tą śrubę o której pisałem sprawdziłeś ? Może za mocno dokręcili po regeneracji.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Brak wspomagania - Pompa wymieniona, przekładnia zregenerowana
#16
Napisano 08:29, 09.05.2015
#17
Napisano 09:19, 12.05.2015
Narazie niestety nic nie robiłem w tym temacie bo zwyczajnie nie mam kiedy. Ale dziś pod lewym kołem zauważyłem spory wyciek i sprawdziłem zbiorniczek z płynem i było prawie pusto, dolałem resztke płynu, która miałem sprzed regeneracji. Oczywiście musieli coś spier***. Może to było przyczyną, ale jak oddam gościowi żeby to pooprawił to powiem, żeby zwrocił uwagę na rzeczy które wszyscy tu proponowaliście. Także z perspektywy czasu nie polecam zakładu, który podawałem kilka postów wyżej, Samochód trzymał ze 4 dni i jeszcze nie zrobił jak trzeba.
#18
Napisano 11:22, 29.05.2015
Miałem wyciek z kolejnego przewodu, tym razem powrót. Wymienione nic nie cieknie. Chłodzica wspomagania sprawdzona i ku mojemu zaskoczeniu nie ma jej - zastąpiona chyba miedzianą rurką. O śrubie wspomniałem gościowi co regenerował przekładnie powiedział, że jakby dokręcił za mocno to bym nie miał wspomagania od początku jazdy a u mnie sytuacja się pogarsza w trakcie jazdy.
Nie wiem może gdzieś faktycznie jest jakiś niezauważalny wyciek który powoduje zapowietrzanie się układu skoro przewód juz kolejny wymieniany co świadczy raczej o ich kiepskim stanie...Może powinienem sam odpowietrzyć układ a nie ufać, że mechanik to zrobił. Nie mam już pomysłów chyba będę ignorował i udawał, że wszystko jest dobrze.
#19
Napisano 11:54, 29.05.2015
To, że chłodnicy wspomy brak, to nie dziwne, bo dostać działającą w dobrym stanie to fart. Więc albo ludzie zaślepiają całkiem, albo wstawiają wynalazki z rodzaju wspomnianej miedzianej rurki.
#20
Napisano 07:46, 26.06.2015
Odświerzam trochę temat bo coś mi przyszło do głowy.
Jak kręcę lekko kierownicą przy małej prędkości to słychac skrzypienie. Gdzieś czytałem, że jak skrzypi to sworzenia. Czy ktoś potwierdzi czy to mogą być sworznie? i Czy może mieć do przełożenie na cięższe kręcenie kierownicą i nieodbijanie do końca?
Edit: Teraz doczytałem, że kolega wcześniej w temacie swpominał o sworzniach dolnych Mechanik mówił, że zawieszenie idealne więc zlałem temat....
Użytkownik Skwarek edytował ten post 07:47, 26.06.2015
#21
Napisano 15:53, 26.06.2015
też czytałem na forum że cięzko kiera odbija jak sworznie kończą żywot.
#22
Napisano 20:01, 20.07.2015
U mnie po wymianie dolnych sworzni dużo się poprawiło, ale nadal ciężko chodzi wspomaganie Na dniach wymienię płyn na ATF-220 i zobaczę co to da
#23
Napisano 20:42, 20.07.2015
#24
Napisano 20:03, 21.07.2015
Górne też mogą mieć wpływ ale raczej będą stukać niż się zapieką. Każdy mechanik powinien umieć ocenić stan tych sworzni. Jak smarowania brakuje to wiadomo co się dzieje...
#25
Napisano 20:39, 21.07.2015
#26
Napisano 17:46, 05.08.2015
U mnie się okazało, że miałem siadniętą pompę wspomagania. Brejdakowi na parkingu pod marketem stanęła na amen. Dosłownie na dzień przed planowaną wymianą oleju... Kupiłem używkę i teraz hula tak jak powinno. Miałem tylko problem z powietrzem, ale to przez zużytą uszczelkę. Już jest ok. No i wspomaganie działa jak należy
#27
Napisano 20:15, 05.08.2015
O jakiej uszczelce piszesz?
#28
Napisano 06:34, 10.08.2015
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Brak wspomagania
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych