XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 09:03, 28.04.2010
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#32 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:46, 28.04.2010
-kompletne sprzeglo £300
-kolo dwumasowe £300
-robocizna £200
a co najlepsze to tarcza nie byla bardzo zuzyta tylko kolo dwumasowe bylo przypalone ,
w serwisie hondy chcieli za robocizne ok £700
#33
Napisano 10:33, 11.06.2010
Dlatego mam do was pytanie Ja jak ruszam robie tak - jak sprzeglo zaczyna lapac delikatnie dodaje gazu (1100-1200obrotow) i puszczam cale sprzeglo ,w zwiazku z tym polsprzeglem jade prawie nic. Wydaje mi sie ze takie ruszanie nie pali sprzegla ?Mozna auto zadusic ale mozna tez dac za duzo obrotow i trzymac za dlugo na polsprzegle.. a to jest wynikiem tylko braku wyczucia.
Co do parkowania to tu juz musimy uzywac polsprzegla ale ja np. parkujac prawie nigdy nie dodaje gazu tylko samym sprzeglem poruszam delikatnie auto.
Jak to jest ze ludzie po 15-20 tys. km maja spalone sprzeglo ktore nadaje sie do kosza?
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#34
Napisano 10:40, 11.06.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#35 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:41, 11.06.2010
Po obejrzeniu ostatniego Zakupu kontrolowanego Pan Adam Kornacki na przykladzie Passata CC 2,0 TDI 170km powiedzial ze w przypadku manualnej skrzyni biegow nie sposob takim autem ruszyc bo albo gasnie albo przypala sprzeglo.. Ja nie potrafie sobie wyobrazic takiego przypadku..
Dlatego mam do was pytanie Ja jak ruszam robie tak - jak sprzeglo zaczyna lapac delikatnie dodaje gazu (1100-1200obrotow) i puszczam cale sprzeglo ,w zwiazku z tym polsprzeglem jade prawie nic. Wydaje mi sie ze takie ruszanie nie pali sprzegla ?Mozna auto zadusic ale mozna tez dac za duzo obrotow i trzymac za dlugo na polsprzegle.. a to jest wynikiem tylko braku wyczucia.
Co do parkowania to tu juz musimy uzywac polsprzegla ale ja np. parkujac prawie nigdy nie dodaje gazu tylko samym sprzeglem poruszam delikatnie auto.
Jak to jest ze ludzie po 15-20 tys. km maja spalone sprzeglo ktore nadaje sie do kosza?
Kolego, ja ruszam tak samo jak ty, czasem nawet w ogole bez gazu jesli nie potrzeba ruszyc dynamicznie. Mam boxa z Vtechu, ktory robi ok. +20KM/+20NM - po zamontawaniu auto jeszcze lepiej rusza i gazu moge dodac praktycznie dopiero jak puszcze calkiem sprzeglo.
Przy jezdzie miejsciej staram sie nie przekraczac 1500obrotow przy ruszaniu zeby wlasnie nie spalic sprzegla. Kwestia wyczucia.
Ten problem ze sprzeglem spalonym co 15-20tys to chyba dotyczy diesli w Subaru - o nich ostatio bylo glosno w TVN Turbo, czego bym sie nie spodziewal po tej marce, szybciej juz po 2.0 TDI...
#36
Napisano 10:54, 11.06.2010
Ja np jezzde dynamicznie ,zmieniam biegi zazwyczaj przy 3 tys. obrot. ale ruszam delikatnie z mala iloscia gazu az nie puszcze calego sprzegla.
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#37
Napisano 13:12, 11.06.2010
andref
#38
Napisano 20:44, 11.06.2010
No w subaru ale silnik podobny 150km w dieslu i ludzie mowia ze albo kangur albo przypieczenie sprzegla.. No to jak oni ruszaja? albo odrazu cale sprzeglo i kangur albo trzymaja na 2tys obrotow i pol sprzegle? Cos mi sie to wydaje podejrzane ze jezdzac normalnie spala sie sprzeglo po 15 tys km.
Właśnie wczoraj oglądałem turbo kamerę i sprzęgło w tych subarakch wytrzymuje 20-30tyś dobrego bubla puścili weź tu kup oszczędnego diesla a po roku wyrzuć 5 koła na sprzęgło w ASO żeby gwarancji nie stracić
#39 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:28, 15.06.2010
diesle ogolnie maja to do siebie ze nie trzeba im prawie dodawac gazu przy ruszaniu. ja jak ruszam w korku to w ogole nie dotykam gazu i auto rozpedza sie do 10km/h i tak sie toczy dopoki nie dodam gazu.
#40
Napisano 16:16, 29.01.2011
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#41
Napisano 16:24, 29.01.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#42
Napisano 16:27, 29.01.2011
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#43
Napisano 16:28, 29.01.2011
Mysle, ze nawet jak sie uslignie przy ujemnych temperaturach, to spokojnie mozna z tym jezdzi dziesiatki tysiecy kilometrow.
Przeciez to sie ujawnia, tylko jesli cisniesz w podloge od dolu na wyzszym niz 2 biegu, no i tylko w zimie.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#44
Napisano 16:29, 29.01.2011
w de tez tak pisza , tak zrobieMysle, ze nawet jak sie uslignie przy ujemnych temperaturach, to spokojnie mozna z tym jezdzi dziesiatki tysiecy kilometrow.
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#45
Napisano 16:37, 29.01.2011
Nawet wczoraj sprawdzalem jak napisales posta. 2, 3, 4 do czerwonego pola z noga w podlodze i nic sie nie slizgalo.
Ogolnie olalem temat. Jakby zaczelo sie slizgac notorycznie/czesto, tak ze szlag by mnie trafial, to bym zrobil.
O kolo dwumasowe sie nie pytalem i nie sugerowano mi, ze bedzie konieczna wymiana. No ale na 100% to by bylo wiadomo po rozebraniu. Z opisow jak rozpoznac pierwsze objawy zuzycia kola - zadne u mnie nie wystepuja.
Stwierdzilem, ze nie bede panikowal i wywalal paru tysi na cos, co sie zdarzylo raz (? - bo sam juz nie wiem czy napewno sie slizgalo, moze bylo slisko poprostu.).
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych