Witam.
Ogarnąłem ostanio geometrię łącznie z regulowanymi wahaczami na tyle żeby kąty poprawić, bo negatyw był spory po glebie.
Prowadzenie poprawiło się zdecydowanie, trzyma kierunek, czasem pochylenie drogi ma na to minimalny wpływ, ale przy gumach 225/40 nie spodziewam się, że będzie inaczej.
Miałem nadzieję, że geo była też przyczyną mocnego ściągania w prawo podczas hamowania, ale tu nic się nie zmieniło i dalej ciągnie.
Wygląda to tak, że przy trzymaniu kiery prosto i hamowaniu zjeżdża właśnie w prawo. Jak puszczę kierę to sama idzie w lewo, a auto prosto. Z kolei bez hamowania przy przyspieszaniu kiera i auto ciągnie w prawo.
Podejerzewam sworzeń dolnego wahacza. Objawów innych typu stuki, skrzypienie brak i majster też twierdzi, że nie ma luzów.
Po sieci krążą jednak przypadki, że luzy nie wychodziły, a auto ściągało, że o urwanych kołach nie wspomnę..
Martwi mnie to, bo przy dynamiczniejszych manewrach przy dohamowaniach robi się naprawdę nerwowo !
Ktoś miał taki objaw przy lekkim luzie na sworzniu
Jaki najlepiej brać, CTR czy 555
Użytkownik SimRacer edytował ten post 20:58, 07.05.2015