego, trochę odkopuje temat, ale czy możesz podpowiedzieć co to był za wyciek bo mam taki sam?

 

EDIT.

 

Wstawiam zdjęcie jak to u mnie wygląda, podpowiedzcie coś. 

 

206hjqv.jpg


Użytkownik antijoe edytował ten post 13:17, 04.07.2017

  • 0

#13 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:23, 05.07.2017

Filtr vtec do wymiany bo uszczelka nie trzyma a to jest zespolone
  • 0

#14 grzechh

grzechh
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:42, 05.07.2017

Filtr vtc jak już
  • 0

Long May You Ran


#15 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 18:01, 05.07.2017

dokładnie do wymiany uszczelka. zwalić pompę wspomagania napinacz i umyć całość zmywaczem do hebli i po temacie


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq