Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Uszczelka głowicy co robić!?

V uszczelka głowicy wymiana silnika swap

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#16 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 13:08, 24.05.2015

Inna opcja to:
jedziesz na wulkanizację gdzie robią ciężarówki. Tam pneumat i gotowe.
Możliwe że poprzedni mechanik który robił rozrząd na klej skręcił.
  • 0

#17 giez

giez
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Aerodeck CE2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:39, 30.05.2015

jakoś dali radę, uszczelka poszła do planowania i regeneracji zaworów po gazie i chyba wraca do życia w przyszłym tyg, okazało się, że wzięła niecały litr oleju przez 10 tys, myślałem, że nie bierze wcale ale chyba nie jest źle, chociaż w sumie nie wiem czy bierze czy kapało z miski, bo cała w oleju, wymienią też uszczelkę


Użytkownik giez edytował ten post 07:46, 30.05.2015

  • 0

#18 tytoos

tytoos
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:1.8
  • Wersja:chyba S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:18, 30.05.2015

dobra rada - jak dajesz głowicę do zrobienia, to zrób to jak nalezy, czyli docieranie zaworów, sprawdzanie szczelności, ew. wymiany prowadnic, wymiana uszczelniaczy.

Przy okazji jak wcześniej ktoś pisał, skoro rozrząd ściągnięty to na pewno pytanie kiedy był robiony, ale raczej nowy i koniecznie uszczelniacz wału.

Lepiej teraz zapłacić pare PLN więcej, niż ajkby się miało okazać niedługo, zę coś trzeba z tych rzeczy zrobić i dodatkowo za robociznę płacić. :)

 

Wg mine dobrze wybrałeś - robeinie UPG. Pewnie remint cię wyniesie tyle co zrobienie swapa, ale bedizesz miał pewne co masz w aucie i nie zawiedzie niespodziewanie.


  • 0

#19 green87

green87
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:59, 01.06.2015

Jeśli nie wymieniasz pierścieni to nie wymieniaj prowadnic w głowicy, ewentualnie nowe uszczelniacze. Często po zrobieniu kompleksowym głowicy tym bardziej przy takim przebiegu skutkuje większym braniem oleju bo dół słaby a góra uszczelniona.
  • 0

#20 giez

giez
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Aerodeck CE2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:36, 15.06.2015

auto tydzień temu odebrane, trochę roboty było ale żyje i ma się dobrze, przede mną jeszcze wymiana przewodów, kopułki i palca bo sporadyczne szarpanie chyba przez to właśnie jest

 

ogólnie wydałem z częściami 2 tys zł :(

 

robione docieranie zaworów, wymiana uszczelniaczy, planowanie głowicy i w końcu wymiana samej uszczelki, nowy rozrząd z pompą, uszczelniacze zaworowe, regulacja zaworów, wymiana uszczelki miski, oleju z filtrami, cały płyn chłodniczy (g12)

po operacji zalany 10w40 Castrol Magnatec, zobaczymy, mam nadzieję, że nie będzie brał teraz oleju, wcześniej nie brał nic na syntetyku, z racji wieku i przejść zdecydowaliśmy z mechanikiem zalać półsytetyk

 

przy okazji pospawałem osłonę kata bo brzęczała, auto dostało chyba trochę mocy :) jeździ

 

teraz powiedzcie mi, czy warto zakładać instalację lubryfikacji LPG, poprzednia przestała działać


  • 0

#21 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:39, 15.06.2015

:ckm: za magnateca

:ckm: za przejście na półsyntetyk skoro nic nie brało


  • 0

#22 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 21:00, 15.06.2015

Ten Castrol to chyba tylko na "dotarcie" wlałeś. 1000km i zalewasz Motul 5W40. Chcesz w drugie ucho dostać za tą lubryfikację? Zdemontować, zaślepić, wyrzucić, spalić.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, uszczelka głowicy, wymiana silnika, swap

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq