Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Brak wspomagania - Pompa wymieniona, przekładnia zregenerowana

VI Brak wspomagania

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#16 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:29, 09.05.2015

tą śrubę o której pisałem sprawdziłeś ? Może za mocno dokręcili po regeneracji.


  • 0

#17 Skwarek

Skwarek
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:19, 12.05.2015

Narazie niestety nic nie robiÅ‚em w tym temacie bo zwyczajnie nie mam kiedy. Ale dziÅ› pod lewym koÅ‚em zauważyÅ‚em spory wyciek i sprawdziÅ‚em zbiorniczek z pÅ‚ynem i byÅ‚o prawie pusto, dolaÅ‚em resztke pÅ‚ynu, która miaÅ‚em sprzed regeneracji. OczywiÅ›cie musieli coÅ› spier***. Może to byÅ‚o przyczynÄ…, ale jak oddam goÅ›ciowi żeby to pooprawiÅ‚ to powiem, żeby zwrociÅ‚ uwagÄ™ na rzeczy które wszyscy tu proponowaliÅ›cie. Także z perspektywy czasu nie polecam zakÅ‚adu, który podawaÅ‚em kilka postów wyżej, Samochód trzymaÅ‚ ze 4 dni i jeszcze nie zrobiÅ‚ jak trzeba. 


  • 0

#18 Skwarek

Skwarek
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:22, 29.05.2015

MiaÅ‚em wyciek z kolejnego przewodu, tym razem powrót. Wymienione nic nie cieknie. ChÅ‚odzica wspomagania sprawdzona i ku mojemu zaskoczeniu nie ma jej - zastÄ…piona chyba miedzianÄ… rurkÄ…. O Å›rubie wspomniaÅ‚em goÅ›ciowi co regenerowaÅ‚ przekÅ‚adnie powiedziaÅ‚, że jakby dokrÄ™ciÅ‚ za mocno to bym nie miaÅ‚ wspomagania od poczÄ…tku jazdy a u mnie sytuacja siÄ™ pogarsza w trakcie jazdy. 

 

Nie wiem może gdzieÅ› faktycznie jest jakiÅ› niezauważalny wyciek który powoduje zapowietrzanie siÄ™ ukÅ‚adu skoro przewód juz kolejny wymieniany co Å›wiadczy raczej o ich kiepskim stanie...Może powinienem sam odpowietrzyć ukÅ‚ad a nie ufać, że mechanik to zrobiÅ‚. Nie mam już pomysłów chyba bÄ™dÄ™ ignorowaÅ‚ i udawaÅ‚, że wszystko jest dobrze.


  • 0

#19 gvader

gvader
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • SkÄ…d:inÄ…d
  • Silnik:4.6
  • Wersja:Type-R/Exe
  • KM:a ze 400 w sumie bÄ™dzie :D
  • Paliwo:PB
  • Rok:4008
  • Nadwozie:CH1/CW2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:54, 29.05.2015

To, że chłodnicy wspomy brak, to nie dziwne, bo dostać działającą w dobrym stanie to fart. Więc albo ludzie zaślepiają całkiem, albo wstawiają wynalazki z rodzaju wspomnianej miedzianej rurki.


  • 0

#20 Skwarek

Skwarek
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:46, 26.06.2015

Odświerzam trochę temat bo coś mi przyszło do głowy.

 

Jak kręcę lekko kierownicą przy małej prędkości to słychac skrzypienie. Gdzieś czytałem, że jak skrzypi to sworzenia. Czy ktoś potwierdzi czy to mogą być sworznie? i Czy może mieć do przełożenie na cięższe kręcenie kierownicą i nieodbijanie do końca?

 

Edit: Teraz doczytaÅ‚em, że kolega wczeÅ›niej w temacie swpominaÅ‚ o sworzniach dolnych :depresja: Mechanik mówiÅ‚, że zawieszenie idealne wiÄ™c zlaÅ‚em temat....


Użytkownik Skwarek edytował ten post 07:47, 26.06.2015

  • 0

#21 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:53, 26.06.2015

też czytałem na forum że cięzko kiera odbija jak sworznie kończą żywot.


  • 0

#22 buamazur

buamazur
  • Forumowicz
  • 106 postów
  • SkÄ…d:Lublin i okolice
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:01, 20.07.2015

U mnie po wymianie dolnych sworzni dużo się poprawiło, ale nadal ciężko chodzi wspomaganie :/ Na dniach wymienię płyn na ATF-220 i zobaczę co to da


  • 0

#23 Skwarek

Skwarek
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:42, 20.07.2015

U mnie też ogromna poprawa po wymianie dolnych kierownicą pięknie odbija ale dalej trochę ciężko się kręci. Czy górne sworznie też mogą mieć na to wpływ ?
  • 0

#24 buamazur

buamazur
  • Forumowicz
  • 106 postów
  • SkÄ…d:Lublin i okolice
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:03, 21.07.2015

Górne też mogą mieć wpływ ale raczej będą stukać niż się zapieką. Każdy mechanik powinien umieć ocenić stan tych sworzni. Jak smarowania brakuje to wiadomo co się dzieje...


  • 0

#25 Skwarek

Skwarek
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:39, 21.07.2015

Mechanik mówi że są ok ale poprzedni mówił że dolne też sa okej :D wolę się upewnic. Stukac nie stykają
  • 0

#26 buamazur

buamazur
  • Forumowicz
  • 106 postów
  • SkÄ…d:Lublin i okolice
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:46, 05.08.2015

U mnie się okazało, że miałem siadniętą pompę wspomagania. Brejdakowi na parkingu pod marketem stanęła na amen. Dosłownie na dzień przed planowaną wymianą oleju... Kupiłem używkę i teraz hula tak jak powinno. Miałem tylko problem z powietrzem, ale to przez zużytą uszczelkę. Już jest ok. No i wspomaganie działa jak należy :)


  • 0

#27 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:15, 05.08.2015

O jakiej uszczelce piszesz?


  • 0

#28 buamazur

buamazur
  • Forumowicz
  • 106 postów
  • SkÄ…d:Lublin i okolice
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:34, 10.08.2015

http://japancars.ru/...&nplblk=E__1901

 

Uszczelka nr 14


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Brak wspomagania

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq