Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Brak ciepłego powietrza z nawiewow

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 msalko

msalko
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2,0
  • Wersja:s
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:50, 02.05.2015

Witam
Czy jest ktoś w stanie podpowiedziec mi coś jest nie tak w moim accordzie ? z nawiewow dmucha mi tylko zimne powietrze . Co
możesz być przyczyną.
  • 0

#2 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:45, 02.05.2015

ostatnio przerabiałem podobny problem i było to zatrzymanie łopatek sterujących zmianą nawiewu.


Użytkownik Talar edytował ten post 18:45, 02.05.2015

  • 0

#3 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 19:20, 02.05.2015

msalko na forum znajdziesz podobne tematy :

http://www.accordklu...wcy-nie-działa/

http://www.accordklu...imne +powietrze

Tu dotyczy VIII gen. ale może pomoże :

http://www.accordklu...rze#entry483518


  • 0

#4 msalko

msalko
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2,0
  • Wersja:s
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:44, 03.05.2015

Tamar a u kogo usunąłeś ten problem i jaki jest koszt takiej naprawy?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  • 0

#5 vietnam

vietnam
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive, Mugen
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:02, 19.10.2015

No właśnie, wiadomo dokładnie o jakie łopatki sterujące chodziło ?

Mam podobny problem, ale obawiam się że przyczyny są inne.

 

W moim przypadku jest brak/słabe grzanie po stronie kierowcy.

Sprawdziłem błędy - brak.

Czasami przy skrajnym położeniu "zimno" czujnik po stronie kierowcy pokazuje C9 zamiast wartości 02%, ale w kierunku ciepło ustawia się na 99%

Organoleptycznie świecąc latarką w środkowe nawiewy/kratki wentylacyjne widać jak się podnoszą/opuszczają klapki.

Oczywiście zawór do nagrzewnicy się otwiera, zresztą "pół" samochodu ma ogrzewanie.

Wygląda to trochę tak jak by tylko pół nagrzewnicy działało od strony wejścia/wyjścia do/z nagrzewnicy.

Czytałem już chyba wszystkie tematy na forum z podobnymi problemami i większość kończy się kolejnym pytaniem bez odpowiedzi:

"Co pomogło bo też mam ten problem?"

Spróbuję jeszcze zmierzyć temperaturę nagrzewnicy po lewej i prawej stronie, ale ciężko się tam dostać bez rozbierania połowy samochodu.

Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły ?


  • 0

#6 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:08, 19.10.2015

no ja już napisałem co było powodem takiego stanu rzeczy:D koszt ok 700zł w honda arena w łodzi i dalej śmiga.


Użytkownik Talar edytował ten post 15:10, 19.10.2015

  • 0

#7 vietnam

vietnam
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive, Mugen
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:23, 26.10.2015

Mam podobny problem, ale obawiam się że przyczyny są inne.
 
W moim przypadku jest brak/słabe grzanie po stronie kierowcy.
(...)
Organoleptycznie świecąc latarką w środkowe nawiewy/kratki wentylacyjne widać jak się podnoszą/opuszczają klapki.
Oczywiście zawór do nagrzewnicy się otwiera, zresztą "pół" samochodu ma ogrzewanie.
Wygląda to trochę tak jak by tylko pół nagrzewnicy działało od strony wejścia/wyjścia do/z nagrzewnicy.
(...)

To ja już mogę napisać, co było przyczyną w moim przypadku.
Zamulona nagrzewnica.
Naprawa: odłączenie przewodów od nagrzewnicy (w komorze silnika).
Przepłukanie wodą, zalanie octem na 20min, przepłukanie wodą, zalanie środkiem do odkamieniania ekspresów i czajników Dr. Beckman w płynie (czy jakoś tak) na 30min, przepłukanie wodą. Poskładałem, odpowietrzyłem i... działa.
  • 0

#8 yotomeczek86

yotomeczek86
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:CM7
  • KM:160
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:08, 18.01.2016

Odkopię troszeczkę temat. 

 

 

Co prawda mam Coupe z USA ale samochód ten sam  w sumie. 

 

Problem następujący : Leci chłodne powietrze na kierowcę, pasażer ma ciepłe (dupy nie urwa, tez nie jest gorące tylko ciepłe) - bez znaczenia jaki tryb (czy na nogi, czy na twarz, czy razem itp) jest tak samo.. Z nagrzewnicy wydobyw się bulgotanie jak dodaję gazu (płyn w normie, odpowietrzałem układ itp), robiłem diagnostykę.. błędów zero. Jeśli zamknę obieg na wewnętrzny jest nieco cieplej, ale bez szału. Nie wiem czy Wy też tak macie, ale jak biorę na AUTO to wentylator na full chodzi o w sumie nic poza tym, nie steruje się ciepło czy zimno itp, a chyba powinno??  Szczerze mówiąc wydaje mi się że to albo te klapki, albo muł w nagrzewnicy... ale kurde auto 12 lat i takie wianki i cuda? miałem civica z 92 roku to normalnie tropiki były...  Please help me


Użytkownik yotomeczek86 edytował ten post 00:08, 18.01.2016

  • 0

#9 koron4

koron4
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:giżycko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:20, 20.01.2016

Witam, "yotomeczek86" u mnie jest to samo, po stronie kierowcy nie grzeje, po stronie pasażera tak, na zamkniętym obiegu po tym jak temp się podwyższy w kabinie robi się troszkę lepiej, ale szału nie ma... Sprawdziłem klapki, silniczki, wszystko ok... Jutro przeprowadzę z mechanikiem płukanko nagrzewnicy i zobaczymy, dam znać jak zakończyła się ta operacja. pozdrawiam


  • 0

#10 koron4

koron4
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:giżycko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:37, 22.01.2016

Udało się, nagrzewnica była tak zaszlamiona, ze ani pod ciśnieniem, ani octem, ani preparatami do odkamieniania, nawet palemką  nie poszło, ale mechanik spisał się i wynalazł jakiś specyfik i przeczyścił, teraz na 1 kresce - piekarnia... niestety nie chciał powiedzieć co to za środek, ale jak go upije to może się w końcu wygada. pozdrawiam.


Użytkownik koron4 edytował ten post 18:03, 22.01.2016

  • 0

#11 yotomeczek86

yotomeczek86
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:CM7
  • KM:160
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 01:26, 23.01.2016

Bardzo fajnie by było jakbyś go w miarę szybko upił i powiedział co to za środek :p Dzięki za info, będę walczył z tym


  • 0

#12 onyx84

onyx84
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150 seryjnie, 185,1 KM (mapa)
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:49, 21.03.2016

koron4 txn chcesz powiedzieć że są dwie nagrzewnice?
Mam ten sam problem, lewa strona brak ogrzewania, z prawej OK
  • 0

#13 koron4

koron4
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:giżycko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:08, 16.09.2016

nie rozbierałem środka, nie wiem czy są dwie...ale wydaje mi się, że konstrukcja nagrzewnicy odpowiada za taki stan że tylko jedna  strona grzeje, w przypadku zaszlamienia, zakamienienia, być może po lewej w pierwszej kolejności się zapycha...


  • 0

#14 szog

szog
  • Forumowicz
  • 7 postów
  • Skąd:Tomaszów Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:27, 29.09.2016

Ja zastanawiam się czy nie potraktować nagrzewnicy karcherem. Próbował ktoś czegoś takiego ?
  • 0

#15 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:38, 12.11.2016

Proszę o porade. Accord 5gen w gazie. Dmucha zimnym czasami letnim powietrzem z nawiewu. Wentylatory chłodnicy włączaja sie  zawór nagrzewnicy działa. Przewód wchodzący do nagrzewnicy prawie gorący a wychodzący zimny.  Po ściągnieciu przewodu zasilajacego parownik płyn nie leci. Dodam że parownik jest zamontowany na wysokości zbiorniczka płynu hamulcowego czyli ponad poziom chłodnicy, ale czy to by było przyczyną? Przed wymianą płynu w układzie chłodzenia było ok


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq