Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Brak ocynku ??


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#16 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 16:32, 16.06.2012

może nie normalne ,ale niestety się zdarza, kiepskie zabezpieczenie antykorozyjne w nowych furach
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#17 bender26

bender26
  • Forumowicz
  • 842 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 16:50, 16.06.2012

obydwoje drzwi przednich pordzewiałe od strony wewnętrznej od dołu


normalne
trzeba tego pilnować i zabezpieczac, bo tam niestety lubi sie woda zbierać
  • 0

#18 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:06, 16.06.2012

ja też odgrzeje :)

Oglądałem ostatnio VII i co się okazuje obydwoje drzwi przednich pordzewiałe od strony wewnętrznej od dołu, klapa ma dość duży 1cm wyprysk , mam pytanie czy to w niebitej Hani z 2003 jest możliwe , normalne ?

niestety mozliwe, niestety takze dosc normalne...
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#19 lukasz.crw

lukasz.crw
  • Forumowicz
  • 305 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:406
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:29, 16.06.2012

Teraz, to już wszystko jest normalne. I jeśli się nie mylę, to nawet nowe Audice (chociaż w większości ratują je stopy aluminium) zaczną rdzewieć szybciej niż starsze, bo ekooszołomy dorwą się wszędzie i ocynk w nowych autach będzie generalnie gorszy niż kiedyś.

Ja to chyba jak będe kupował następne auto, to od razu je wszędzie wypsikam woskiem :mrgreen:
  • 0

#20 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:02, 17.06.2012

bo ekooszołomy dorwą się wszędzie i ocynk w nowych autach będzie generalnie gorszy niż kiedyś

rozwiń myśl, bo przerdzewiałe drzwi w autach to oszczednosc producentow...
miałem audi 80 b3, i 2 tygodnie po zakupie porysowane w nim zostały właśnie drzwi, po 8 latach (auto miało już 18 lat...) drzwi dalej były porysowane, ale zero korozji :mrgreen:
wracajac do hondy ja co jakis czas dokladnie ogladam spody drzwi, aby reagowac na czas, do srodka drzwi wprysnalem tez specjalny srodek, aby korozja "ze srodka na zewnatrz nie wyszla" :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#21 lukasz.crw

lukasz.crw
  • Forumowicz
  • 305 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:406
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:14, 18.06.2012

Nie pamiętam o co dokładnie chodziło, bo czytałem o tym już dawno, ale chodziło, albo o to, że powłoka cynkowa będzie nakładana inną metodą (gorszą), albo dużo cieńsza (chociaż tutaj można rozumieć, to wieloznacznie, bo i tak różni producenci stosują różne grubości powłok), bo proces cynkowania bodajże nie jest zbyt fajny dla środowiska (ogólnie chemia, to nie mój konik i nie chciałbym palnąć gafy ;-) )

Co rozumiesz przez oszczędność producentów z drzwiami? Słabo zabezpieczone zgrzewy?
Mi w Hondzie, też dolne ranty zaczęły rdzewieć, ale wszystko zabezpieczyłem, w psikałem podobnie jak Ty do środka drzwi ten wosk zabezpieczający i na razie przez 9 miechów nic nie wyszło.
  • 0

#22 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:38, 18.06.2012

Co rozumiesz przez oszczędność producentów z drzwiami? Słabo zabezpieczone zgrzewy?

nie wiem co robia gorzej, ze to co kiedys wydawalo sie nie byc problemem powraca, tzn. korozja w drzwiach wychodzi od środka na zewnątrz...
same cynkowanie to głownie drogi proces, w poprzedniej robocie słałem elementy do cynkowania, to się na to napatrzałem ;-)
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#23 gebek

gebek
  • Forumowicz
  • 313 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ELEGANCE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:39, 18.06.2012

pamiętam o co dokładnie chodziło, bo czytałem o tym już dawno, ale chodziło, albo o to, że powłoka cynkowa będzie nakładana inną metodą (gorszą), albo dużo cieńsza (chociaż tutaj można rozumieć, to wieloznacznie, bo i tak różni producenci stosują różne

Sa dwie metody cynkowania blach samochodawych...galwaniczna i ogniowa.Te pierwsza stosuja koncerny wielkoseryjne,te druga stosuje
np.Porsche.
Naprawiamy 20 letnie Porsche i potrafia byc prawie wogole nie skorodowane.
Honda blach nie cynkuje.
Blacha jest fosforanowana,potem galwanicznie nakladana jest kataforeza,potem podklad na blachach zewnetrznych...bez wnek,nastepnie
lakier bazowy i lakier bezbarwny.
  • 0
Jest Accord...oraz Shadow VT750 Black Spirit

#24 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:44, 18.06.2012

Honda blach nie cynkuje.


w ogóle?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#25 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:06, 19.06.2012

Najlepiej sobie sprawić ochronę katodową albo protektor jak w statku :)
  • 0

#26 gebek

gebek
  • Forumowicz
  • 313 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ELEGANCE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:10, 19.06.2012

Honda blach nie cynkuje.


w ogóle?

Od 15 lat pracuje w Hondzie i jeszcze nie spotkalem ZADNEGO ocynkowanego elementu na Hondzie.
A warstwa ocynku jest bardzo dobrze widoczna przy naprawie elementu.
To nie jest powloka wirtualna...o ktorej sie mowi,tylko bardzo realna i widoczna :mrgreen: .
Ale cynkowanie blach,to tez nie jest 100% panaceum na korozje.
Wiele firm ma problem z oxydowaniem/utlenianiem sie powloki cynku.
  • 0
Jest Accord...oraz Shadow VT750 Black Spirit

#27 Mike_83

Mike_83
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:13, 25.09.2012

Odgrzewam kotleta.I mój acco ma korozję.Pod tylną rejestracją jest malutki punkcik,plus na masce po odpryskach.Na tylnym rancie błotnika,po uderzeniu jakimś.
  • 0

#28 bender26

bender26
  • Forumowicz
  • 842 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 08:44, 27.09.2012

niestety norma, wypadalo by zabezpieczyc przed zima wszystkie odpryski
  • 0

#29 lanos1781

lanos1781
  • Forumowicz
  • 134 postów
  • Skąd:CW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:22, 04.07.2013

Honda blach nie cynkuje.
Blacha jest fosforanowana,potem galwanicznie nakladana jest kataforeza,potem podklad na blachach zewnetrznych...bez wnek,nastepnie
lakier bazowy i lakier bezbarwny.
_________________


Mam Daewoo w ktorym tez blacha jest poddana kataforezie jak dobrze pamietam,pomimo 13 lat na karku nie wychodza tam rdzawe plamki w okolicach zgrzewow,badz otworow po wew. stronie maski,jak w 5letniej hondzie.
Ehhh coraz bardziej sie obawiam,ze moja chec eksplatacji hondy przez dluzszy okres czasu (jakies 5lat jeszcze),skonczy sie tym,ze bede latal ja jak starego civica 5gen :k
  • 0

#30 karutkowski

karutkowski
  • Forumowicz
  • 396 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EXE
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:31, 14.07.2013

A możecie napisać jakie to tajemnicze środki wstrzykujecie w drzwi, żeby nie korodowały?
  • 0

JVC KD-SH1000 -> Prolink Exclusive -> Audio Art 200.2 + Sony XM6020 -> Phase Evolution CFS 165.25 + tw Mission





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq