Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Uszczelka głowicy co robić!?

V uszczelka głowicy wymiana silnika swap

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 giez

giez
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Aerodeck CE2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:59, 08.05.2015

witam, wygląda na to, że czekam nie wymiana uszczelki pod głowicą...

macie z tym doświadczenia? czy lepiej od razu kupić inny silnik, auto w gazie... pewnie gniazda też są w słabym stanie, nie wiadomo jak reszta...?

ten gość oferuje coś takiego http://allegro.pl/si...5309229598.html i przekładkę za 800 zł (byłoby 600 ale jest lpg)

 

doradźcie proszę czy jest sens robić remont silnika czy wymienić na ten właśnie silnik... (komplet bez kolektorów)

boję się i jednego i drugiego...


  • 0

#2 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 10:54, 08.05.2015

Jak nie bierze Ci oleju, to na 200% rób uszczelkę i nie panikuj. Daj do fachowca głowicę co zrobi planowanie, pomierzy szczelność zaworów. Możesz uszczelniacze zaworowe wymienić przy okazji.


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#3 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 11:40, 08.05.2015

Zgadzam się z pablo.se jak miałeś w dobrej kondycji silnik to będziesz miał pewniejszą sztukę jak zrobisz obecny. Przy okazji wymienisz sobie olej, płyny będziesz wiedział co i jak ci w słupku gra. A jak kupisz silnik na SWAP to też nie masz pewności w jakim on będzie stanie i czy nie wtopisz kasy w silnik na wykończeniu. 


  • 0

#4 giez

giez
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Aerodeck CE2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:24, 08.05.2015

dzięki, no właśnie oleju nie bierze generalnie czysty ładny silnik...


  • 0

#5 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 18:31, 08.05.2015

Byłoby dobrze żebyś napisał dlaczego „czekam nie wymiana uszczelki pod głowicą”?
Co jest nie tak?

Ile ma twój silnik przejechanych km, co nie jest bez znaczenia ze względu na opłacalność reperacji albo wymiany?


  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#6 giez

giez
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Aerodeck CE2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:19, 09.05.2015

Byłoby dobrze żebyś napisał dlaczego „czekam nie wymiana uszczelki pod głowicą”?
Co jest nie tak?

Ile ma twój silnik przejechanych km, co nie jest bez znaczenia ze względu na opłacalność reperacji albo wymiany?

275 tys

kopci na biało przy mocniejszym dodaniu gazu

płyn z chłodnicy gdzieś znika

szarpie i nierówno chodzi na zimnym przez jakieś 10 sekund po odpaleniu


  • 0

#7 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 19:17, 09.05.2015

Sam jeszcze nie wymieniałem uszczelki pod głowicę ale to sporo roboty i można dużo schrzanić. 275tys km to moim zdaniem dużo.
Jak bym był pewien ze ten silnik z allegro  jest ok., to bym wołał dołożyć i mieć oryginalny bez przeróbek.(jest gwarancja)
 

Uszczelka nie psuje się bez powodu. Przegrzałeś silnik?
 

Sprawdziłeś czy nie masz wycieków płynu do chłodzenia, tzn. czy na pewno padła uszczelka?
Jeśli silnik traci płyn do chłodzenia to powinno to być widać w oleju, np. na korku wlewu oleju znajduje sie normalnie kakaowa, mleczna pianista substancja.
 

Ciężko cos doradzić.  a015.gif


  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#8 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 19:37, 09.05.2015

Oleju nie bierze to ja bym wymienił uszczelkę, głowica do planowania i sprawdzenia szczelności. Poza tym uszczelniacze zaworów bo to nie duży koszt. No i oczywiście rozrząd i przy okazji uszczelniacze na rozrząd. Kupując silnik nie wiesz czy nie będzie żłopał oliwy. Rozrząd tez trzeba zrobić w takim.
Tak przynajmniej ja bym zrobił. Bo różnica w kosztach niewielka a odpada ci wyciąganie silnika.
  • 0

#9 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:50, 09.05.2015

też bym wymieniał uszczelke i gotowe pare godzin pracy i jest tym bardziej jak silnik dobry, w aukcjach pisza och ach silniki a tyle co go umieją odpalić a jezdzic tym nie jezdzili nie jedną taka perelke kupowalem na swapy i potem rożnie bywalo, jak to tylko upg to nic tylko wymieniac i smigac dalej, lepsze to niz kupowanie kota w worku.


  • 0

#10 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 05:45, 10.05.2015

Rób swój silnik.
  • 0

#11 giez

giez
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Aerodeck CE2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:06, 10.05.2015

w środę jadę do mechanika, dam Wam znać co i jak :/


  • 0

#12 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 12:24, 10.05.2015

Czy wy czytaliscie to ogloszenie bo dziwne rzeczy piszecie? a015.gif

Zytat:

"POJAZD Z NIEMIEC, ZALOZONY NOWY ROZRZAD, MOŻNA PRZYJECHAĆ PRZED ZAKUPEM ODPALIĆ AUTO I SPRAWDZIĆ SOBIE WSZYSTKO CO ZECHCECIE” (tzn. można kompresje i inne rzeczy sprawdzić).

„OFERUJĘ RÓWNIEŻ MONTAŻ W TWOIM SAMOCHODZIE, UDZIELAM PISEMNEJ GWARANCJI”
 

Czego więcej potrzeba, ale naturalnie @giez twoja decyzja.

Wymiana silnika to również dużo "zabawy".


  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#13 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:43, 10.05.2015

jak nie można autem wyjechać na ulice i popałować to takie sprawdzanie na postoju nic nie da bo silnik bez obciążenia, kompresja może byc dobra a oleju będzie brać 1L na 1000 jak nie lepiej, bo pierścienie kompresji będą dobre a zgarniający olej juz nie i kicha. Kupowałem juz kilka takich rodzynków niby, do swapów i po wsadzeniu różnie bywało. Jak to tylko uszczelka to nie ma co sie zastanawiać tylko wsadzić nową i śmigać.


  • 0

#14 giez

giez
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Aerodeck CE2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:35, 24.05.2015

wystąpiły komplikacje, mechanik za chiny nie może odkręcić śruby wału korbowego i prace stoją w miejscu...


  • 0

#15 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:56, 24.05.2015

Zblokowac na kole zamachowym ,przedluzka z rury na klucz i musi puscic ,kilkanascie takich srub tak odkrecilem
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, uszczelka głowicy, wymiana silnika, swap

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq