Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wciąż jęcząca pompa wspomy !

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#31 Winniczek

Winniczek
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:42, 26.11.2015

To samo mechanik powiedział. Po prostu po tym incydencie zacząłem się bardziej przysłuchiwać.
  • 0

#32 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 21:53, 26.11.2015

Trzeba było tylko od nowa dobrze odpowietrzyć („Pokręciłem kierownicą i wszystko wróciło do normy”) i po temacie.

Wymiana płynu PSF to około 1 litr i naturalnie tylko oryginalny albo taki płyn PSF który spełnia normy Hondy.

 

Jak się wymienia juz bylo gdzies napisane a jak się odpowietrza juz wiesz. ;-)


Użytkownik Kardynal edytował ten post 21:56, 26.11.2015

  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#33 struś

struś
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:nowy sącz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:02, 28.11.2015

szukaj w uszczelnieniu pompy małe uszczeleczki  u mnie  tak było po demontażu pompy przy wymianie rozrządu dałem auto ze sprawna pompą po odebraniu wyła  i mechanik stwierdził że pompa do wymiany  totalny idiota wymienilem 2 uszczelki  zapłaciłem 4 zł i pompa rok już nie wyje   a też już nie wiedziałem  co z tym zrobić bo magiel jest po regeneracji .powodzenia 


i jeszcze jedno pompa wyje od razu po włączeniu silnika czy dopiero po chwili zaczyna wyć jezeli po chwili to na 100 % zapowietrza się i jest nieszczelność taką rade mi dał facet z firmy co regeneruje  pompy  bo jezeli od razu wyje to wina pompy


Użytkownik struś edytował ten post 14:03, 28.11.2015

  • 0

#34 sebo_runner

sebo_runner
  • Forumowicz
  • 458 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:48, 28.11.2015

U mnie wyje od razu tak jak dobrze pamiętam . Jak mam szukać na siłę nieszczelności ? Wszędzie sucho , wszędzie wygląda szczelnie także nie wiem . 

 

Mam wymieniony przewód gumowy od pompy do magla i szukam teraz OEM'owy przewód , bądź z angola przełożyć bo ten chyba ma mniejszy przekrój . Jak sprawdzę to to będę szukał dalej 

 

Robiłem z zalaniem pompy od góry i nic nie pomogło tak jak myślałem . 

 

Może nie mam jej odpowietrzonej odpowiednio ? Ale kurde powinna się tak czy siak po 2 miesiącach już odpowietrzyć sama ?

 

Co ja się mam z tym wspomaganiem  :depresja:


  • 0

Starajmy się jeździć jak ludzie ....

Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314


#35 LUKASZ WWO

LUKASZ WWO
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:bolszewo
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:19, 04.08.2020

Witam

 

Temat widzę umarł.

Jeśli chodzi o wyjącą pompę wspomagania to 90% w tym wypadku obstawiam źle zrobiony przewód wspomagania. Może nie przełożyli ze starego dławika przez co pompa wyje.

Mi też padł wąż i dałem do naprawy , ale chłopaki zrobili najwidoczniej to źle bo pompa też wyła .Pojechałem wtedy do Hansa Flex Rumia ze starym wężem i za 80zł został naprawiony. Kilka lat już tak jeżdżę . Pompa przestała wyć . Wspomagania chodzi bardzo dobrze.


  • 0

#36 Krist

Krist
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:37, 24.11.2020

Mam pytanie, czy łożysko do pompy wspomagania musi spełniać jakieś konkretne wymogi, czy szczelność, czy z jakiegoś konkretnego materiału wykonane? W sklepie z łożyskami kosztuje trochę ponad 10 zł, a oem 77 zł, więc różnica jest...
  • 0

#37 przemkowal

przemkowal
  • Moderator
  • 7964 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 78
Wzorowa

Napisano 11:43, 24.11.2020

Nie musi. Tylko bierz coś sensownego. SKF omijaj. Zresztą Waldi wrzucił pełną listę do polifta. 

 

http://www.accordklu...karawan/page-12


Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka


  • 0

#38 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1684 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 12:46, 24.11.2020

Jeśli pompa wyje to najczęściej się zapowietrza - do sprawdzenia czy są pęcherzyki powietrza w zbiorniczku płynu wtedy gdy wyje. Łożysko 6203 2RS. Ja dawałem z luzem C3. Oryginalnie chyba jest koyo. Nie ma sensu dopłacać do oem, przecież to normalne łożysko. U mnie po 180tys km wszystkie łożyska już miały suchy smar.
  • 1

#39 rafisz

rafisz
  • Forumowicz
  • 1041 postów
  • Skąd:RZE, WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 25
Super

Napisano 15:38, 24.11.2020

przemkowal czemu odradzasz skf, oni niby dobre łożyska robili, czyżby też klepali teraz popelinę? pytam bo zaskoczyło mnie to info  :roll:


  • 0

#40 przemkowal

przemkowal
  • Moderator
  • 7964 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 78
Wzorowa

Napisano 18:29, 24.11.2020

U mnie w rolce napinacza luz był po jakoś roku pracy. Nie wiem ile pomogła pompa wody która się rozsypała po 1000km, ile koło pasowe które się w końcu rozpadło ale i tak łożysko nie powinno mieć aż takiego luzu tak szybko.

Poza tym prawie nie miało smaru po zdjęciu blaszek.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq