Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

ocena konfiguracji

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#16 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 07:26, 03.05.2015

magic jet omijaj szerokim łukiem, też miałem to w swoim, w skrócie - badziewie


  • 0

#17 pielot

pielot
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Krynica-Zdrój
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type -S PB/LPG
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer/Grey
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:25, 04.05.2015

czyli sprawa wygląda następująco , co do konfiguracji lpg :

reduktor : AC R01 250

wtryski : HERCULES lub BARACUDA ( jaka wydajność ???)

układ sterujący : STAG 300 PLUS

co panowie na taką opcję i czy będzie to prawidłowo hulało ?


  • 0

#18 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 10:42, 04.05.2015

CO do sterownika, to śmiało Stag 4 plus, Stag Qbox, Tech 224, wtryskiwacze można nawet Napoleon


  • 0

Do zobaczenia na trasie.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq