Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Spadek mocy, szarpanie problem z właściwą diagnozą

VI spadek mocy lpg

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 arekboss

arekboss
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Jelenia Góra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:18, 23.04.2015

Witam i pozdrawiam wszystkich użytkowników aut marki HONDA. Mam pytanie odnośnie problemów z moim egzemplarzem. Jest to Honda Accord VI 1.8 z LPG. Jakiś czas po montażu LPG pojawiły się charakterystyczne objawy tj. świecąca się kontrolka check, wyraźny spadek mocy, szarpanie, dławienie się, silne skoki obrotów. Dodam że na benzynie objawy są znacznie mniej dokuczliwe. Diagnozy, które były już stawiane przez mechaników to silniczek krokowy, zawór egr, sonda lambda, katalizator. Od czego zacząć bo każdy ma inne zdanie. Pozdrawiam


  • 0

#2 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 19:24, 23.04.2015

Po 1 od wyregulowanoa gazu. Sprawdzić świece, przewody, kopułke i regulacja zaworów na dzień dobry.
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#3 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:20, 23.04.2015

Po 0 to zmienić zakład jak nie potrafią zamontować i ustawić.

Standardowo podaj podzespoły instalacji, zdjęcia spod maski i namiary na zakład.


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#4 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 16:21, 24.04.2015

A po -1 doprowadzić do porządku pracę na Pb. : )
  • 0

#5 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 22:16, 24.04.2015

Amen
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#6 krzysiek77

krzysiek77
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:1,8
  • Wersja:Type-S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:H
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:31, 25.04.2015

witam forumowiczów znowu proszę was z tym samym problemem a mianowicie jak wcześniej pisałem pewnie pamiętacie o dławieniu silnika i dłuższym odpalaniu na benzynie ale dławienie  jest  i na lpg ostatnio wymieniłem wtryski gazu i wczoraj po 1000km była regulacja. Dodaje gazu a ona ni groma dławi sie kiepsko reaguje na pedał gazu żaden czek się nie świeci zero błędów sondy ok zawory wyrególowane przewody świece wyczyszczone egr i egr plate wtryski czyszczone.Na zimnym tego niema dopiero jak się rozgrzeje pomocy co jest nie tak mechanik stwierdził że niby ma za niskie ciśnienie paliwa pod obciążeniem to tak wygląda jak by jej brakowało paliwa macie jakieś pomysły co jeszcze mogę w niej szukać bo straciłem cierpliwość i mam jej dosyć piszcie może razem jakoś dojdziemy


  • 0

#7 krzysiekszopen

krzysiekszopen
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:białystok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:59, 25.04.2015

witam forumowiczów znowu proszę was z tym samym problemem a mianowicie jak wcześniej pisałem pewnie pamiętacie o dławieniu silnika i dłuższym odpalaniu na benzynie ale dławienie  jest  i na lpg ostatnio wymieniłem wtryski gazu i wczoraj po 1000km była regulacja. Dodaje gazu a ona ni groma dławi sie kiepsko reaguje na pedał gazu żaden czek się nie świeci zero błędów sondy ok zawory wyrególowane przewody świece wyczyszczone egr i egr plate wtryski czyszczone.Na zimnym tego niema dopiero jak się rozgrzeje pomocy co jest nie tak mechanik stwierdził że niby ma za niskie ciśnienie paliwa pod obciążeniem to tak wygląda jak by jej brakowało paliwa macie jakieś pomysły co jeszcze mogę w niej szukać bo straciłem cierpliwość i mam jej dosyć piszcie może razem jakoś dojdziemy

Jak masz jpg to mogła paść pompa paliwa i może dlatego tak się dławi na benzynie.


  • 0

#8 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 22:17, 25.04.2015

A jak wyglądają przewody paliwowe? Bo może je zjada i się przekrój drastycznie zmniejszył gdzieś i stąd mniejsze ciśnienie
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#9 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 06:21, 26.04.2015

Nie napisałeś czy tak samo jest na gazie i na benzynie.
Najprostszy, najszybszy i najtańszy zabieg to dolej na początek absorbera wody do benzyny.
  • 0

#10 krzysiek77

krzysiek77
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:1,8
  • Wersja:Type-S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:H
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:48, 26.04.2015

witam instalacja DIEGO KME wtryski VALTEC na gazie też ma objawy kiepskiego reagowania na pedał gazu mechanicy twierdzą że jak mierzyli ciśnienie paliwa to na postoju ma 3,5-4,0 bary a pod obciążeniem 2,2 bara.Pompa mnie zastanawia i chyba ją wymienie bo brak pomysłów i tak jakby na nią wyglądało a regulator ciśnienie paliwa może paść bo i taką wersję słyszałem jak go sprawdzić jakie daje objawy niesprawny regulator ciśnienia bo chciałem kupić ale są tylko na allegro z listwami dzięki za podpowiedzi i pozdrawiam


  • 0

#11 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 08:01, 26.04.2015

Najlepiej sonde afr w dupe i zaraz wyjdzie czy jest paliwo, filtr paliwa wymieniałeś?

PS jak mechanik sprawdził pod obciążeniem, jeździł tym autem czy jak?


Użytkownik CiviT edytował ten post 08:02, 26.04.2015

  • 0

#12 krzysiek77

krzysiek77
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:1,8
  • Wersja:Type-S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:H
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:57, 26.04.2015

Najlepiej sonde afr w dupe i zaraz wyjdzie czy jest paliwo, filtr paliwa wymieniałeś?

PS jak mechanik sprawdził pod obciążeniem, jeździł tym autem czy jak?

filtr wymieniony paliwa jako pierwszy właśnie nie mam pojęcia jak sprawdzał pod obciążeniem tak niby stwierdził jakoś a co masz namyśli z tą sondą możesz bardziej rozwinąć dzięki


  • 0

#13 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:11, 26.04.2015

jedziesz do stroiciela on posiada sonde afr i jedzie z Tobą, Ty gazujesz i on widzi czy masz odpowiednią ilość paliwa do powietrza i się dowiesz co i jak, za takie coś to 50zł dasz i bez kombinowania.


  • 0

#14 krzysiek77

krzysiek77
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:1,8
  • Wersja:Type-S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:H
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:38, 26.04.2015

jedziesz do stroiciela on posiada sonde afr i jedzie z Tobą, Ty gazujesz i on widzi czy masz odpowiednią ilość paliwa do powietrza i się dowiesz co i jak, za takie coś to 50zł dasz i bez kombinowania.

ok kumam dzięki za info pozdrawiam..


  • 0

#15 Łukasz17w7

Łukasz17w7
  • Forumowicz
  • 229 postów
  • Skąd:Krasnystaw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES Premium ;)
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:00, 26.04.2015

krzysiek77 znam dobrego gazownika w Zamościu i ustawia właśnie instalacje z pomocą sondy afr. Na pw dam ci namiary


Użytkownik Łukasz17w7 edytował ten post 20:00, 26.04.2015

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, spadek mocy, lpg

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq