Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

zacinający się gaz

VI pedał gaz

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 wadol

wadol
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Sierpc
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:36, 24.04.2015

Witam. Mam problem z pedałem gazu a mianowicie stopniowo się zacina i miedzy każdym zacięciem jest różnica 300-600 obrotów. Podejrzewam że to linka gazu ale tu się robi problem. Objeździłem wszystkie sklepy motoryzacyjne i zaden nie jest w stanie sprowadzić takiej linki, w InterCarsie powiedzieli mi że tylko serwis a na allego nie ma nowych wszystkie używane a te tez niewiadomo ile pochodzą. Ma ktoś jakiś sprawdzony patent na zacinającą się linkę (naoliwienie linki nie pomogło) albo może można dopasować linkę od innego modelu Hondy czy też innej marki samochodu?


  • 0

#2 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 20:40, 24.04.2015

a może to przepustnica sie zacina?

była czyszcona


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#3 wadol

wadol
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Sierpc
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:50, 24.04.2015

podejrzewam że to raczej linka bo zdjąłem linkę od strony silnika do smarowania to na prosto chodzi ładnie leciutko jak linkę przyłożyłem do założenia to juz się zacinała, wystarczy lekko zatoczyć ją w koło i już jest zacinanie i chodzi ciężej. Co do przepustnicy to nie mam pojęcia. Auto zakupiłem kilka dni temu. Zamieniłem starą Hanię VI na poliftingową :) ale przy zakupie jakoś tego nie było czuć.


Użytkownik wadol edytował ten post 20:52, 24.04.2015

  • 0

#4 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 20:56, 24.04.2015

To zdejmij linkę i bez linki otwieraj przepustnice i zobacz czy poczujesz pod ręką przycinanie, bo może mocowanie na przepustnicy się zacina. Co do linki to jest patent z dorabianiem, kupujesz linke na metry która jest identyczna jak OEM, idziesz do speca zakuc końcówki i masz nową linkę :)
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#5 wadol

wadol
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Sierpc
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:03, 24.04.2015

dzięki za rady w następnym tygodniu to sprawdze i poszukam takiej linki :)


  • 0

#6 chlebe

chlebe
  • Forumowicz
  • 181 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:49, 24.04.2015

Możesz spróbować tym sposobem

http://www.accordklu...-gazu-accord-vi


  • 0

#7 Davka

Davka
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:07, 30.04.2015

U mnie linka się postrzępiła i się zacinała czyli pedał gazu nie wracał. Potwierdzam że poza ASO nie da się dostać linki z pancerzem do Accorda VI, cena sprzed ponad roku to 300zł.

Ja kupiłem samą linkę uniwersalną i wsadziłem do starego pancerza, jeżdżę tak ponad rok i jest. Jedynie trochę trzeba było się namęczyć nad mocowaniem przy pedale gazu. No ale wydałem 20zł a nie 300zł.


  • 0

#8 TomekVI

TomekVI
  • Forumowicz
  • 185 postów
  • Skąd:LLB
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:00, 30.04.2015

mi pomogło nasmarowanie linki, po prostu nalałem oleju do niej


  • 0

5,6,7


#9 wadol

wadol
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Sierpc
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:35, 30.04.2015

mi smarowanie linki nie pomogło. Na wolny czas zajme się tym co poradził mi chlebe Dzięki wielkie za pomoc


Użytkownik wadol edytował ten post 20:41, 30.04.2015

  • 0

#10 karan90

karan90
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:41, 17.08.2015

U mnie jest podobny problem z zacinająca się linką gazu.

Wykręciłem przepustnice,wyczyściłem ją  i wszystko chodzi w niej jak należy .

Miałem poszarpaną starą linkę to kupiłem używaną w dobrym stanie ,linka w pancerzu chodzi bez oporu i  bez poprawy.

Powiem tak na zimno jest jeszcze w miarę ale po rozgrzaniu się silnika obroty się blokują na poziomie 4000 Rpm i muszę pedałem gazu ją cofać,

próbowałem tez na rozgrzanym silniku ją regulować i dalej to samo.

Już nie wiem co może być przyczyną blokującego się gazu,strasznie męcząca jazda jak przy każdym wciśnięciu sprzęgła trzeba pedał gazu cofać.

 

Co może być przyczyną blokowania się gazu? :niepewny:


  • 0

#11 303lewy

303lewy
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:43, 05.09.2015

znajmoy miał podobny przypadek, u niego była to przepustnica


  • 0

#12 karan90

karan90
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:28, 24.11.2015

znajmoy miał podobny przypadek, u niego była to przepustnica

a co z przepustnicą było nie tak,ja kupiłem używkę i komputer nie widzi ani czujnika TPS ani MAP SENSOR ,wstawiłem swoją przepustnice i wszystko jest ok oprócz zacinającego się gazu


  • 0

#13 Mayo

Mayo
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:10, 12.12.2017

U mnie jest podobny problem z zacinająca się linką gazu.

Wykręciłem przepustnice,wyczyściłem ją  i wszystko chodzi w niej jak należy .

Miałem poszarpaną starą linkę to kupiłem używaną w dobrym stanie ,linka w pancerzu chodzi bez oporu i  bez poprawy.

Powiem tak na zimno jest jeszcze w miarę ale po rozgrzaniu się silnika obroty się blokują na poziomie 4000 Rpm i muszę pedałem gazu ją cofać,

próbowałem tez na rozgrzanym silniku ją regulować i dalej to samo.

Już nie wiem co może być przyczyną blokującego się gazu,strasznie męcząca jazda jak przy każdym wciśnięciu sprzęgła trzeba pedał gazu cofać.

 

Co może być przyczyną blokowania się gazu? :niepewny:

 

Rozwiązałeś problem?


  • 0

#14 karan90

karan90
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:10, 13.12.2017

Rozwiązałeś problem?

Wykręciłem stara linkę i dałem jako wzór do dorobienia ,poszukaj w okolicy kogoś kto dorabia linki samochodowe.

Mnie to kosztowało ok 50zł więc  tragedii nie ma.


  • 0

#15 accus

accus
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:śląsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:vtec
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:34, 15.12.2017

Wykręciłem stara linkę i dałem jako wzór do dorobienia ,poszukaj w okolicy kogoś kto dorabia linki samochodowe.

Mnie to kosztowało ok 50zł więc  tragedii nie ma.

Pierwszy raz słyszę o możliwości dorobienia linki. Chyba jeszcze mało siedzę w temacie. :P Ale dobrze wiedzieć, auto nie najmłodsze, nie wiadomo co się mi po nowym roku zepsuje...


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, pedał, gaz

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq