Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

piasta, łożysko koła tylnego Accord IX

VIII tylna piasta piasta koła tylnego AccordVIII AccordIX cu

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 witek

witek
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive+
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:15, 17.04.2015

Witam, chciałem podzielić się problemem przed jakim stanąłem w tym tygodniu. Mechanik stwierdził zużyte łożysko w tylnym kole. Zamówiłem część w sklepie z japońskimi zamiennikami. Przy wymianie okazało się ze to nie to. Mechanik zapakował się do samochodu pojechał do intercars`u przywiózł kolejne... znowu nie to. Mechanik twierdził ze dostarczone różnią się od starego mocowaniem do zwrotnicy. Dostarczone mają rozstaw śrub w kwadracie a stare w prostokącie. Oddając łożysko do sklepu sprzedawca zobowiązał się ze zrobi wszystko żeby naprawić ten błąd. zamówił kolejne 6 szt i wszystkie były takie same.. czyli niewłaściwe. czy ktoś zna temat, może umie coś podpowiedzieć?

 

Honda Accord 08.2008 2.2IDTEC


Użytkownik witek edytował ten post 21:15, 17.04.2015

  • 0

#2 witek

witek
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive+
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:18, 21.04.2015

Temat rozwikłany.. są dwa rodzaje piast z łożyskami tylnych kół w modelu VIII 2008->, Jedna ogólnie dostępna, za drugą na dzień dzisiejszy trzeba trochę popatrzeć w intrenecie. Wprawne oko różnice wypatrzy już po tylnej zwrotnicy.


  • 0

#3 moss

moss
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:znienacka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex
  • KM:201)
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:34, 28.10.2015

Witam, miałem ten sam problem z dobraniem (2011 CU2). Zakupioną SNR/NTN R174.98 musiałem odesłać. Niestety do mnie pasuje ta mało popularna :P

Róznica jest w rozstawie śrub i wprawne oko może dojrzeć dwie "wypustki".

 

piasta.jpg

 

OEM: 42200-TL0-G51

OEM.jpg

 

SNR/NTN: R174.87 (https://eshop.ntn-sn...87-4049584.html)

Nigdzie nie mogę znaleźć dostępnego :/

NTN.jpg

 

BTA: H24030BTA

Dostępne w Inter Cars (http://e-katalog.int...scr_dItems.html)

BTA.jpg

 

Miał ktoś styczność z BTA? w internecienie krążą nie pochlebne opinie.

Nie jest tanie... brać czy lepiej dołożyć do OEM?

Szkoda że SNR nie dostępne :(

---

Sprawa się wyjaśniła piasta OEM 1303pln  :cegla:

 

Biorę BTA, 367pln na forumowych zniżkach  :u


Użytkownik moss edytował ten post 09:24, 30.10.2015

  • 0

#4 dargro

dargro
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Gliwice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ACCORD
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:41, 24.10.2016

Witam, ostatnio spotkał mnie ten sam problem prze Honda Accord VIII Tourer, zmówiłem łożysko w Inter-Cars i niestety nie pasowało, po przekopaniu internetu podobnie jak kolega Nowy, udało mi się znaleźć BTA-H24030BTA i ten numer zgadza się z numerem katalogowym. Natomiast na niektórych stronach do numeru katalogowego były przypisane te bardziej popularne wersje. Zastanawiam się nad możliwością wymiany samego łożyska w piaście, czy ktoś miał do czynienia z taką naprawą, chętnie bym się dowiedział czy istnieje taka możliwość.


  • 0

#5 marcin201

marcin201
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Rzeszow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:K24Z3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:07, 14.03.2019

Witam mam wielką prośbę mam ten sam problem z tylną piasta kupiłem już z 6 i wszystkie musiałem oddać choć wiem że pasuje do mojego Accorda NTN R174.87 ale zamówione ostatnie też było z mocowaniem w kształcie kwadratu a potrzebuje w kształcie prostokąta prosze o pomoc jaką czesc lub po jakim numerze masz szukać bo auto mam w UK i jestem tylko tydzień jeszcze w Polsce
Dziękuję i pozdrawiam Marcin
  • 0

#6 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 19:59, 14.03.2019

Wolka pytałeś?
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#7 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 21:11, 14.03.2019

zapraszam, od ręki NSK mam


  • 0

#8 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 21:22, 14.03.2019

Sam wywęszył :D łowca okazji :-P
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#9 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 21:27, 14.03.2019

Sam wywęszył :D łowca okazji :-P

 

no a jak.. trzeba byc jak tomi Li dzons w sciganym...


  • 0

#10 dominikdominik

dominikdominik
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:38, 25.09.2021

Odgrzeje kotleta. Czy po nr Vin dobiorę odpowiednia piastę czy tylko fizyczne zmierzenie zostało? Wymieniłem tarcze z tyłu (na początku tarcze i klocki dzisiaj dodatkowo szczęki) i jedna tarcza (lewa) przyciera podczas skrętu (w szczególności w lewo) o ta blachę z tyłu za szczękami, tam gdzie jest przykręcana tarcza kotwiczna (powyżej regulatora szczęk). Najśmieszniejsze jest to że na starych tarczach nie tarło, widocznie konstrukcja odrobinę inna i bęben w tarczy ma większy rant. Ale jeśli trze tylko w jednym kole to widocznie łożysko ma luz i się wykrzywia powodując przycieranie. Może tak być, dobrze to sobie tłumacze?
  • 0

#11 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 22:24, 25.09.2021

Tak dobierzesz: 

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 

". Ale jeśli trze tylko w jednym kole to widocznie łożysko ma luz i się wykrzywia powodując przycieranie."

 

 

 

Nie wiem jaki to musiałby być ten luz piasty/wykrzywienie żeby powodowało przycieranie i odkształcenie się tarczy kotwicznej. Jest to nie realne. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#12 amelik2

amelik2
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:34, 05.10.2021

Zależy w jakim sklepie kupuje się części. Ja wszystko biorę z iParts.pl i nigdy jeszcze nie było tak, aby coś nie pasowało. Zawsze dzwonię na infoliniię, podaję numer VIN i wszystko gra. Jeśli samemu kupuje się części to można się pomylić, dlatego lepiej skonsultować to z kimś, kto się na tym zna. Pozdrawiam


  • 0

#13 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 16:25, 05.10.2021

W sklepach/hurtowniach to pracują na błędnych katalogach i znają się na tym jak je obsługiwać tylko...  a potem cuda się dostaję gdy auto rozebrane.

Liderem w błędach dla mnie to jest uwielbiany przez wielu inter cars, tylko że nie tylko tą hurtownią świat istnieje. 

Najpewniej to się samemu części dobierze po numerze OEM części, do tego 2/3 katalogi online dla "pewności"


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#14 dominikdominik

dominikdominik
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:19, 29.10.2021

Tak dla edycji. Albo się wytarlo albo naprawiło bo przycierania już nie słyszę.
  • 0

#15 Gontus

Gontus
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Gostynin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:38, 02.04.2023

Panowie,

mam do wymiany łożysko/piastę tylnego koła w moim Accordzie VIII 2.4 Type S (AUT) 2012

 

Chciałbym zastosować zamiennik dla HONDA OEM 42200-TL0-G51 o porównywalnej jakości. Co sądzicie o poniższych i który z nich będzie najlepszy? 

 

1. NSK R-4059WBK
 

2. SKF VKBA 7539
 

3. SNR R174.87
 

Z góry dzięki za pomoc. 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, tylna piasta, piasta koła tylnego, AccordVIII, AccordIX, cu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq