Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wciąż jęcząca pompa wspomy !

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
46 odpowiedzi w tym temacie

#16 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:15, 27.05.2015

A probowales wymienic przewod zbiorniczek pompa? W serwisie jak dzwonilem to cos kola 80 PLN ale na zamowienie. Nic innego nie przychodzi mi do glowy.


  • 0

#17 sebo_runner

sebo_runner
  • Forumowicz
  • 458 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:30, 28.05.2015

Dogadałem się z wolkiem i za to browar dla niego  :piwo:

 

Ma mi wysłać wszystkie części które mogą być winne tego , i znajdę gdzie jest pies pogrzebany :) 

 

W razie czego poinformuję jak temat ruszy  8-)


  • 0

Starajmy się jeździć jak ludzie ....

Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314


#18 Davka

Davka
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:39, 02.08.2015

Wyjaśniło się czy temat umarł? :)


  • 0

#19 sebo_runner

sebo_runner
  • Forumowicz
  • 458 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:13, 02.08.2015

No niestety nic :( ręce opadają . Jedyne co zostało mi tylko cały płyn co do zera zlać i zalać od nowa OEM . Nie widzę innej rady . Tragizm . 


  • 0

Starajmy się jeździć jak ludzie ....

Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314


#20 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:07, 03.08.2015

A pompe wymieniales? Co konkretnie robiles w temacie?


  • 0

#21 sebo_runner

sebo_runner
  • Forumowicz
  • 458 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:12, 16.11.2015

Hej . Po czasie walki dalej nic nie udało się zrobić 

 

Została zakupiona druga pompa wspomagania od Wolka z małym przebiegiem . Efekt dokładnie ten sam . 

 

Co dokładnie zrobiłem już : 

- płyny oem kupowałem juz ze 3 litry i przelałem cały układ
- regeneracja mojej pompy 
Zakup drugiej pompy od wolka( tak samo identyko chodzi )
- uszczelnilem przewód od wspomy - dałem go do majstrów którzy mi wstawili metr przewodu i uszczelnili , nie wiem jaka średnica w środku  ( moze tu mam problem , bo wydaje mi sie ze po zrobieniu tego to mi sie jakos wzmocniło , ale pewny nie jestem już bo to dawno temu  )
- magiel no jak moglem tak sprawdziłem. Szczelny. Jak nie mial płynu to bardzo delikatnie chodził
- zbieżność i geometrię zrobiłem 
- luzów na swożniach ani nic nie mam

Co jeszcze mógłbym zrobić ? 

- Niedługo zmiana opon na zimowe wiadomo 15'nastki mniejsze , mniejszy opór przy skręcaniu - może coś to pomoże ? 

- Myślałem , żeby pasek wymienić , może to jego wina ?

- Może napinacz jest zepsuty i za mocno napina pasek ? Jak go sprawdzić ? 

 

Ktoś jakieś rady panowie proszę bo ręce to już mi dawno opadły  :k

 

Pozdrawiam

Sebo


  • 0

Starajmy się jeździć jak ludzie ....

Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314


#22 grzechh

grzechh
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:05, 16.11.2015

Jesteś pewny że to wina pompy? Sprawdzałeś czy to nie alternator, rolke napinacza lub kompresor klimy?
  • 0

Long May You Ran


#23 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 23:36, 16.11.2015

sebo nagraj filmik i wrzuć bedzie łatwiej. Najlepiej jak byś kogoś do pomocy wziął tak żeby nagrywać z bliska i z daleka w sensie kamerę zbliżać możliwie jak najbliżej źródła tego buczenia. Porób kilka dobrych fotek układu z strategicznych stron tak żeby np. Węże było dobrze widać.
  • 0

#24 mic

mic
  • Forumowicz
  • 118 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:19, 17.11.2015

- uszczelnilem przewód od wspomy - dałem go do majstrów którzy mi wstawili metr przewodu i uszczelnili , nie wiem jaka średnica w środku  ( moze tu mam problem , bo wydaje mi sie ze po zrobieniu tego to mi sie jakos wzmocniło , ale pewny nie jestem już bo to dawno temu  )

 

Obstawiam powyższe - u mnie po naprawie przewodu też ciężej chodzi kiera i pompa bardziej wyje niz przed. Aczkolwiek oprócz tego nic sie nie dzieje - jezdze tak juz 2 lata i wszystko jest ok.


  • 0

#25 desperat000

desperat000
  • Forumowicz
  • 221 postów
  • Skąd:Warszawa / LLU
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 11:09, 18.11.2015

Też tak miałem kiedyś z tym wyciem pompy w VI gen. Gdzieś wyczytałem (chyba na forum), żeby zalać pompę olejem przez otwór przewodu idącego do magla, czyli odkręcić przewód (ten od góry przykręcony na dwie śruby bodajże klucz 10) i zalewać tym otworem pompę i obserwować stan płynu w zbiorniczku bo będzie się podnosił, dobić tym sposobem do poziomu MAX, przykręcić przewód i palić auto. U mnie to pomogło i zastała cisza. Spróbój może u ciebie też pomoże 


  • 0

H O N D A Szybsza niż wygląda.....

 

Sreberko VII polift 2.2 i-CTDI "desperat000"


#26 struś

struś
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:nowy sącz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:21, 21.11.2015

obstawiam przewody chłodnicy wspomagania (korozja) i zapowietrza się


  • 0

#27 sebo_runner

sebo_runner
  • Forumowicz
  • 458 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:20, 21.11.2015

desperat000

Spróbuję tak jak mówisz , ale szczerze nie wiem co to mogłoby dać , skoro ten płyn i tak cały czas chodzi 

 

struś

Przewody są ok , nie pordzewiałe nawet . Nigdzie układ się nie poci . Prześledziłem wszystkie przewody . 

 

Nigdy nie mogę kupić OEM przewodu do magla . Szukam teraz angliki przewody OEM , aby zaszczepić część gumową do Siebie . 

 

Pozdro


  • 0

Starajmy się jeździć jak ludzie ....

Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314


#28 desperat000

desperat000
  • Forumowicz
  • 221 postów
  • Skąd:Warszawa / LLU
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 13:16, 23.11.2015

desperat000

Spróbuję tak jak mówisz , ale szczerze nie wiem co to mogłoby dać , skoro ten płyn i tak cały czas chodzi 

 

 

 

Też tak myślałem.. Nie wiem jak jest w VII ale w VI gen zbiorniczek z płynem był niżej niż pompa i w górnej części pompy tworzył się pęcherz powietrza którego pompa (mówiąc obrazowo)   "nie przepychała" dalej w układ powodując hałas.


  • 0

H O N D A Szybsza niż wygląda.....

 

Sreberko VII polift 2.2 i-CTDI "desperat000"


#29 Winniczek

Winniczek
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:38, 23.11.2015

Ja miałem ciekawą przygodę przy wymianie alternatora. Zamiast zdjąć chłodnicę, altka wyciągnąłem bokiem, pozdejmowałem zbiorniczki z mocowań, ten od wspomagania tak odchyliłem że przewody skierowane były ku górze. Auto przestało tak noc, a po zamontowaniu altka i odpaleniu pompa zaczęła wyć i wywaliło płyn ze zbiorniczka. Pokręciłem kierownicą i wszystko wróciło do normy, ale rano przy odpaleniu mam takie wrażenie jakby pompa pracowała głośniej. Możliwe że w tak krótkim czasie mogła się pompa przytrzeć? Ile płynu potrzeba do wymiany? W styczniu pora na olej i filtry to może płyn od razu wymienię.
  • 0

#30 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 22:31, 25.11.2015

Wrażenie to żaden fakt!
Moim zdaniem po tak krótkim czasie NIE może się pompa przytrzeć.
Moje zdanie.

 

Ps.: Wymiana oleju jest zawsze dobry pomysł  !


  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq