Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Zbyt duża kompresja F18B2 ?

VI f18b2

Najlepsza odpowiedź Kardynal , 22:27, 15.04.2015

kompresja w okolicy 15 kgf/cm² jest super moim zdaniem, jak w nowym silniku.

 

dla np. CL9 z roku 2003 ma byc kompresja przy sprawdzaniu wyzsza jak 9,5 kgf/cm² - ALE co wazne -> miedzy cylindrami nie wieksza roznica jak 2,0 kgf/cm².

 

tak wiec mozesz spokojnie spac jak wszystkie cylindry maja okolo 15.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 buamazur

buamazur
  • Forumowicz
  • 106 postów
  • Skąd:Lublin i okolice
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:51, 15.04.2015

Koledzy szybkie i krótkie pytanko, czy kompresja w F18B2 na poziomie 15 - 15,5 [kg/cm^2] na ciepłym silniku nie jest za wysoka?


  • 0

#2 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 22:27, 15.04.2015   Najlepsza odpowiedź

kompresja w okolicy 15 kgf/cm² jest super moim zdaniem, jak w nowym silniku.

 

dla np. CL9 z roku 2003 ma byc kompresja przy sprawdzaniu wyzsza jak 9,5 kgf/cm² - ALE co wazne -> miedzy cylindrami nie wieksza roznica jak 2,0 kgf/cm².

 

tak wiec mozesz spokojnie spac jak wszystkie cylindry maja okolo 15.


  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#3 buamazur

buamazur
  • Forumowicz
  • 106 postów
  • Skąd:Lublin i okolice
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:58, 16.04.2015

Dzięki za odpowiedź


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, f18b2

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq