Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

układ dolotowy k20a6

VII układ dolotowy k20a6

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
89 odpowiedzi w tym temacie

#16 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:52, 14.04.2015

arekrz zapomniałeś o jednej ale istotnej rzeczy:

Jak do preludy Vgen np. z H22A pod maską wsadzisz stożek to doi on powietrze z okolic kolektora wydechowego, który jest chyba najcieplejszą częścią silnika i przy okazji nagrzewa ci całą rurę.

W K-serii kolektor wydechowy masz z tyłu, a lekko ciepła rura bierze się z tego że przepustnica jest podgrzewana i ssak też się grzeje.

Odcinasz podgrzewanie przepustnicy, uszczelka termoizolacyjna pod kolektor ssący i już.

Bandaż jest zbędny w mojej skromnej opinii. Mało tego osobiście uważam że owijając bandażem CAI jednocześnie nie odcinając podgrzewania przepustnicy i nie izolując termicznie kolektora ssącego robisz sobie termos w dolocie czyli pogarszasz sprawę.

To tylko moje skromne zdanie.

BTW. Bandażem warto owinąć kolektor wydechowy i to porządnie.


  • 0

#17 arekrz

arekrz
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:50, 16.04.2015

Zwracam honor :) Przyzwyczailem sie do h-serii i zapomnialem o tym ze tutaj przeciez kolektor jest  z tylu.

 

Od wczoraj jezdze na wkladce K&N, roznicy jeszcze nie jestem w stanie stwierdzic  a co do glosnosci to slychac delikatny pomruk przy 4+ tys ale mod na + heheh


  • 0

#18 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 11:21, 17.04.2015

dla pomruku, to ja wywaliłem jedynie rezonator - przyrostu mocy nie ma, jedynie na wysokich obrotach (może) lżej się wkręca. 


  • 0

#19 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:55, 18.04.2015

wywalone rezonator poprawia dźwięk ale to nie to samo co stożek i gładka rura


  • 0

#20 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 20:56, 18.04.2015

domyślam sie - na pewno nie to samo jeśli chodzi o koszty :)


  • 0

#21 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:30, 19.04.2015

no fakt. Samodzielne zmontowanie CAI kosztuje -/+340zł i trochę pracy, za wkładkę dałem chyba 180 zł :) BTW muszę ją umyć i sprzedać.

Chyba że hamownia wykaże spadek mocy na CAI (choć mam nadzieje że nie) to wsadzę znów puchę z wkładką


Użytkownik Wydobywczy edytował ten post 17:31, 19.04.2015

  • 0

#22 fialek89

fialek89
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:kwidzyn (UK)
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:H
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:18, 29.04.2015

Witam. Mam accord 2.4 i mam pytanie czy ten zestaw http://m.ebay.co.uk/itm/181501288476 będzie pasował do mojego accord?
  • 0

#23 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:37, 29.04.2015

Tyle osób pyta o to CAI że pomału zastanawiam się nad robieniem takich zestawów i sprzedawaniem tego.

Ten zestaw raczej nie będzie pasował, a jeśli to będziesz musiał się tyle narzeźbić co przy robieniu CAI własnoręcznie.


  • 0

#24 fialek89

fialek89
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:kwidzyn (UK)
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:H
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:51, 29.04.2015

Znalazłem jeszcze coś takiego ale nie wiem czy to nie to samo http://m.ebay.co.uk/...5110?nav=SEARCH
Włożyłem sam stożek na oryginalną rurę w miejsce airboxa dźwięk jest super ale wydaje mi się ze jak się konkretnie nagrzewa komora silnika to jest słabszy u dołu...
  • 0

#25 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:39, 29.04.2015

Kolego zerknij sobie w moim temacie jak wygląda CAI do CL7/9 a później dopiero wrzucaj takie rurki :) przecież to jest do accorda VI gen.

Też nie będzie pasować do twojego wozu.

Wnioskując po cenach to chciałbyś CAI ustrzelić za kilka groszy, niestety dedykowany do naszych wozów dolot np. firmy Injen to wydatek około 1000 zł.

Samodzielnie wykonane CAI to około 350zł, trochę cięcia, składania i pomsłów i wszystko powinno chodzić.

Co do zakładania stożka na seryjną rurkę to wiadome że stracisz dół bo po pierwsze doisz do silnika nagrzane powietrze spod maski, po drugie zmniejszasz znacznie pojemność układu dolotowego w stosunku do serii.


  • 0

#26 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:49, 02.05.2015

Panowie kolega tu z forum robi cai z nierdzewki i bierze 300 więc koszt śmieszny a wykonanie profi
  • 0

#27 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:22, 02.05.2015

kto gdzie kiedy? :D


  • 0

#28 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:11, 02.05.2015

Odezwijcie się do kolegi LukasN on ogarnia i foki pokaże , naprawdę warto
  • 0

#29 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:25, 02.05.2015

Też o tym myślę czy takie wyspawane CAI nie będzie lepsze ale obawiam się właśnie tego czy jakiś zagubiony kawałeczek spawu nie pociśnie mi razem z powietrzem do cylindrów.


  • 0

#30 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:32, 02.05.2015

To jest tak zespawane że raczej nie ma możliwości . No bo panowie za cai typu injen 1 tys to przesada . W civic miałem cai dwa lata sprawny i nic się nie działo
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, układ dolotowy k20a6

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq