Skocz do zawartości


RODO w HAKP

VII

Ślizgające sprzęgło 2,2 i-ctdi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
861 odpowiedzi w tym temacie

#841 pxx1

pxx1
  • Forumowicz
  • 189 postów
  • Skąd:Siemiatycze
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:192
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cn1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:44, 14.10.2016

Jak kupilem caly komplet za 1100.

 

Widzę udzielają się w tym temacie osoby po sofcie, jaka jest tak naprawdę realna moc i wartość NM do oem sprzęgła? żeby nic się nie ślizgało? 180ps i 400 Nm?

Jak jezdzisz spokojnie to i po sofcie sprzegło bedzie trzymało, ale jeśli zaczniesz wykorzystywać dość często moc i moment to szybko seryjne sprzegło sie skonczy, nawet na serii...


  • 0

#842 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:22, 14.10.2016

cos za cos, jak juz robie mape i grzebie to nie po to zeby jezdzic jak dziadek :-P

znajac mozliwosci auta bedziesz deptal czesciej, u mnie po ok 80k mil od zalozenia nowego sprzegla i dwumasy czasem sie sie uslizgnie, 204KM i 412Nm


  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#843 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:09, 14.10.2016

cos za cos, jak juz robie mape i grzebie to nie po to zeby jezdzic jak dziadek :-P
znajac mozliwosci auta bedziesz deptal czesciej, u mnie po ok 80k mil od zalozenia nowego sprzegla i dwumasy czasem sie sie uslizgnie, 204KM i 412Nm

80 k mil to calkiem ladny wynik masz 130 tys km niektorzy wymieniaja sprzegla przy takich przebiegach bez remapow
  • 0

#844 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:36, 16.10.2016

ja wymienialem komplet przy 45k mil :-P

zaraz po tym jak mapa wpadla :P


  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#845 gany

gany
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Warmia i Mazury
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sedan
  • KM:134000
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:06, 16.10.2016

Osobiście wymieniłem w swojej przy 115 tys z czysto zapobiegawczo. Efekt, nie czuje żadnej różnicy pomiędzy nowym kompletem a tym który miałem, który miał jeszcze spokojnie przejechać 20 tys. Obroty przy zmianie biegów z 3-4 i 4-5, dalej podskakują :). Wymianę robiłem w ASO i zapłaciłem ponad 2 tysiące.


  • 0

#846 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:20, 21.12.2016

kiedyś już zadałem to pytanie, może głupie, ale czy to staczanie (~1,2mm) docisku z ATSa nie powoduje, że robi się on taki sam jak zwykły? że na tym właśnie polega różnica? ma ktoś jakieś foty, opis, cokolwiek, co przedstawia różnice między dociskami?

 

z 2 str słyszałem też 2 wersje co do CG Motorsport, że są super i nie czuć że SMF, a druga że autem telepie i że nie da się jechać muskając gazu, np z generalnie stałą prędkością lekko dotykając pedału, czyli typowa jazda pozamiejska czy też autostradowa


  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#847 pxx1

pxx1
  • Forumowicz
  • 189 postów
  • Skąd:Siemiatycze
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:192
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cn1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:57, 21.12.2016

Jest grubszy i stoczyć trzeba, ja mam taki i klei nawet na starej tarczy.


  • 0

#848 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:26, 23.12.2016

Rozumiem, że jest grubszy, ale czy to właśnie nie jest ta różnica pomiędzy nim a tym zwykłym?


  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#849 pxx1

pxx1
  • Forumowicz
  • 189 postów
  • Skąd:Siemiatycze
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:192
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cn1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:41, 25.12.2016

Nie. 


  • 0

#850 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8876 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 22:24, 25.12.2016

A tarcza z ATSa jest cieńsza o te 1,2mm?


Wysłane z mojego 8070 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#851 novi

novi
  • Forumowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:28, 20.04.2018

Odświeżę swoje wpisy:

http://www.accordklu...-i-ctdi/page-39

Mam już zrobione prawie 200kkm i nadal nie wymieniłem dwumasu / chociaż jak się ślizgało, przy ok.80kkm to zalecali całość - tarczę i dwumas.

Tak, że Panowie - to nie dwumas a kiepska tarcza Valeo - montowana w oryginałach- niby z Japoni Tourer i ponad 140kzł w 2007r a taki żonk z tą tarczą Valeo - oszczędzili cholera


  • 0

„Jeśli Amerykanie kiedykolwiek pozwolą prywatnym bankom kontrolować emisję ich pieniędzy ... to banki i korporacje, które wyrosną dookoła nich, pozbawią ludzi całego majątku do czasu, aż ich dzieci obudzą się bezdomnymi na kontynencie, który zdobyli ich ojcowie” -- Thomas Jefferson /Letter to the Secretary (1802r.)


#852 grunge1203

grunge1203
  • Auto Roku 2018
  • 104 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:170km/400nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:53, 21.04.2018

Odświeżę swoje wpisy:

http://www.accordklu...-i-ctdi/page-39

Mam już zrobione prawie 200kkm i nadal nie wymieniłem dwumasu / chociaż jak się ślizgało, przy ok.80kkm to zalecali całość - tarczę i dwumas.

Tak, że Panowie - to nie dwumas a kiepska tarcza Valeo - montowana w oryginałach- niby z Japoni Tourer i ponad 140kzł w 2007r a taki żonk z tą tarczą Valeo - oszczędzili cholera

 

Czyli reasumując ślizgające się sprzęgło przy mocniejszym bucie nie jest wina docisku a samej tarczy Valeo kiepskiej jakości?


  • 0

#853 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 11:05, 21.04.2018

Za slizgajace sie sprzeglo w VIIgen odpowiada docisk. Zmiana tarczy na nowa nie zmieni nic. Wymienialem sprzeglo w VII i na pierwszy montaz jest luk. Nie przypominam sobie aby honda wspolpracowala z valeo w temacie przeniesienia napedu.
  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#854 Kamilo130

Kamilo130
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:02, 07.06.2020

Witam, potrzebuje kupić sprzęglo czy możecie mi polecić jakiej firmy luk, asin, sachs czy nie ma znaczenia podobna jakość? Od 3 biegu w górę mi się slizga więc trzeba kupić nowe chodź zrobione na nim było około 50 tys.
  • 0

#855 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 10:33, 07.06.2020

najlepszy będzie oryginał o numerze 22105-pge-325 , jest to poprawiony zestaw sprzęgła względem tego co wsadzali na pierwszy montaż czyli stare było 22105-pge-305


  • 1
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 6

0 użytkowników, 6 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq