Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Półoś Accord 2.0 benzyna - dopasowanie z innego modelu?

VII polos accord cl7

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
35 odpowiedzi w tym temacie

#1 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 15:01, 28.04.2015

Witam,

 

Czy do Accord CL7, 2.0 benzyna 2004 rok , skrzynia manualna,  pasuje tylko i wyłącznie półoś opisana jako dostosowana do takiego modelu silnikowego czy mozna szukac polosi z diesla, silnika 2.4 benzynowego etc? Głownie chodzi mi o prawa strone.

 

Moze ktos przerabial ten temat i jest w stanie cos powpowiedziec? ;)

 

pozdrawiam


  • 0

#2 dzidzius

dzidzius
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:PIOTRKOW TRYB
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:18, 29.04.2015

do twojego accorda pasuje półoś z wersji 2.4 , automat, i po lifcie też pasuje tylko po lifcie musi być kompletna (włącznie z przegubem przy kole). Diesel nie pasuje do benzyniaka. Masz problem z luzem przy podporze?


  • 0

#3 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:27, 29.04.2015

Ukrecila mi sie polos w zeszlym roku, kupilem tutaj z forum niby pewną, kompletna polos bez podpory i od wymiany mam te drgania przy 35 km/h. Dzwonilem zaraz po wymianie ale zostalem utwierdzony, ze jest w porzadku i napewno nie jest krzywa. Pomyslalem, ze przegub wewnetrzny, wymienilem na nowy drgania dalej sa takie jak byly, a co wiecej wybija ten przegub wewnetrzny znowu. Zewnetrzny wydaje sie byc ok, nie wiem jak wieloklin na podporze od stroni skrzyni i od strony przegubu. Jednak z tego co od poczatku mi sie wydawalo dostalem krzywa polos i dlatego wybija przebug wewnetrzny i przenosi drgania. Jutro ja zdemontuje i zawioze do tokarza moze cos zaradzi. Drgania i na letnich kolach w momencie wymiany, i na zimowych. Na szczescie malo jezdzilem zima to nei zabralem sie za to, ale teraz jak co roku duzo km mi sie szykuje wiec nie moge tego zostawic.

 


 


  • 0

#4 dzidzius

dzidzius
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:PIOTRKOW TRYB
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:36, 29.04.2015

połoś masz na 99% prostą. luz powstaje tak jak napisałem na wieloklinie przy podporze. regenerują w Toruniu ponoć. a żeby nie było wogole drgań nie może być ani trochę luzu na tym wieloklinie przy podporze. i wymiana przegłubu wewnętrznego nic nie da bo to przerabiałem. to bolączka accorda.


  • 0

#5 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:39, 29.04.2015

Zdemontuje jutro podpore i obejrze jak wyglada ten wieloklin. Moze moj tokarz na miejscu cos poradzi. Torun znam, ale to pewnie znow kilka dni bez auta i tu sie robi problem jak nie ma czym dupy wozic, a auto sluzy do pracy :-/


  • 0

#6 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 23:21, 13.09.2015

Bede zmuszony kupic cala kompletna polos bo drgania sa nadal.

Wymienialem oba przeguby, podpore polosi i dalej jest to samo drganie od 35-40 km/h.

Nie wiem czy nie jest krzywy walek polosi, ale teraz tak czy inaczej wybil sie z powrotem przegub wewnetrzny.

Dodatkowo zaczely sie drgania w granicach 110-140km/h. Moze to wina kol, ale nie wykluczam ze to takze pojawilo sie od pogorszonego stanu tego przgubu wewnetrznego.

Pytanie czy brac nowy zamiennik, czy uzywke OEM?

Cena za nowy zamiennik jak i ori uzywke jest taka sama.

 

Moze ktos zakladal zamiennik i moze sie wypowiedziec?


  • 0

#7 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 06:10, 14.09.2015

Półoś z automatu nie pasuje do manuala, ponieważ jest inna podpora. Przerabiałem temat i wiem co mówię. Pasować będzie jak zmieni się podpore. Półosie z diesla nie pasują w ogóle do benzyny. Jedynie lewa będzie ok pod warunkiem, że założymy do niej sam kielich, który wchodzi w skrzynie.


Jeżeli cena zamiennika jest podobna jak do OEM to ja bym wziął OEM


  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#8 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 08:03, 14.09.2015

Co do 110-140 blink miałem milion razy to samo... telepalo i trzeslo kierownicą. Tylko jeden zakład wulkanizacyjny jest w stanie wywaźyć mi koła i nie mam drgań a do tego kierownica pracuje płynnie a nie skokowo. Juz się kiedyś bałem, że coś z maglem mam a okazuje się, że głupie wyważenie powodowało całkowicie inna jazdę. Ja to ja ale Ty na Twoim setupie to już w ogóle ten element musisz mieć zrobiony perfect

Użytkownik skubiszek edytował ten post 08:05, 14.09.2015

  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#9 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 10:04, 14.09.2015

W tym przedziale predkosci wyzszym moga byc felgi przyjacielu, niedowaga, lekko krzywa felga i te drgania beda sie pojawiac. Przerzuce zimowki i zobacze co sie bedzie dzialo i ten temat latwo wyklucze. Jednak na tym niskim zakresie drgania na zimowych felgach sa bo juz zima sie z tym uporac nie moglem.

 

:)


  • 0

#10 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 12:41, 14.09.2015

BLiNK, napisz namiary gdzie w tym Toruniu regenerują przeguby wewnętrzne?

J się jeszcze zastanawiam nad czymś takim: http://allegro.pl/po...5558620324.html


Użytkownik slav2006 edytował ten post 12:53, 14.09.2015

  • 0

#11 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 14:28, 14.09.2015

Slav poloski robia tutaj:

http://www.motomax.pl/

 

Widzisz, ja tez jestem w kropce czy dac za nowa tyle ile podeslales w linku czy tyle samo za przechodzona uzywke, gdzie stan tez nigdy do konca nie jest znany i moze byc po wymianie to samo co na mojej obecnej?

Jak uzyskasz jakies info z Torunia daj znac, jestem ciekaw jak licza sobie za regeneracje przegubu, lub calej kompletnej polosi.


  • 0

#12 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 11:05, 15.09.2015

Hmm, ja mam od niedawna też ten problem z wibracjami na dwójce i przy dużych prędkościach też. Z innego wątku wynikało, że to na pewno prawy wewnętrzny przegub a teraz wynika, że wcale niekoniecznie.

To już nie wiem co teraz robić - jechać najpierw do mechanika, żeby rozebrał półoś i ocenił co jest od wymiany - czy wieloklin na półosi pośredniej, łożysko podpory czy przegub ?


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#13 piotrwicha

piotrwicha
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:lubelskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:confort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:52, 15.09.2015

tez sie zastanawiam nad tym zamiennikiem z allegro/ cena ta sama co za używkę tyle ze w niem nie ma podpory.

Dużo ludzi kupuje na allegro lecz nie ma sie jak ich spytać czy się sprawuje ok


  • 0

#14 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 17:26, 15.09.2015

Slav coś się dowiedziałes?
  • 0

#15 yankes44

yankes44
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:ŻYWIEC
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:45, 15.09.2015

Też zastanawiam się nad tą półosią, dzwoniłem do pana i powiedział że sprzedają  dużo i nie mają żadnych reklamacji. Ja ma dodatkowo uszkodzone łożysko podpory wywaliło cały smar / szumi, wyje/ /. tylko że ja o o problemie napisałem chyba w innym dziale link poniżej.

 

http://www.accordklu...enie-po-drodze/


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, polos, accord cl7

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq