Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wciąż jęcząca pompa wspomy !

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebo_runner

sebo_runner
  • Forumowicz
  • 458 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:30, 27.04.2015

Witam!

Jakieś pół roku temu zaczęła mi delikatnie jęczeć pompa i miałem z niej wyciek . Kupiłem olej PSF ( ale nie oryginał hondy tylko jakiś inny , myślałem , że to jest OK ) No i po dolaniu nowego oleju zaczęła trochę bardzie jęczeć ( tak mi się wydaje ) . Więc wyjąłem pompę dałem do ,,regeneracji '' do gościa który NIBY się zna , ale tego nie jestem pewny :/ ( ale gościu powiedział , że w środku wszystko ok tylko jakieś gumki zmienił i uszczelniacz od strony koła pasowego - 150 zł .... ) Kupiłem ori Olej psf Hondy do wspomy stary ściągnąłem chyba w prawie 99% ( dmuchałem , kręciłem na zgaszonym maglem w to i we wte i wszystko co się dało chyba wyrzygał bo magiel już chodził luźno ) No właśnie chodził luźno czyli z nim wszystko OK tak ? chyba on nie zaburza pracy wspomy ? No chyba , że pod obciążeniem na koła plus olej w układzie to może chodzi ciężko , tego nie da rady chyba sprawdzić . No i po złożeniu wszystkiego do kupy byłem szczęśliwy bo było ok , ale było OK około godziny i potem znowu to samo , tyle , że nie było już wycieku z wspomy . 

 

Pozdro

Sebo


  • 0

Starajmy się jeździć jak ludzie ....

Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314


#2 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 11:03, 27.04.2015

Mnie by się nie chciało regenerować pompy jak już za kilka dych można kupić na allegro używkę z polifta anglika 2006/2007.

 

Co oryginał to oryginał ... ;)


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#3 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4897 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Sport GT
  • KM:190??
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombiwar
Reputacja: 82
Wzorowa

Napisano 11:04, 27.04.2015

do dizla tak ale do beny rozmowa od 200 się zaczyna...


  • 0

#4 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 11:09, 27.04.2015

Rzeczywiście do beny jest droższa ale i tak nie wierzę w regeneracje i wolę używany oryginał z mniejszym przebiegiem.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#5 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2299 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 16:15, 27.04.2015

Pod warunkiem że sprzedający pewny i wała nie wkreca
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#6 sebo_runner

sebo_runner
  • Forumowicz
  • 458 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:17, 27.04.2015

Dobrze ale odpowiedzi na żadne z mojego pytań nie dostałem . Obstawiacie , że to tylko wspoma ? Gdybym miał pewniaka to bym brał a kupię i będzie to samo i jaki sens ? I musi być do 2.0 , bo 2.4 już inne jest ... 


  • 0

Starajmy się jeździć jak ludzie ....

Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314


#7 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 21:07, 27.04.2015

U siebie regenerowałem pompę wspomagania i jestem zadowolony z efektów. Nie ma tu żadnej filozofii. Poniżej kilka fotek z regeneracji.bdc7893f8adfc3a5.jpg6ae8f47771406e9c.jpg

1f4faed38a334e63.jpg19a69c1adb1d6fb1.jpgaab1a53a555ecc78.jpgdd84a4f39a6d1913.jpgaa8ca36aa8d0c697.jpgebf8d017d589a352.jpg4a9d5771cbe1b0c2.jpg7df187acf6ba92e5.jpg


Użytkownik Wilu edytował ten post 21:10, 27.04.2015

  • 0

#8 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:18, 27.04.2015

Kup oringi w ASO(100zł) i sam zmień
Może ten gość źle je dobrał.
Jak będziesz rozbierał to zrób foty żebyś potem nie pomylił i będzie miodzio.
Nic mocno skomplikowanego. Dasz rade.
  • 0

#9 Damianos1200

Damianos1200
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:27, 27.04.2015

a co mają oringi do wycia pompy ?? jeśli pompa nie cieknie, a wyje to na 90% wyłożyło się łożysko z tego co widze na zdjęciach jest to łożysko 6203 dość popularne do alternatorów wymieniasz łożysko i problem się pewnie rozwiąże.


  • 0

#10 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:51, 28.04.2015

A to że jak złapie powietrze to zaczyna wyć.

Poniżej masz jak wyje.

 

A tu masz jak się rozbiera.

 


  • 0

#11 StaryAkord

StaryAkord
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:55, 04.05.2015

U mnie wyła pompa, a okazało się, że nieszczelny jest układ i zasysa powietrze. Po uszczelnieniu i uzupełnieniu płynu wszystko ok, a też chciałem wymieniać pompę.


  • 0

#12 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 18:39, 04.05.2015

@sebo_runner,

na pierwszym Video od @krzyzak24 slychac jak brzeczy pompa jak dostaje falszywe powietrze.

czy u ciebie tak samo bzyczy?

 

...bo jesli tak to masz zepsuty = nieszczelny prawdopodobnie symerring weza dolotowego od pojemnika..(czy jak on sie tam nazywa.)

 

a tak wogole to mam wrazenie ze za duzo remontujesz w swoim accordzie, jak ostatnio uszczelniacz kola pasowego ci podpadl.. ;-)

 

ps.: @StaryAkord, co dokladnie uszczelniles = zmieniles, co bylo nieszczelne ??


Użytkownik Kardynal edytował ten post 18:41, 04.05.2015

  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#13 sebo_runner

sebo_runner
  • Forumowicz
  • 458 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:28, 04.05.2015

Kardynal

 

Te remonty które przeprowadzam to właśnie zaczęło się od wycieków . Mój głupota ! Wyjaśnię > Ciekło mi tak jak czytałeś w moim temacie o simeringu , ale myślałem , że to pompa bo z pod przewodu ciekło i faktycznie ciekło i było git , ale dolałem oleju PSF , ale nie hondowski tylko jakiś inny też PSF ale czerwony . i wtedy zaczęła jakby wyć i coraz bardziej i tak zimę przejeździłem na niej . Teraz wyjąłem , dałem do regeneracji i nic to nie pomogło i dałem PSF hondowski . 

 

Czy może mi ktoś doradzić co mam zrobić ? Jak szukać tego powietrza bądź co wymienić aby w razie czego się jego pozbyć ? U mnie nie brzyczy tak jak na tym 1wszym filmiku , ale przy skręcie jęczy i chyba ciężej chodzi niż powinna . Postaram się jutro nagrać filmik to wam pokażę jc . 

 

Bo mam od wolka do kupienia dobrą sprawdzoną pompkę i nie wiem czy łykać , czy może coś jest innego u mnie grane . 

 

Pozdro

Sebo


  • 0

Starajmy się jeździć jak ludzie ....

Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314


#14 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 19:59, 05.05.2015

Pompa servo z jednej strony zasysa olej ze zbiornika oleju (dopływ) a z drugiej strony = za pompą wysyła olej pod ciśnieniem (odpływ) do maglownicy.

Powietrze może być tylko zasysane przewodem miedzy zbiornikiem oleju a pompą = dopływ do pompy = przed pompą.
Nieszczelności i złą funkcję może spowodować sam przewód (dziurka), miejsca polaczenia węża przy zbiorniku albo pompie (słaba klamra = obejma), o-ring = uszczelka przy pompie (śruba 1x10), sama pompa albo jeszcze zły olej.
 

przewody-servo-cm1.jpg?lgfp=3000

 

Link,  tu więcej do poczytania na ten temat: http://www.accordklu...omagania/page-6
 

Ale czy to jest twój problem to ciężko powiedzieć. c065.gif

 

Ps.: Nie możesz uzgodnić z @wolkiem, że jak się na dobre zmieni po wymianie pompki i będzie cisza to bierzesz pompkę a jak nie to oddasz z powrotem?
Przecież pompka się nie zepsuje poprzez krotką próbę.
 

Z tego co słyszałem wszyscy go zachwalają, więc może pójdzie na rękę? ;-)


Użytkownik Kardynal edytował ten post 20:07, 05.05.2015

  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#15 sebo_runner

sebo_runner
  • Forumowicz
  • 458 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:30, 27.05.2015

Panowie kupiłem od wolka pompę , założyłem i tak jak się spodziewałem - jest to samo  :ckm:  :ckm:  :ckm:

 

Teraz liczę na wasze dalsze rady .

 

1. Kiedyś zmieniłem oringi na krućcach od pompy i tam były czarne ja założyłem zielone i takie dobrałem na oko . Może ktoś ma wymiary jakie dokładnie tam mają być oringi ? 

2. Ściągnąłem trochę ze zbiorniczka oleju no i nie jest on zupełnie koloru takiego olejowatego ( taki jaki jest org olej ) , ale wydawało mi się , że wszystko udało mi się ściągnąć jak zmieniałem olej , bo przedtem zalałem jakiś niby psf , ale nie hondy czerwony . Jest on takiego koloru na pół czerwono-olejowaty . Wziąłem ściągnąłem 150 ml i dolałem jeszcze org hondowskiego bo zostało mi tyle jak wymieniałem to , ale dalej to samo . Może to tego wina ? Choć tego oleju za wiele nie mogło zostać w układzie 

3. Również w między czasie zmieniłem przewód pompa-magiel . Bo na połączeniu przy pompie ciekł . Może dali w środku mniejszą średnicę ? Ale to chyba by ktoś musiałby być zupełnie głupi , aby tak zrobić . 

 

Ręce opadają , same koszty a nie widać efektów i nie wiem za co dalej się brać czy już to odpuścić :(  :depresja:

 

Pozdro

Sebo


  • 0

Starajmy się jeździć jak ludzie ....

Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq